استایل تینیجری یا استایل نوجوانی


فاطمه روح الامینی 1402-07-17 10 دقیقه مطالعه
استایل تینیجری یا استایل نوجوانی

 

استایل تینیجری

سن نوجوانی به طور تقریبی به سنین 14 تا 20 سالگی گفته می‌­شود. افراد در این سن به دنبال کشف هویت خود هستند و هویت افراد شامل استایل و سبک خاص آن­‌ها نیز می­‌باشد.

لباس­‌ها، آیتم­‌ها و به طور کلی استایلی که نوجوانان استفاده می­‌کنند به استایل تینیجری معروف است، البته این استایل تنها مخصوص نوجوانان نیست و بقیه افراد نیز می­‌توانند از آن استفاده کنند. اگر شما هم برای استایل تینیجری مناسب­تان تردید دارید و نمی­‌توانید سبک مورد علاقه­‌تان را انتخاب کنید این مقاله در این زمینه به شما کمک می­‌کند و شما را با انواع آیتم‌­ها و لباس‌­های استایل تینیجری آشنا می­‌کند.

لباس­‌های کودکانه یا بزرگسالانه؟

برخی نوجوانان برای پیدا کردن لباس‌­های مناسب­شان دچار تردید می­‌شوند و مطمئن نیستند که لباس­‌های کودکانه برای آن­‌ها مناسب­‌تر است یا لباس­‌های بزرگسالانه. در جواب باید بگوییم که با هر سبکی که حس راحتی بیشتری می­‌کنید همان را بپوشید؛ اگر با لباس­‌های بزرگسالانه راحت نیستید، می‌­توانید یک تیشرت با طرح­‌های جذاب بپوشید یا اگر تیپ‌های بزرگسالانه را می­‌پسندید می­‌توانید سبک­‌های الگانت یا کژوال بزرگسالانه را امتحان کنید.

لباس­‌های کودکانه یا بزرگسالانه در استایل تینیجری

لباس­‌های کودکانه یا بزرگسالانه در استایل تینیجری

استفاده از رنگ‌­های متنوع

رنگ­‌ها بر روحیه، عواطف و خلق و خوی نوجوانان تأثیر بخصوصی می­‌گذارند، بدین دلیل بهتر است نوجوانان در استایل تینیجری، از رنگ‌­های متنوع و شاد استفاده کنند و تنها به سراغ رنگ‌­های تیره نروند. از امتحان کردن لباس با رنگ‌­های جدید که تابه حال نپوشیدید نترسید، جسور باشید و رنگ­‌های خاص و جدید را بپوشید.

انتخاب سایز مناسب

با توجه به اینکه استایل­‌های تینجری سبک‌­ها و انواع مختلفی دارند، به طور دقیق نمی­‌توان سایز لباس را مشخص کرد. برخی نوجوانان تیپ­‌های کژوال و اسپرت را می­‌پسندند و با لباس­‌های اورسایز و گشاد راحت­‌تر هستند و برخی دیگر ممکن است لباس‌­های فیت و اندازه سایز بدنشان را ترجیح دهند، بنابراین هر سایزی که دوست دارید و با استایل­تان همخوانی و هماهنگی بیشتری دارد را انتخاب کنید.

سبک­‌های مختلف را امتحان کنید

نوجوانی سن کشفیات است و سنی است که افراد به مرور زمان متوجه سلیقه و علایق خود می­‌شوند و سبک خاص خود را پیدا می­‌کنند. برای پیدا کردن استایل مورد علاقه­‌تان باید درباره انواع استایل­‌ها جستجو و تحقیق کنید و سبک­‌ها و استایل­‌های مختلف را امتحان کنید.

عناصر استایل تینیجری

شلوار جین

شلوار جین هیچ‌گاه از مد نمی‌­افتد و برای تمام افراد مناسب است. یکی از اصلی­‌ترین بخش­‌های کمد یک نوجوان باید شلوار جین­‌های او باشد. شلوار­های بگ و مام استایل این روزها ترند هستند و به شدت برای نوجوانان خوش‌تیپ پیشنهاد می­‌شوند.

شلوارجین در استایل تینیجری

شلوار جین یک عنصر اصلی در استایل تینیجری

تیشرت با طرح­‌های گرافیکی

تیشرت به علت راحت بودن و جذابیت خاصی که دارد، لباس مورد علاقه نوجوانان است. تیشرت­‌های ساده و طرح‌­دار، به خصوص با طرح­‌های چاپی و گرافیکی برای نوجوانان مناسب است. تیشرت را در استایل تینیجری، می‌­توانید به تنهایی یا به همراه پیراهن مردانه یا مانتو بپوشید؛ همچنین می‌­توانید زیر تیشرت­‌های گشاد و بلند، یک بلوز آستین بلند بپوشید و یک تیپ جذاب و خاص داشته باشید.

تیشرت‌های دخترانه

مدل‌های مختلف تیشرت ساده و طرح دار در این استایل

کتانی، مهم­‌ترین عنصر

یکی از مهم­‌ترین بخش­‌های استایل تینیجری، کتانی است. کتانی بسیار راحت است و ظاهر جذابی به استایل شما می­‌بخشد. برای خرید کتانی هزینه کنید و یک کتانی هماهنگ، از لحاظ رنگ و مدل، با تیپ­تان انتخاب کنید. امروزه کتانی سفید رنگ ترند است و تقریباً با هر تیپ و استایلی ست می‌­شود.

کتانی در استایل تینیجری

کتانی، مهم­‌ترین عنصر در این استایل خاص

پیراهن­‌های بلند و گشاد

در استایل تینیجری، می‌­توانید از پیراهن­‌های گشاد و اورسایز با طرح‌­های ساده یا پیراهن‌­های چهارخانه با رنگ‌­های جذاب استفاده کنید. طرح و رنگ­‌هایی را انتخاب کنید که با سلیقه و شخصیت­تان سازگار و هماهنگ باشد.

پیراهن و لباس‌های اورسایز در استایل تینیجری

پیراهن­‌های بلند و گشاد در این استایل جذاب

هودی

هودی لباس محبوب و جذاب فصل پاییز و زمستان است. هودی­‌ها بسیار راحت هستند و برای استایل تینجری گزینه مناسبی می‌باشند. رنگ و مدل هودی­تان را می­‌توانید با کتانی­ خود ست کنید و یک استایل تینیجری خاص و فوق العاده داشته باشید.

هودی مناسب استایل تینیجری

هودی مناسب استایل تینیجری

کت جین

با کت جین می­‌توانید یک استایل تینیجری بسیار زیبا و فوق العاده داشته باشید. این لباس هم برای استایل‌­های روزمره و مسافرت و هم مهمانی­‌های دوستانه مناسب است.

کت جین در استایل تینیجری

کت جین در استایل تینیجری

سرهمی

لباس سرهمی نیز یکی از لباس‌های جذاب و مناسب برای استایل تینیجری است که برای فصل بهار و تابستان مناسب است.

سرهمی در استایل تینیجری

سرهمی در استایل تینیجری

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*