تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تصویر


مبینا خادم حسین 1402-09-04 10 دقیقه مطالعه
تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل + تصویر

 

همه‌ی تفاوت‌های شلوار مام فیت و مام استایل

یکی از متنوع‌ترین آیتم‌ها در استایل‌ها، شلوار است و مطابق با انواع سلیقه‌ها طراحی شده است و اسم‌های مختلفی دارد. حتما تاکنون اسم شلوار مام فیت و مام استایل به گوشتان خورده و تاحدودی با این شلوارهای نسبتا آزاد و راحت که برای استایل اسپرت و کژوال مناسب است، آشنایی دارید، اما فرق شلوار مام فیت و مام استایل در چیست؟ شما با داشتن آگاهی نسبت به تفاوت آن‌ها می‌توانید تیپ ایده‌آل خود را با این شلوارها دیزاین کرده و ست زیبایی با سایر لباس‌ها بسازید؛ این مطلب شما را با تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل آشنا می‌کند.

تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل در چیست؟

قبل از اینکه به بررسی تفاوت‌های شلوار مام فیت و مام استایل بپردازیم ابتدا هرکدام را معرفی می‌کنیم.

شلوار مام فیت

شلوار مام فیت زنانه نوعی دیگری از شلوارهای جین و لی به شمار می‌رود. این شلوار دارای فاق بلند می‌باشد که برای تهیه آن از پارچه‌های مختلف با ضخامت گوناگون استفاده شده است؛ یعنی می‌توان هم از پارچه‌های ضخیم استفاده کرد و هم پارچه نازک‌تر. شلوارهای مام فیت در قسمت کمر معمولا جمع می‌شوند و به صورت کشی هستند و یا اینکه با کمربند جمع شده و همان طور که از اسمش مشخص است بیش از اندازه گشاد نیست و فیت بدن است.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل از جمله شلوارهای جین به شمار می‌رود که برای تولید این دسته از شلوارها پارچه‌های جین ضخیم به کار برده می‌شود. شلوار مام استایل مانند شلوار مام فیت فاق بلندی دارد و کمر آن بالای ناف بسته می‌شود که این ویژگی باعث شده بالاتنه شما بهتر دیده شود، اما این شلوار در قسمت ران و ساق پا گشاد است و در بخش ساق پا کمی تنگ است.

جالب است بدانید تاریخچه استفاده از این شلوار به 50 سال پیش برمی‌گردد که دوباره وارد مد شده است و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. ست کردن این شلوار نیز خیلی کار پیچیده و سختی نیست و می‌توانید آن را به راحتی با لباس و کفش خود مورد استفاده قرار دهید.

تفاوت شلوار مام فیت زنانه با شلوار مام استایل زنانه

تا این جا ویژگی‌های هرکدام از شلوارهای مام را مورد بررسی قرار دادیم و با آن‌ها آشنا شدیم، حال سراغ تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل می‌رویم و آن را بررسی می‌کنیم. شلوارهای مام فیت زنانه و مام استایل زنانه قد نسبتا کوتاهی دارند و زیاد بلند نیستند و معمولا در قدهای نود، نودوپنج و صد می‌باشند.

شلوار مام فیت زنانه

در گذشته شلوارهای مام استایل و مام فیت تنها با جنس جین تولید می‌شد اما امروزه از رنگ و جنس‌های متنوع برای ساخت آن استفاده می‌شود. شلوار مام فیت و مام استایل شباهت‌های زیادی باهم دارند، شلوار مام استایل دارای فاق بلندی هستند و قسمت کمری آن‌ها تا بالای ناف امتداد دارد.

فاق شلوارهای مام فیت نیز بلند است و هر دو شلوار جزء شلوارهای گشاد محسوب می‌شوند، اما اصلی‌ترین تفاوت آن‌ها این است که شلوار مام استایل در قسمت ران و ساق پا کمی جذب است اما در شلوار مام استایل قسمت ران و ساق پا آزاد است، همچنین جنس شلوارهای مام فیت معمولا ضخیم و کشی می‌باشد. شلوار مام استایل برای افرادی که لاغر اندام هستند انتخاب خوبی است اما برای پوشیدن شلوار مام فیت زنانه محدودیت کمتری وجود دارد و با اکثر اندام‌ها تناسب دارد.

شلوار مام استایل زنانه

شلوار مام استایل

چرا باید فرق مام فیت و مام استایل را بدانیم؟

به نظر شما هر کدام از شلوارهای مام فیت و مام استایل برای چه استایلی مناسب هستند؟ آگاهی داشتن نسبت به فرق این دو مدل شلوار به شما در خلق استایل‌های زیبا کمک بسزایی می‌کند. طبیعتا مدل شلوار زنانه نسبت به مدل شلوار زنانه تفاوت دارد با این حال خودِ شلوارهای زنانه نیز از جهات گوناگونی با هم تفاوت دارند. باید بدانید که برخی از شلوارها به نوعی طراحی شده‌اند که برای افراد لاغر مناسب هستند و برخی دیگر برای افراد چاق گزینه مطلوبی محسوب می‌شوند.

شلوار مام فیت و مام استایل به دلیل فاق بلند و بلندی قسمت کمر آن‌ها برای خانم‌هایی که به دنبال لاغر نشان دادن بدنشان هستند، انتخاب مناسبی به شمار می‌روند. چنین ویژگی‌هایی باعث می‌شود که شکم حالت جمع شده به خود بگیرد و از طرفی ظاهر باسن نیز زیباتر شود.

شلوار مام فیت زنانه

کلام آخر

برخی از مردم تصور می‌کنند که انواع شلوارهای مام فیت و مام استایل مانند شلوار بگ برای افراد خیلی چاق نیز قابل استفاده هستند در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است. باید بدانید که افرادی که دارای اضافه وزن زیاد یا قد کوتاهی هستند نباید از این مدل شلوارهای استفاده کنند چرا که فاق بلند این شلوارها توجه‌ها را به قد و فیزیک بدن شما افزایش می‌دهد، پس بهتر است نسبت به فیزیک بدنتان آگاه باشید و گزینه مناسب را انتخاب کنید.

شلوار مام استایل

مدل‌های مختلف شلوار مام استایل زنانه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*