انواع مانتو کتی | پارچه‌های مناسب برای دوخت مانتو کتی


فاطمه مرادیان 1403-02-03 8 دقیقه دقیقه مطالعه
انواع مانتو کتی | پارچه‌های مناسب برای دوخت مانتو کتی

 

مانتو کتی چیست؟

مانتو کتی به عنوان یکی ازپرطرفدارترین و شیک‌ترین مدل‌های مانتو در بین بانوان شیک‌پوش و اصیل ایر‌انی شناخته می‌شود. جنس این نوع مانتوها در اکثر مواقع از نخ و الیاف مصنوعی است. این مدل انواع بسیاری دارد و با تنوع خود توانسته همه سلیقه‌ها را در بازار مد و پوشاک زنانه پوشش دهد.
تنوع این مدل مانتو به شما این امکان را می‌دهد که بهترین گزینه را بر اساس سلیقه و استایل خود انتخاب کنید و در هر موقعیتی به هر شکلی که دلتان می‌خواهد استایل بسیار جذاب خود را بسازید.

مانتو کتی

مانتو کتی

انواع مانتو کتی

همانطور که گفته شد مانتو کتی انواع مختلفی دارد و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی می‌شود؛ انواع این مدل مانتو شامل مانتو کتی ساده، مانتو کتی مجلسی و مانتو کتی اسپرت است.

مانتو کتی ساده

این مدل با طراحی ساده و کلاسیک بهترین گزینه برای استفاده روزمره است و در هر موقعیتی قابل استفاده است. جنس این مدل مانتو از نخ و الیاف طبیعی است، این مدل هم دارای طرح‌های جلو بسته و هم در طرح‌های جلو باز است. اندازه این نوع مانتو معمولا کمی کوتاه‌تر از زانو است.

مانتو کتی

مدل ساده

مانتو کتی مجلسی

این مدل مانتو انتخابی عالی برای مراسم‌ها و مهمانی‌های ویژه و رسمی است. جنس این مدل مانتو باید از پارچه‌های باکیفیت مثل پارچه‌های ابریشمی، ولور، نخی یا پشمی باشد. معمولا این مدل مانتو با سوزن‌دوزی و یا اکسسوری‌های مختلف تزئین می‌شود و به شما ظاهری شیک و خاصی می‌بخشد.

مانتو کتی

مدل مجلسی

 

مانتو کتی اسپرت

این مدل مانتو علاوه بر ظاهر شیک و بسیار جذابی که دارد یکی از انتخاب‌های عالی برای استفاده روزمره است که در مکانی می‌توانید از راحتی آن بهره ببرید. جنس این مدل مانتو عموما از نخ و یا پارچه‌های لطیف است که برای شما راحتی زیادی برای شما به‌ ارمغان می‌آورد.

مانتو کتی

مدل اسپرت

 

بهترین پارچه‌ها برای مانتو کتی

پارچه لینن

اگر می‌خواهید در کنار داشتن استایل شیک و رسمی در فصول گرم سال یک مانتو خنک بپوشید؛ پارچه لنین مناسب شماست. از این پارچه در همه فصل‌ها می‌توانید استفاده کنید اما بیشترین کاربرد این پارچه فصول گرم سال است.

پارچه کرپ مازراتی

حتما در دنیای متنوع پارچه اسم کرپ‌مازراتی به گوشتان خورده، این پارچه با زیبایی و دوام خود می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای مانتو‌های کتی شیک باشد. این پارچه به دلیل توع در جنس و رنگ و همچنین قیمت مناسبی که دارد یکی از اولین گزینه‌های انتخاب مانتو برای طراحان و خیاطان است.

پارچه کتان گاباردین

این مدل نیز یکی از پرطرفدار‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو‌های کتی است؛ به دلیل خاصیت ایستایی که این مدل پارچه دارد برای دوخت اکثر کت و شلوار‌های زنانه نیز استفاده می‌شود.

پارچه مخمل

این مدل پارچه جزء پارچه‌های اشرافی و لوکس محسوب می‌شود، وقتی از این پارچه‌ها برای دوخت مانتو‌های کتی استفاده می‌شود معمولا با طرح‌های چشم‌نواز و الیاف مختلف سورن دوزی می‌شود. این پاچه لوکس می‌تواند استایل شما را خاص جلوه دهد و با پوشیدن آن در جمع بدرخشید!

پارچه شانل

یکی دیگر از پارچه‌های مناسب دوخت مانتو کتی پارچه شانل یا شنل است. این مدل پارچه مناسب برای دوخت مانتو‌های پاییزه و زمستانه می‌باشد.

پارچه کشمیر

این پارچه در عین ظاهر شیک و خوش دوام خود گرمای خوبی دارد و مناسب فصل زمستان و پاییز است و در کنار گرما برای شما استایل شیکی را به ارمغان می‌آورد؛ از جمله ویژگی‌های دیگر پارچه کشمیر تنوع بی‌نظیر در رنگ و مدل‌های آن است.

سخن پایانی

در این مقاله انواع مختلف مانتو کتی را بررسی کردیم. اگر اکنون در کمد خود جای خالی مانتو کتی را احساس می‌کنید حتما آن را تهیه کنید؛ چرا که این مدل مانتو بسیار به کارتان خواهد آمد و سالیان سال استایل شیکی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*