شرایط همکاری

صاحبان کسب و کار با فروشگاه‌های اینترنتی ، اینستاگرامی و یا فیزیکی ، می‌توانند از پلتفرم طوبی‌مد برای ارائه‌ محصولات خود به مشتریان، بدون وجود واسطه، استفاده نمایند.
جهت تامین اعتماد مابین فروشندگان و مشتریان، قوانین نظارتی در قالب شرایط همکاری، توسط طوبی‌مد تعریف شده است که فروشندگان محترم می‌بایست، جهت استفاده از خدمات طوبی‌مد این شرایط را با دقت بررسی کرده و در صورت پذیرش آن‌ها، فرآیند ثبت نام را تکمیل نمایند.
بدیهی است در صورت عدم موافقت با این قوانین، امکان همکاری با فروشندگان محترم وجود نخواهد داشت.

  • صاحبان کسب و کارهای اینترنتی مانند وب‌سایت‌ها، کانال‌های تلگرام و اینستاگرام و همچنین، صاحبان فروشگاه‌های فیزیکی می‌توانند از پلتفرم طوبی­‌مد جهت ارائه‌ی بی واسطه‌ محصولات خود به خریداران استفاده نمایند.
  • ثبت نام و ساخت فروشگاه در طوبی­‌مد کاملاً رایگان بوده و فروشندگان کمیسیونی بابت فروش محصولات خود پرداخت نمی‌کنند.
    جهت شروع همکاری، نمایند‌گان محترم فروشگاه‌ها پس از تکمیل مراحل ثبت نام، می‌بایست حساب کاربری خود را به میزان دلخواه (حداقل ۴۰۰ هزار تومان ) شارژ نمایند. این مبلغ به صورت ودیعه در اختیار طوبی‌مد قرار گرفته و در ازای هر ارجاع به محصولات فروشگاه توسط کاربران طوبی‌­مد، مبلغی از آن کسر می­‌شود. همچنین لازم به ذکر است که در صورت عدم رضایت فروشگاه از خدمات طوبی‌­مد، مبلغ شارژ باقیمانده در حساب فروشگاه‌­ها، پس از کسر هزینه‌های تبلیغاتی (در صورت وجود) و طرح‌های تشویقی، توسط طوبی­‌مد قابل استرداد می‌باشد.
    پس از آن ربات طوبی‌مد به صورت کاملا خودکار، محصولات مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی را جمع­‌آوری کرده و به پایگاه داده‌ی خود اضافه می‌کند که در این مرحله محصولات شما برای مشتریان و کاربران نهایی قابل مشاهده خواهد بود. صاحبان فروشگاه‌های فیزیکی نیز پس از تکمیل ثبت نام بلافاصله قادر خواهند بود محصولات خود را در طوبی‌مد بارگذاری نمایند. این محصولات سپس ارزیابی شده و پس از بررسی توسط تیم پشتیبانی و تایید نهایی آن‌ها، به مشتریان نشان داده می‌شوند. این روند برای فروشگاه‌های شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام نیز توسط ربات طوبی­‌مد تسهیل شده و به صورت خودکار اطلاعات از کانال‌های مربوطه به پایگاه داده‌ی طوبی‌مد منتقل می‌شوند.
  • مدل کسب و کار طوبی‌مد، مانند شبکه‌های تبلیغاتی، به صورت ارجاعی بوده و در صورت هدایت موفق مشتریان به صفحه‌ی معرفی محصول، مبالغ زیر به ازای هر ارجاع (بسته به قیمت محصول) از حساب فروشنده کسر می­‌شود:
    • برای کالاهایی با قیمت کمتر از ۵۰۰ هزار تومان ، مبلغ ۱۰۰ تومان
    • برای کالاهایی با قیمت بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان ، مبلغ ۲۰۰ تومان
    لازم به ذکر است که مبالغ فوق با احتساب ۹٪ مالیات ارزش افزوده به هنگام شارژ حساب کاربری در نظر گرفته خواهد شد.
  • چنانچه شارژ یک فروشگاه به اتمام برسد، ابتدا پیام‌هایی به منظور شارژ مجدد، توسط پلتفرم طوبی‌مد به آن فروشگاه ارسال شده و در صورت عدم پیگیری فروشگاه، پس از دو هفته فرجه‌ی زمانی، محصولات از دید خریداران و کاربران پنهان می‌شود. بدیهی است در صورت شارژ مجدد، محدودیت اعمال شده رفع خواهد شد.
  • طوبی‌مد، هزینه‌ی کلیک‌های تکراری در بازه‌ی زمانی نیم ساعت را دریافت نمی کند .

