همه چیز در مورد ست شلوار بگ و کفش


مبینا خادم حسین 1402-07-05 8 دقیقه مطالعه
همه چیز در مورد ست شلوار بگ و کفش

 

ست شلوار بگ و کفش

یکی از ترندهای این روزها شلوار بگ‌ها هستند که به طرح و رنگ‌های مختلف با انواع پارچه‌های کتان، جین، پارچه‌ای و غیره در  بازار یافت می‌شوند که در دسته شلوارهای گشاد و راحت قرار می‌گیرند و برای استایل‌های کژوال و استایل‌هایی که نیاز به راحتی بیشتری دارند انتخاب بسیار مناسبی هستند. همزمان با اینکه این شلوار خیلی مناسب استایل‌های کژوال هست می‌توان با انتخاب درست از انواع آن در استایل‌های رسمی  نیز استفاده کرد.

به دلیل گشاد بودن و اینکه برخلاف شلوارهای اسکینی به بدن نمی‌چسبند انتخاب خوبی برای فصل‌های گرم سال مانند تابستان هستند. شاید فکر کنید که این شلوار ها نو ظهور هستند، جالب است بدانید که این شلوار برای اولین بار در دهه 80 میلادی بسیار ترند شده بود؛ به این نکته توجه کنید که این شلوار اصولا مناسب افرادی با قد بلند است و از آنجایی که باعث کوتاه نشان دادن قد می‌شود بهتر است خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند از شلوارهای نیم بگ یا تنگ‌تر استفاده کنند.

InShot 20230827 144757626

شلوار بگ با چه کفشی بپوشیم؟

در هنگام چینش آیتم‌های پایین تنه برای داشتن استایل شیک و مرتب بعد از انتخاب شلوار خود مهم‌ترین نکته انتخاب کفشی متناسب با شلوار و دیگر آیتم‌های استایلتان می‌باشد زیرا کفش‌ها از مهم‌ترین آیتم‌های یک استایل هستند و تاثیر به سزایی در ظاهر نهایی شما خواهند داشت که هم انتخاب مدل مناسب آن مهم است و هم تمیز و پاکیزه بودن کفش خود زیرا در غیر این صورت می‌تواند بسیار توجه‌ها را به خود جلب کند. بسته به این که می‌خواهید با شلوار بگ خود استایلی راحت و کژوال داشته باشید یا اینکه استایلی رسمی و کلاسیک انتخاب‌های مختلفی برای کفش خود خواهید داشت.

ست شلوار بگ و کفش کتانی

اگر می‌خواهید شلواربگ خود را با هودی، شومیز اورسایز، تیشرت لانگ یا دیگر آیتم‌هایی که سازنده استایل کژوال هستند ست کنید، بهترین انتخاب برا ست شلوار بگ و کفش می‌تواند کتانی باشد که برای انتخاب کتانی مناسب می‌توانید به سراغ کتانی‌های ترند مانند نیوبالانس 530، نیوبالانس 9060، جردن، ونس سفید، ایرفورس سفید یا کانورس‌ها بروید؛ بنابراین کتانی‌ها می‌توانند جزء بهترین انتخاب‌های شما در همه فصول سال باشند و می‌توانید علاوه بر زیبایی استایلی راحت برای پیاده‌روی‌های خسته کننده را انتخاب کنید.

ست شلوار بگ و کتانی

ست شلوار بگ و کتانی

ست شلوار بگ و کفش کالج

کفش کالج یا لوفر از دسته کفش‌های کلاسیک با پاشنه تخت می‌باشد که می‌توانید آن را با شلوار بگ خود ست کنید. به این توجه کنید که قد شلوارتان را جوری انتخاب کنید که اگر با کفش پاشنه تخت آن را استایل می‌کنید روی مچ پا چین خوردگی نداشته باشد و شلوار روی کفش جمع نشود بنابراین اگر قد شلوار کوتاه‌تر باشد همراه با کفش تخت استایل بهتری خواهد داشت.

ست شلوار بگ و کفش صندل

قطعا از بهترین، راحت‌ترین و خنک‌ترین انتخاب‌ها برای تابستان صندل‌ها هستند که می‌توانید شلوار بگ راحت و گشاد خود را با صندل‌های پاشنه تخت یا پاشنه بلند ست کنید اما حواستان به نکته‌ای که پیشتر در رابطه با قد شلوار گفته شد باشد.

ست شلوار بگ و صندل

ست شلوار بگ و صندل

ست شلوار بگ و کفش پاشنه بلند

اگر استایلی رسمی و خانومانه‌تر انتخاب می‌کنید و می‌خواهید شلوار بگ کوتاه یا بلند خود را با کت ست کنید می‌توانید از پاشنه بلندها کمک بگیرید تا استایلی رسمی‌تر را تجربه کنید. انتخاب کفش پاشنه بلند علاوه بر شیک‌تر دیده شدن استایلتان باعث می‌شود که قدتان بلندتر و پاهایتان کشیده‌تر به نظر رسد.

ست شلوار بگ و کفش پاشنه بلند

ست شلوار بگ و کفش پاشنه بلند

 

ست شلوار بگ و کفش نیم‌بوت

اگر از شلوار بگ‌ها در فصول سرد سال استفاده می‌کنید می‌توانید ار انواع نیم‌بوت‌ها با پاشنه‌های تخت و پاشنه بلند استفاده کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*