استایل ترندی | مد روز


حسنا درویشی 1402-09-28 10 دقیقه مطالعه
استایل ترندی | مد روز

 

استایل ترندی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که همیشه و در تمامی فصل‌ها، مدهای روز را دنبال می‌کنید و مطابق آن چه که در مجلات و برندهای روز دنیا ارائه می‌شود، لباس می‌پوشید از استایل ترندی پیروی می‌کنید.

منظور از استایل ترندی « Trendy style» سبکی از لباس پوشیدن است که در آن از جدیدترین و به روزترین ترندهای صنعت مد استفاده می‌شود، به طورکلی به استایل اشخاصی که مداوم پیگیر ترندها باشند و با عوض شدن فصل و ترندها، کمد لباسشان تغییر کند؛ سبک ترندی Trendy می‌گویند. داشتن استایل ترندی یا مد روز، سود بالایی برای صنعت فشن و آلودگی‌های زیادی برای زمین دارد؛ جالب است بدانید تولید یک عدد تیشرت، بیشتر از زمانی که یک ماشین ۳۵ مایل (۵۶ کیلومتر) حرکت می‌کند، گاز گلخانه‌ای ایجاد خواهد‌ کرد. استایل و مد ترندی مانند اعتیاد وجود شما را فرا خواهد گرفت و به صورت وسواس گونه‌ای شما را پیرو مد روز خواهد کرد.

استایل ترندی خانم‌ها

استایل ترندی یا استایل مد روز

ویژگی بارز افرادی که از استایل ترندی پیروی می‌کنند، چیست؟

افرادی که همیشه پیگیر مد و آنچه ترند می‌شود، هستند همیشه در گیر و دار دنبال کردن مجلات و پیج‌های مد هستند تا مبادا از مد روز غافل شوند و از کاروان مد جا بمانند.

بنابراین همیشه دغدغه بزرگی گوشه ذهنشان در بین روزمرگی‌هایشان است که به طور وسواس گونه افراد و برند‌های مطرح در حوزه مد و فشن را دنبال کنند و پیرو بی‌چون و چرا آن‌ها باشند و هرآنچه که آن‌ها حکم کنند و ترند شوند حتی اگر باب میل و سلیقه‌شان نباشد به این دلیل که مد است از آن استفاده کنند که این رفتار به خودی خود در شخصیت آن‌ها اثرگذار خواهد بود که برده بی‌چون و چرا دیگران می‌شوند و گویا عروسک خیمه شب بازی آن‌ها هستند زیرا سران مد هر زمان که بخواهند هرچیزی را مد می‌کنند و یا از مد می‌اندازند.

بنابراین اگر دوست‌دار استایل ترندی هستید و می‌خواهید فردی پیرو مد باشید باید حواستان به این نکته باشد که غرق دنیای مد نشوید.

استایل ترندی

استایل ترندی خانم‌ها

حال اگر بخواهیم به طور منطقی ویژگی افراد پیرو استایل ترندی را بررسی کنیم می‌توان گفت:

  • شخصیت مد ترندی (Trendy fashion)؛ جدیدترین روندهای مد را دنبال می‌کند.
  • شما دوست دارید از طریق مطالعه وبلاگ، اینستاگرام، تلگرام، وبسایت‌ها و مجلات مد از آخرین گرایش‌های مد روز مطلع شوید. همچنین افراد مشهور و سلبریتی‌ها که طبق استایل ترند پیش می‌روند را دنبال می‌کنید. پس شما شخصیت به روز و آپدیتی در مورد مد و استایل زنانه و یا استایل مردانه دارید.
  • اگر تمایل پذیرفتن ریسک‌ها را دارید و از برجسته شدن خوشحال می‌شوید؛ شخصیت استایل ترندی دارید.
  • شما از اینکه در کنار دیگران متمایز باشید خوشحال می‌شوید. اینکه مورد توجه اطرافیان قرار بگیرید برای شما خوشایند خواهد بود.
  • شما طرفدار روند و مد روز هستید.

استایل ترندی آقایان

حالا اگر بخواهیم بررسی کنیم که آیا فردی هستیم که پیرو مد هستیم یا نه می‌توانید ببینید چند تا از ویژگی‌های گفته شده را دارا هستید، اما می‌خواهیم بررسی کنیم که آیا از مد به درستی پیروی کرده‌ایم یا نه؟ آیتم‌هایی که در کنار هم استفاده کرده‌ایم جزء آیتم‌های ترندی محسوب می‌شوند؟ تیپ ما طبق مد روز است یا نه؟

استایل ترندی

استایل ترندی آقایان

در این جا برای اینکه به پاسخ سوال‌های بالا برسید باید بییند که استایلتان ویژگی‌های زیر را دارا است یا نه؟ یکی از ویژگی‌های تیپ ترندی، این است که آغاز هر فصل، اکسسوری جدید می‌خرند. علاقه مندان به استایل مد روز، ممکن است در هر فصل مقدار زیادی لباس و اکسسوری خرید کنند و اقلام ترند بخرند، خصوصیت مهم استایل ترندی، توجه زیاد به اکسسوری‌ها است.

شما ارزش اکسسوری (حتی یک جفت گوشواره) را به هنگام افزودن یک قطعه شیک به لباس‌های خود می‌دانید و به آن‌ها توجه ویژه‌ای دارید. یکی از ویژگی‌های تیپ ترندی، این است که همیشه چشم به فصل بعدی دارند تا مطابق با آن اکسسوری خود را تهیه کنند. افرادی که پیرو استایل ترندی هستند، همیشه اولین نفری خواهند بود که مد‌های جدید را می‌پوشند، بنابراین همیشه به دنبال روندهای فصل بعدی می‌باشند تا به محض ورود، آن‌ها را خریداری کنند. آن‌ها همیشه در مد، از بقیه یک قدم جلوتر خواهند بود.

استایل ترندی یا مد روز

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*