برای رفتن به عکاسی پاییزی چی بپوشیم؟


فاطمه روح الامینی 1403-07-02 8 دقیقه مطالعه
برای رفتن به عکاسی پاییزی چی بپوشیم؟

 

برای عکاسی پاییزی چی بپوشیم؟

شاید شما هم از دسته افرادی باشید که وقتی پاییز فرا می‌رسد و برگ‌ها زمین را نقاشی می‌کنند به فکر عکاسی پاییزی در طبیعت و در میان نقاشی خدا می‌افتید. حال این که چه بپوشید که عکس‌های زیباتری را ثبت کنید خود یک سوال بزرگ است. در این مقاله سعی داریم چندین آیتم پاییزه ترند و پرطرفدار را معرفی کنیم تا بتوانید با انتخاب آیتم‌های مختلف و ترکیب آن‌ها استایل پاییزی بی‌نظیری را برای عکاسی‌هایتان ست کنید.

نقش پالتو کتی در عکاسی پاییزی

پالتو‌ی زمستانه زنانه کوتاه به این علت که جلوه خاصی به استایل و پوشش شما می‌دهد انتخاب خوبی برای عکس‌های رسمی و کلاسیک در تم عکاسی پاییزی هستند این مدل از پالتو به این علت که اغلب دارای آسترکشی هستند از گرمادهی خوبی نیز برخوردر هستند.

پالتو کتی در عکاسی پاییزی

پالتو کتی در عکاسی پاییزی

از دسته ترندهای پالتو کتی می‌توان به پالتو شنل یا شاین‌دار اشاره کرد که می‌تواند برای مجالس رسمی‌تر و مهمانی‌ها انتخاب مناسب و شیکی باشد که اغلب با مدل یقه انگلیسی دوخته می‌شوند که باعث می‌شود بالاتنه شما کشیده‌تر و لاغرتر به نظر برسد.

نقش هودی در عکاسی

اگر می‌خواهید عکس‌های اسپرت و کژوال در تم عکاسی پاییزی داشته باشید به سراغ هودی‌ها بروید.

هودی نوعی گرمکن، پلیور، یا سوییشرت است که کلاه دارد و به این علت که لباسی راحت و غیررسمی است معمولا آن را در استایل‌های کژوال، روزمره و ورزشی به وفور می‌بینید که می‌توان با شلوار ورزشی، جین یا مدل‌های دیگر برحسب نوع استایلتان آن را ست کنید.

هودی‌ها در عکاسی پاییزی

نقش هودی‌ در عکاسی

از آن جایی که این لباس از پارچه‌های گرم و لطیف ساخته می‌شود باعث حفظ گرمای بدن در سرما خواهد شد. به علاوه، مدل کلاه‌دار هم در هوای سرد دارای این مزیت است که می‌تواند سرو گردن شما را گرم نگه دارد.

خیلی از این گرمکن‌های کلاه‌دار، جیب‌های بزرگی روی ناحیه کمر لباس دارند که می‌تواند از دست‌های شما هم در برابر سرما محافظت نماید و به خاطر این ویژگی‌های متعدد و مختلف انتخاب بسیار مناسبی برای فصل‌های پاییز و زمستان است. می‌توان آن‌ها را در تنوع بسیار زیادی با انواع پارچه‌های مختلف مانند پنبه‌ای، لی، تدی، پشمی و دیگر پارچه‌های گرم در بازار پیدا کرد که از لحاظ ظاهری هم تفاوت‌های جزئی در مدل‌های مختلف آن می‌توان یافت که بعضی از آن‌ها کاملا ساده یا یعضی دارای طرح‌های چاپی کوچک و بزرگ هستند.

نقش بافتنی‌ها

برای عکاسی پاییزی و زمستانی اولین آیتمی که گوشه ذهنمان قرار می‌گیرد بافت‌ها هستند که به طور کلی بافت‌ها در انواع طرح و رنگ‌های مختلف و با ضخامت‌های مختلف تولید و بافته می‌شوند که برای پاییز هم انتخاب هوشمندانه و مناسبی هستند.

نقش اصلی بافتنی‌ها هنگام عکاسی پاییزی

نقش بافتنی‌ها در عکاسی پاییزی

می‌توانید در استایل خود از انواع ایتم ها بافتنی مانند ژاکت و سوییشرت، کلاه و شال گردن بافتنی، دامن و شلوار‌های پشمی استفاده کنید .

استفاده از اکسسوری‌ها

از اکسسوری‌ها غافل نشوید که میتوانند جلوه بسیار متفاوتی به عکس هایتان در تم عکاسی پاییزی بدهند و این نکته را فراموش نکنید که اکسسوری برای تمامی مردان و زنان قابل استفاده است. بانوان و آقایان هر دو می‌توانند از دستکش، کلاه، کمربند و دستمال گردن برای عکاسی در فصل پاییز استفاده کنند. اگر عکاسی شما به صورت مادر دختری است، توصیه می‌شود از شال، کلاه، جواهرات، انواع گل سر و کمربند بصورت ست استفاده کنید.

ست مادر دختری و مادر پسری در عکاسی پاییزی

ست مادر دختری و مادر پسری در عکاسی پاییزی

حتی در عکاسی پاییزی می‌توان از حیوان خانگی نیز استفاده کرد تا جذابیت عکس دو چندان شود.

پت‌ها در عکاسی پاییزی

پت‌ها در عکاسی پاییزی

فقط این نکته را حتما مد نظر قرار دهید که اکسسوری باید با لباستان هماهنگ باشد. اگر عکستان دسته جمعی و خانوادگی است می‌توانید از این ایده استفاده کنید که یک گل سر نارنجی بر مو‌های دختر کوچک‌تان را با بلوز نارنجی پسرتان ست کنید

اکسسوری‌های مورد نیاز برای عکاسی در پاییز

اکسسوری‌های مورد نیاز برای عکاسی در پاییز

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*