پلتفرم طوبی‌مد جهت تامین امنیت مشتریان،احراز هویت نمایند‌گان فروشگاه را جز مراحل اصلی و اولیه‌ی ثبت نام دانسته که در آن نمایند‌گان موظف هستند تصویر کارت ملی به همراه شماره تماس خود را ثبت نمایند.
این اطلاعات توسط تیم ارزیابی مورد بررسی و صحت سنجی قرار گرفته و در صورت احراز هویت، امکان ثبت نهایی فروشگاه‌ها فراهم می‌شود. بدیهی است که در صورت عدم تطابق هویت نماینده با مدارک ثبت شده، فروشگاه مورد نظر مسدود می‌شود

فروشگاه‌های اینترنتی جهت استفاده از پلتفرم طوبی‌مد می‌بایست دارای نماد اعتماد الکترونیک باشند و در صورت منقضی و یا مسدود شدن آن، اقدامات لازمه را جهت تمدید و رفع تخلفات وارده، انجام دهند.

فروشگاه‌های ثبت شده در طوبی‌مد ملزم به رعایت قوانین تجارت الکترونیک بوده و در صورت دریافت گزارشی مبنی بر عدم رعایت این قوانین و احراز صحت آن، فروشگاه خاطی تا زمان ایفای تعهد به قانون تجارت الکترونیک از ادامه ی فعالیت در طوبی‌مد محروم خواهد شد.
ذکر این نکته الزامی است که قانون تجارت الکترونیک مقدم بر قوانین خود فروشگاه بوده، لذا فروشگاه‌ها نمی‌توانند قوانینی اتخاذ نمایند که نقض کننده قوانین تجارت الکترونیک است.

فروشگاه‌های اینترنتی با تکمیل ثبت نام خود در طوبی­‌مد، حق دسترسی به اطلاعات محصولات و کالاهای خود را به ربات‌های این پلتفرم داده و طوبی‌مد می‌تواند این اطلاعات را به هر شکل به کاربران و مشتریان نمایش دهد.
از آنجا که این اطلاعات توسط ربات‌های موتور جستجو جمع‌آوری می‌شوند، احتمال بروز خطا در قیمت و اطلاعات مربوط به محصولات وجود خواهد داشت. که فروشگاه‌های محترم، در صورت مشاهده‌ی هرگونه خطا می‌توانند، موارد را از طریق پنل پشتیبانی به طوبی­‌مد اطلاع دهند تا در اسرع وقت رفع شوند.

فروشندگان می‌توانند به صورت کاملاً رایگان و نامحدود، محصولات و کالاهای خود را در طوبی‌مد با رعایت کردن قوانین زیر ثبت نمایند:
  • کالاهای ثبت شده در حوزه‌ی مد و پوشاک بوده و محصولات خارج از این محدوده در وب‌سایت نمایش داده نخواهند شد. تیم فنی طوبی‌مد، در حال افزودن قابلیت پشتیبانی از کالا‌های مربوط به خانه، آشپزخانه، دکوراسیون داخلی، طلا و جواهرات و لوازم بهداشتی و آرایشی بوده که در صورت تکمیل این قابلیت، به فروشندگان محترم اطلاع رسانی خواهد شد.
  • ثبت مشخصات فنی و ویژگی‌های کالا، به صورت صحیح و کامل، به گونه‌ای که اطلاعات موثر در تصمیم‌گیری مشتریان تماماً در آن ذکر گردد.
  • نو و سالم بودن کالا و پرهیز از ثبت محصولات دست دوم و کارکرده. چنانچه گزارش فروش محصولات کارکرده و دست دوم توسط کاربران ثبت شده و صحت آن توسط تیم ارزیابی طوبی‌مد تایید شود، فعالیت فروشگاه خاطی در این پلتفرم متوقف می‌شود .
  • عدم ثبت تصاویر مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی. کالا و محصولات ثبت شده توسط فروشگاه‌ها ابتدا توسط تیم ارزیابی مورد بررسی قرار گرفته و در صورت مغایر نبودن با شئونات اسلامی و اخلاقی برای کاربران، قابل مشاهده خواهد بود. بدیهی است که تصاویر تایید نشده از سیستم حذف شده و در صورت تکرار این امر، فروشگاه خاطی غیرفعال خواهد شد.
  • عدم مغایرت کالا با ویژگی ‌های ثبت شده: فروشندگان در تبليغ محصول و کالای خود نباید فعلی مرتکب شوند که موجب فريب مخاطب از حيث كميت و كيفيت شود که در صورت ثبت گزارشاتی از قبیل مغایرت کالا با ویژگی های ثبت شده، طوبی‌مد پس از صحت سنجی حق خاتمه‌ی همکاری با فروشنده‌ی مذکور را دارد.
  • تعیین و ثبت قیمت کالا تماما بر عهده‌ خود فروشنده می‌باشد.

