5 ایده جذاب برای طراحی لاک ناخن


حسنا درویشی 1402-10-07 8 دقیقه مطالعه
5 ایده جذاب برای طراحی لاک ناخن

 

ایده‌های لاک ناخن

انتخاب رنگ لاک ناخن یکی از مهم‌ترین عناصر در زیبایی ناخن‌ها است. اگر شما جزء افرادی هستید که وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه و درست کردن ناخن‌هایتان توسط ناخن کار را ندارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در خانه، خودتان ناخن‌هایتان را ابتدا با سوهان مرتب کرده و سپس با انتخاب رنگ مناسب آن را دیزایین کنید. در عصر کنونی هیچ قانون خاصی برای زیبایی وجود ندارد که افراد طبق آن پیش بروند پس هر کسی از استایل و رنگ مورد علاقه خود پیروی می‌کند، این موضوع در انتخاب لاک ناخن هم صدق می‌کند.

لاک ناخن

ایده‌های مختلف لاک ناخن

فرنچ ساده با لاک

فرنچ ساده یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها است که افراد زیادی آن را می‌پسندند و هرکسی حداقل یک‌بار آن را امتحان کرده است. برای انجام فرنچ ساده در خانه شما باید حداقل دو رنگ لاک داشته باشید رنگ اول که رنگ غالب است و روی کل ناخن‌هایتان از بالا تا پایین از این رنگ استفاده می‌شود. رنگ بعدی برای فرنچ است که این رنگ هم می‌تواند سفید باشد و حالت کلاسیک به استایل شما بدهد یا مطابق مد رنگ‌های روز، آن را انتخاب کرد. برای طراحی فرنچ از یک قلموی نازک استفاده کنید و آن را به صورت یک لبخند روی قسمت‌های انتهایی ناخن بکشید. با تمرین این‌کار در دفعات بعدی فرنچ‌های زیباتری را می‌توانید انجام دهید.

لاک فرنچ برای ناخن

لاک فرنچ ساده

طراحی‌های مینیمال لاک ناخن

در طراحی ناخن‌تان به صورت مینیمال هم می‌توانید از دو رنگ لاک استفاده کنید اما بهتر است این رنگ‌ها حالت خنثی داشته باشند تا زیبایی کار شما دو چندان شود؛ مثلا می‌توانید از ترکیب رنگ‌های سفید و شیری، یا طوسی و کرمی استفاده کنید. می‌توانید این دو رنگ را در به صورت همزمان در ناخن‌تان استفاده کنید، یعنی هر ناخن را به دو قسمت فرضی تقسیم کرده و یک قسمت را سفید و دیگری را شیری کنید، همچنین می‌توانید بعضی از ناخن‌هایتان را به رنگ شیری و بعضی دیگر را به رنگ سفید لاک بزنید.

روی ناخن‌هایی که لاک سفید زدید به دلخواه از طرح‌های مینیمالیستی استفاده کنید. مثلا با قلموی آعشته به رنگ مشکی طرح قلب کوچک بکشید، یا از نقطه، برگ یا طرح‌های دیگر استفاده کنید. برچسب‌های مینیمال ناخن هم وجود دارد که از آن‌ها هم می‌توانید استفاده کنید. طرح‌های مینیمالیستی امروزه بسیار پر طرفدار هستند و خواهان زیادی دارند.

طراحی‌های مینیمال لاک ناخن

طراحی‌های مینیمال

طراحی ناخن شطرنجی

در این مدل هم می‌توانید از دو رنگ لاک استفاده کنید. بهتر است که رنگ لاک‌ها با هم در تضاد باشند مثلا مشکی و سفید یا هلویی و مشکی، که نتایج زیبا‌تری داشته باشید. لازم نیست که همه ناخن‌هایتان را شطرنجی کنید، یک یا دو ناخن را شطرنجی کنید و بقیه ناخن‌هایتان را با رنگ روشن یا تیره لاک ساده بزنید.

طراحی‌های شطرنجی لاک ناخن

طراحی‌های شطرنجی

طراحی ناخن با لاک‌های شاینی

لاک‌های شاینی امروزه بسیار ترند شده‌اند و بسیار هم کاربردی هستند. لاک‌های شاینی را به صورت ترکیبی با لاک‌های ساده استفاده می‌کنند. بدین صورت که روی یک یا دو تا از ناخن‌ها را کامل لاک شاینی استفاده می‌کنیم یا اینکه با استفاده از این لاک طرح مورد نظرمان را با قلموی نازک پیاده سازی می‌کنیم و سایر ناخن‌ها را با لاک ناخن ساده دیزایین می‌کنیم.

طراحی ناخن با لاک شاینی

طراحی ناخن با لاک شاینی

طرح‌های ساده با لاک‌های پاستلی

در این طرح می‌توانیم از یک لاک ناخن پاستلی یا لاک‌های بیشتر استفاده کنیم. لاک‌های مورد استفاده بهتر است که تناژ رنگی یکسان داشته باشند، برای بهاری شدن کار می‌توانید از یک رنگ پاستلی استفاده کنید و طرح بابونه را روی ناخن‌هایتان پیاده کنید، طرح جذابی می‌شود. برای استفاده از رنگ‌های بیشتر و طرح‌های شلوغ باید به ناخن کار مراجعه کنید اما طرح‌های ساده لاک ناخن به راحتی می‌توان در خانه انجام داد. فراموش نکنید که طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را با هم ترکیب کنید و طرح دلخواه خودتان را ایجاد کنید.

طراحی ناخن با لاک‌های پاستلی

طراحی ناخن با لاک‌های پاستلی

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*