راهنمای خرید کیف چرمی


حسنا درویشی 1401-12-19 10 دقیقه مطالعه
راهنمای خرید کیف چرمی

 

نکات مهمی که در خرید کیف چرم باید رعایت کنیم

در نظر بسیاری از متخصصان مد اکسسوری‌ها مانند کیف چرمی می‌توانند هر لباس ساده‌ای را تبدیل به استایلی جذاب کنند پس منطقی است که بگوییم سرمایه گذاری روی اکسسوری‌هایی با کیفیت تصمیمی است که می‌تواند استایل شما را دگرگون کند. کیف دستی بی‌شک از اکسسوری‌های همیشه کاربردی و با اهمیت است و اگر بخواهید کیف با دوامی داشته باشید باید به سراغ کیف چرمی بروید. و اگر کیف چرم اصل تهیه کنید بی‌شک دوام و جذابیت متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. کیف‌های چرم اصل به نسبت قیمت بالایی دارند پس باید در خریدتان دقت بیش‌تری را لحاظ کنید.

شما می‌توانید انواع کیف‌‌های دستی را در سایت طوبی‌مد مشاهده کنید و قیمت‌ها فروشگاه‌ها و پیج‌های اینستاگرامی مختلف را باهم مقایسه کنید، در ادامه نکاتی مفید در مورد خرید کیف چرمی را بیان می‌کنیم.

کیف چرمی خاص و متفاوت

نوع چرم

به دنبال چرم دانه‌کامل باشید؛ چرم دانه کامل مرغوب‌ترین نوع چرم است و بر اثر استفاده ظاهر بهتری پیدا می‌کند. از بوی چرم می‌توانید به اصالت آن پی ببرید.

کیف چرمی ماشین‌دوز یا دست‌دوز

بی‌شک یک کیف چرمی ماشن‌دوز برای فروشنده هزینه‌ی کمتری داشته و در مقایسه با کیف چرمی دست‌دوز ارزان‌تر است؛ پس چرا برخی افراد کیف چرمی دست‌دوز می‌خرند؟ باید اعتراف کرد کیف‌های دست‌دوز ارزش هنری دارند و شما چیزی بیشتر از یک کیف خواهید خرید؛ شما یک اثر هنری دارید که منحصر به فرد است و کسی دقیقا مانند آن را ندارد. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که ارزش زیادی برای هنر قائل نیستید به سراغ کیف چرم ماشین‌دوز بروید. البته اگر بودجه‌ شما به یک کیف‌ دست‌دوز نمی‌رسد و اقلام دیگری را در لیست خریدتان دارید، کیف چرمی‌ ماشین‌دوز برای شما بهتر است؛ هم یک کیف خوب و با کیفیت خریداری می‌کنید، هم از بودجه‌تان فراتر نرفته‌اید!

کیف چرمی دوشی

دوام بالا

قطعا شما هم با خرید کیف چرمی به دنبال دوام بالای آن هستید پس باید به نکاتی توجه کنید:

کیفیت دوخت

با دقت به دوخت همه‌ی قسمت‌های کیف دقت کنید؛ کیف چرمی با دوخت شلخته و غیرقابل اعتماد را کنار بگذارید.

کیفیت آستر داخلی

داخل کیف را با دقت بررسی کنید و به جنس آستر توجه کنید.

تسمه‌ها و دسته‌های محکم

مطمئن شوید کیف شما قابلیت نگه داشتن اجسام نسبتا سنگین با تناسب با سایزش را داشته باشد؛ مخصوصا اگر کیف لپ‌تاپ تهیه می‌کنید.

کاربردی بودن

از خودتان بپرسید که چه چیزهایی معمولا در کیفتان می‌گذارید؛ اندازه‌ی مناسب یک کیف چرمی و کاملا کاربردی برای شما چقدر است؟ یک کیف چرمی‌ بسیار کوچک احتمالا برای اکثر ما ارزش سرمایه گذاری ندارد. تعداد جیب‌های آن را بررسی کنید و به جزئیات توجه کنید تا خرید موفق‌تری را داشته باشید.

کیف چرمی با رنگ قهوه‌ای روشن

کاربردی بودن این کیف‌ها

یراق آلات کیف چرمی

اتصالات فلزی کیفتان را بررسی کنید و از استحکام و اتصال درستشان اطمینان حاصل کنید؛ لازم به ذکر است که زیپ‌های فلزی قابل اطمینان ترند و حتما زیپ‌های کیف را چندین بار باز و بسته کنید تا از سلامت آن مطمئن شوید.

استایل

اگر می‌خواهید کیف مناسب محل کارتان داشته باشید، با توجه به شغل و حجم وسایلی که باید هر روزه حمل کنید کیفتان را انتخاب کنید. رسمی بودن استایل کیف نیز باید برای شما اهمیت زیادی داشته باشد؛ اما اگر کیف را برای حمل مدارک و لوازم ضروری در مسافرت می‌خواهید، کیف‌های روی دوشی مناسب‌تر هستند.

استایل های متفاوت با کیف چرمی

رنگ

اگر می‌خواهید کیف چرمشما با اکثر استایل‌هایتان هم‌خوانی داشته باشد بهتر است از کیفی با ترکیب رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی استفاده کنید؛ چرم‌های تیره برای محل کار و مکان‌های رسمی مناسب‌تر هستند و چرم‌های روشن برای استفاده با استایل روزانه‌تان کاربردی‌تر هستند.

InShot 20230310 130524342

معتبر بودن فروشگاه

مطمئن‌تر است که کیف چرمی خود را از جایی تهیه کنید که ضمانت کالا داشته باشد و شناخته‌‌شده و معتبر باشد.

قیمت

قیمت بالاتر یک کیف چرمی لزوما به معنای با کیفیت‌تر بودن آن نیست پس به دنبال بهترین کیفی بگردید که با بودجه‌تان هماهنگ باشد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*