نحوه استایل کردن نیم تنه


حسنا درویشی 1402-12-10 10 دقیقه مطالعه
نحوه استایل کردن نیم تنه

 

استایل کردن انواع نیم تنه

جالب است بدانید که تاریخچه نیم تنه‌ها یا آنچه اکنون به عنوان تیشرت کوتاه می‌شناسیم به زمان جنگ جهانی دوم برمی‌گردد که با بحران پارچه مواجه بودند و مردم مجبور بوده در انتخاب لباس خود خلاقیت به خرج دهند. امروزه این لباس در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت بسیاری بدست آورده است و شما می‌توانید طرح‌های متنوعی از آن را در بازار بیابید؛ اکنون بیایید به چگونگی استایل کردن انواع نیم تنه‌ها بپردازیم.

مدل‌های مختلف نیم تنه

مدل‌های مختلف نیم تنه

ست نیم‌تنه و دامن

برای آن که یک استایل نیمه رسمی و شیک داشته باشید؛ می‌توانید یک نیم تنه مجلسی یقه گرد با پارچه‌هایی از جنس ریون، حریر یا ساتن که فقط بخشی از شکم دیده می‌شود و بندهای آن نازک یا پهن هستند را همراه با یک دامن مشکی بپوشید. یقه گرد این لباس به شما این امکان را می‌دهد تا از گردنبند برای جلوه بخشی بیشتر به استایل خود استفاده کنید. سعی کنید از دامن‌های ساده و تک رنگ استفاده نمایید تا طرح نیم تنه‌تان در مرکز توجه بیشتری قرار گیرد، همچنین فراموش نکنید برای مراسم‌های رسمی از دامن‌های بلند و برای قرارهای دوستانه از دامن‌های میدی استفاده کنید.

ست نیم‌تنه و شلوارک

یکی از محبوب‌ترین استایل‌ها در روزهای گرم تابستان پوشیدن نیم تنه با انواع شلوارک است. این ترکیب را می‌توان در جاهای مختلف مانند خیابان، مهمانی و خانه استفاده کرد، البته باید به اجزای استایل دقت کنید. برای مهمانی و قرارهای عصرانه از شلوارک با رنگ‌های زنده به همراه نیم تنه طرح‌دار استفاده کرده و آن را با صندل تکمیل کنید. در خیابان ست نیم تنه همراه با شلوارک‌های کتان و جین بسیار محبوب بوده و در عین حال استایل شیک و راحت را برای فرد رقم می‌زند.

نیم تنه و شلوارک

نیم تنه و شلوارک

ست نیم‌تنه و کت

یکی از استایل‌های ترند و زیبا پوشیدن این لباس با کت و ژاکت جین یا کتان بوده که آن را با شلوارهای گشاد و فاق بلند یا کوتاه به نسبت انتخاب نیم تنه خود ست می‌کنند. اگر نیم تنه شما کمی بلند می‌باشد باید شلوارهای فاق بلند را کنار بگذارید و از شلوارهای فاق کوتاه استفاده نمایید. این استایل کژوال با کفش کتانی و کیف‌های کوچک ست زیبایی را می‌سازد، همچنین برای مراسم‌های رسمی نیز می‌توانید از این ترکیب استفاده کنید به شرط آن که به جای شلوار از دامن بلند استفاده کرده و یک کت مجلسی بر روی نیم تنه خود بپوشید. صندل‌های پاشنه‌دار نیز استایل شما را برای مراسم تکمیل می‌کند.

ست نیم‌تنه روزمره

اگر به دنبال ظاهری زیبا و روزمره هستید بهتر است یک نیم تنه ساده دارای جنس خنک و نخی را با شلوار جین یا شلوارک کمر بلند ست کنید. اضافه کردن یک ژاکت کش بافت پشمی سبک یا کت جین به شما کمک می‌کند تا استایلی آرام‌تر داشته باشید. این استایل زیبا را با کفش کتانی یا صندل تکمیل کنید.

ست نیم‌تنه و شلوار

در صورتی که تمایل به پوشیدن نیم تنه دارید ولی مایلید چربی‌های شکم و پهلویتان پوشانده شود می‌توانید از شلوار فاق بلند استفاده کنید. این نوع شلوار پهلوها و شکم شما را می‌پوشاند و فقط قسمتی از بدن را نمایان می‌کند که نمای بدی ندارد. توجه داشته باشید بهتر است از نیم تنه مجلسی استفاده کنید تا استایل شما جلوه بیشتری داشته باشد.

InShot 20240229 193326815

ست نیم‌تنه و شلوار بگ

یکی از ترندهای جدید و زیبا ترکیب کراپ با شلوار بگ بوده که یک استایل شیک و اسپرت می‌سازد. این شلوارها معمولا بلند بوده و تا روی کفش را می‌پوشانند به همین دلیل افرادی که قد کوتاهی دارند می‌توانند از صندل یا کتانی‌هایی که لژ بلندی دارند بدون آن که نگران دیده شدن باشند، استفاده نمایند و قد خود را بلندتر نشان دهند.

ست نیم‌تنه و شلوار بوت کات

این شلوارها در قسمت ران تنگ بوده و دمپای آن‌ گشاد است. شلوارهای بوت کات عموما فاق بلندی داشته و برای استایل‌های نیمه رسمی و دوستانه استفاده می‌شوند. استایل شما با این شلوار بسته به نیم تنه‌ای که می‌پوشید، مجلسی یا اسپرت بودن آن مشخص می‌شود، همچنین با این استایل می‌توانید کفش‌های اسپرت و پاشنه بلند خود را ست کنید.

InShot 20240229 193951833

ست نیم‌تنه و شلوار راسته

شلوارهای راسته برای افرادی که پاهای چاق یا لاغر دارند مناسب بوده و کمک بسزایی در خوش هیکل نشان دادن آن‌ها دارد. اگر نیم تنه‌های طرح‌دار و شیک را همراه با شلوار راسته خود ست کنید یک استایل مجلسی خواهید داشت که با یک کفش پاشنه بلند می‌توانید ترکیبی فوق العاده و شیک بدست آورید.

ست نیم تنه و شلوار مام استایل

این شلوار همراه با نیم تنه یک استایل خیابانی و اسپرت می‌سازد و پوشیدن آن برای مراسم‌های نیمه رسمی پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید از این استایل برای دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه استفاده نمایید.

کلام آخر

در سال‌های اخیر نیم تنه‌ها در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت بسیار پیدا کرده است. در ابتدا از این لباس برای استایل‌های اسپرت و خیابانی استفاده میشده اما پس از گذشت یک دوره، جزء لباس‌های شیک و زیبا برای مراسم‌های رسمی و نیمه رسمی شده است. این کراپ انواع متنوعی دارد و دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. شما می‌توانید بر اساس علایق و موقعیتتان یکی از مدل‌ها را انتخاب کرده یا استایلی جدید و خاص برای خود خلق کنید.

مدل‌های خاص و جذاب نبم تنه

مدل‌های خاص و جذاب نبم تنه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*