در خصوص ارتباط فروشگاه‌ها با خریداران، در حین انجام فرایند خرید که از طریق پلتفرم طوبی‌مد صورت گرفته است، رعایت موازین اخلاقی و حفظ حریم خصوصی افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده، لذا می‌بایست هویت فروشنده یا خریدار و قصد وی از ایجاد تماس به طور روشن و صریح در شروع مکالمه بیان شود. هرگونه تماسی باید به روشی معقول در وقت مناسب برقرار شود تا مانع از مزاحمت گردد. چنانچه خریدار و یا فروشنده‌ای گزارشی مبنی بر ایجاد مزاحمت در طوبی‌­مد ثبت نماید، و صحت ادعا توسط تیم‌ ارزیابی محرز شود، فعالیت فرد خاطی متوقف خواهد شد. این امر در خصوص رعایت احترام متقابل ما بین فروشندگان، کاربران و کارشناسان پشتیبانی طوبی­‌مد نیز صادق است.

فروشگاه‌ها تنها می توانند محصولاتی را در وب سایت خود قرار دهند به طوری که مشتربان جهت خرید به سایت دیگری هدایت نشوند . در صورت مشاهده این نوع از تخلف، طوبی‌مد حق غیرفعال کردن فروشگاه مذکور را دارد

فروشگاه‌های محترم موظف هستند تا محتوا، وضعیت موجودی و قیمت کالا‌ های خود را به روز نگه دارند. چنانچه مغایرتی در قیمت و محتوا توسط طوبی­‌مد مشاهده‌ شود، و این امر به دفعات تکرار شود، طوبی‌مد حق دارد که فعالیت فروشگاه مذکور را متوقف نماید.

  • طوبی‌مد یک پلتفرم ارائه‌ی کالا به مشتری بوده و تنها یک بستر تبلیغاتی مابین فروشندگان و مشتربان می‌باشد و لذا هیچ گونه تعهدی در فروش و ارسال کالا به کاربران ندارد.
  • مسئولیت کامل محصول و کالای فروخته شده بر عهده‌ی فروشگاه بوده و در صورت شکایت مشتریان، ملزم به پاسخ گویی و رفع مشکل به وجود آمده می‌باشد.
  • چنانچه کالا و محصول ارسال شده توسط فروشگاه با مشخصات محصول مانند سایز، جنس، رنگ آن، همخوانی نداشته باشد، فروشگاه متعهد می‌گردد که کالا را مرجوع کرده، و بر اساس توافق با مشتری، کالا را تعویض کرده و یا به طور کامل پس گیرد. همچنین فروشنده در صورت باز پس‌گیری کامل کالا، می‌بایست هزینه‌ی محصول و پست آن را ظرف سه روز به مشتری عودت نماید. در صورت تعویض کالا، هزینه‌ی پست مجدد ، بر عهده‌ی فروشنده می باشد.
  • در صورت عدم ارسال کالا در زمان مقرر و در پی آن شکایت و درخواست استرداد وجه از سمت مشتری، فروشگاه ملزم به عودت وجه واریزی در ۳ روز به صورت تمام و کمال به مشتری می‌باشد.
  • فروشگاه تماماً مسئولیت شکایات و خسارات ناشی از موارد زیر را بر عهده داشته و ملزم به پاسخگویی به آن‌ها می‌باشد:
    • عدم اطلاع رسانی زمان و هزینه و شرایط ارسال کالا
    • عدم امکان پیگیری سفارش در وب سایت فروشگاه
    • عدم پاسخگویی و امکان ارتباط کاربر با فروشگاه
    • ارسال کالا خارج از موعد مقرر
    • ارسال کالای معیوب
    • بسته‌بندی نامناسب
  • طوبی­‌مد حق در اختیار قرار دادن اطلاعات تماس نماینده فروشگاه به مراجع ذی­‌صلاح را، در صورت شکایت قانونی مشتری دارد.
  • فروشگاه موظف است از ساعت ۹ الی ۱۷ در تمامی روزهای کاری به جز تعطیلات رسمی پاسخگوی تماس مشتریان و تیم پشتیبانی طوبی‌مد باشد.
  • فروشندگان می باست تضمین می نمایند که تمامی کالاهای تحویلی به مشتری مطابق قوانین جمهوری اسلامی تولید شده و یا از مبادی رسمی کشور وارد گردیده است.
  • فروشنده اعلام دارد که مالک کالا بوده و معارض ندارد و حقوق مالکیت صنعتی (در صورت وجود)، مالکیت معنوی و سایر حقوق قانونی و عرفی، متعلق به اوست یا حق بهره برداری از این حقوق و عرضه کالاهای مربوطه را دارد و مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران مجاز به فعالیت اقتصادی و تجاری می باشد.
در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت است که در صورت بالا بودن تعداد شکایات از فروشنده، طوبی‌­مد حق دارد که پس از سه اخطار به فروشگاه جهت تصحیح و بهبود عملکرد خود، فعالیت فروشگاه مذکور را به طور کامل متوقف نماید.

یکی از مهمترین قابلیت‌های یک کسب و کار اینترنتی، پایش میزان رضایتمندی مشتری در حین انجام فرایند خرید و پس از اتمام آن است. از این رو طوبی­‌مد جهت افزایش میزان رضایت‌مندی مشتریان و فراهم نمودن قابلیت‌های مربوط به حفظ مشتریان برای فروشگاه‌های همکار، امکان ثبت نظرات و شکایات را برای کاربران فراهم نموده است.
از این رو فروشگاه‌ها ملزم به رسیدگی و پاسخگویی به شکایت‌های ثبت شده بوده که در صورت عدم تحقق این امر، طوبی‌­مد حق غیرفعال کردن فروشگاه‌های خاطی را دارد. علاوه بر آن میزان رضایت‌مندی کاربران از وضعیت سرویس‌دهی و پاسخ‌گویی به شکایات، به صورت پارامتر کیفیت عملکرد آن فروشگاه به سایر کاربران نمایش داده خواهد شد.

اگر به هر طریقی محرز بشود که یک فروشگاه برای جمع‌آوری داده‌های طوبی‌مد رباتی طراحی کرده است که موجب اختلال و ضعف در عملکرد طوبی‌­مد شده باشد، طوبی‌مد این حق را برای خود محفوظ می‌داند که هر زمان لازم باشد همکاری خود را با فروشگاه قطع کند و در صورت لزوم برای مطالبه خسارت اقدام نماید.

در صورتی که بنا به دلایلی فروشگاهی قصد خاتمه‌ی همکاری با طوبی­‌مد را داشته باشد، درخواست خود را از طریق پنل پشتیبانی ثبت کرده و همکاران ظرف سه روز کاری پس از کسر تعرفه های تشویقی و هزینه‌های تبلیغاتی باقیمانده‌ی شارژ را محاسبه کرده و به طور تمام و کمال به فروشگاه مذکور عودت می‌نماید. از طرفی دیگر این حق نیز برای طوبی‌مد محفوظ است که در صورت مشاهده شکایات و تخلفات متعدد که در موارد فوق به آن‌ها اشاره شد، خاتمه‌ی همکاری خود با فروشگاه مورد نظر را اعلام نموده و فعالیت آن را مسدود نماید.

چنانچه در طول زمان، تغییراتی در موارد ذکر شده اعمال شود، از طریق داشبورد مدیریتی به فروشگاه‌ها اطلاع رسانی شده و در صورت عدم موافقت با قوانین وضع شده، فرایند خاتمه‌ همکاری توسط همکاران پشتیبانی اجرا می‌شود.

در صورت نقض قوانین طوبی‌مد، ذکر شده در موارد فوق، توسط فروشنده، طوبی‌مد این حق را برای خود محفوظ می دارد که از ادامه فعالیت فروشگاه و یا کاربر جلوگیری نماید .