معرفی 5 مدل لباس که با آن‌ها چاق به نظر می‌رسیم


فاطمه مرادیان 1402-07-30 10 دقیقه مطالعه
معرفی 5 مدل لباس که با آن‌ها چاق به نظر می‌رسیم

 

با چه مدل لباسی چاق­‌تر به نظر برسیم؟

امروزه بسیاری از خانم­‌ها و آقایان به دلایل ژنتیکی یا بیماری، بسیار لاغر هستند و از وزن خود راضی نیستند و به دنبال روش‌­هایی هستند که چاق­‌تر به نظر برسند. یکی از این روش­‌ها، پوشیدن لباسی است که لاغر بودن شما را مخفی کند و شما را کمی درشت­‌تر و خوش هیکل­‌تر نشان دهدY در این مقاله با انواع لباس­‌ها و استایل­‌هایی که باعث چاق­‌تر نشان دادن شما می‌­شود، آشنا می­‌شویم و به شما کمک می­‌کنیم که تنها با پوشیدن برخی لباس‌­ها و رعایت برخی نکات، چاق‌تر، خوش اندام­‌تر و جذاب‌­تر به نظر برسید.

لباس‌هایی که افراد با آن‌ها چاق به نظر میرسند

لباس‌هایی که افراد با آن‌ها چاق به نظر می‌رسند

سایز مناسب

برخی افراد لاغر بر این باورند که با پوشیدن لباس­‌های بیش از حد گشاد و اورسایز می‌­توانند وزن واقعی خود را پنهان کنند و چاق‌­تر به نظر برسند؛ در صورتی که این باور اشتباه است و لباس‌های گشاد به هر حال سایز واقعی بدن را نشان می­‌دهد و معمولاً باعث بد هیکل نشان دادن افراد لاغر می‌­شود و آن­‌ها را بی اعتماد به نفس نشان می­‌دهد. از سوی دیگر لباس‌­های خیلی تنگ هم برای این گونه افراد مناسب نیست؛ بنابراین بهتر است لباس­‌های هم سایز بدن­‌تان را انتخاب کنید یا نهایتاً تا 1 یا 2 سایز بزرگ‌­تر بپوشید.

جنس لباس

جنس پارچه هر لباسی در فرم قرارگیری آن بر روی بدن تأثیرگذار است و در نتیجه می‌­تواند هیکل شما را متفاوت نشان دهد، برای افراد لاغر لباس‌­هایی با پارچه­‌های ضخیم و شق و رق از جمله کرپ، کتان، ژاکارد، انواع بافت‌­ها و … مناسب است، همچنین پارچه‌­هایی که از ایستایی بالایی برخوردارند می‌­توانند نواقص بدن را به خوبی بپوشانند و باعث خوش فرم و چاق‌­تر نشان دادن بدن شما شوند.

جنس پارچه لباس با مدل‌های متفاوت

جنس پارچه لباس با مدل‌های متفاوت

رنگ‌های روشن

به طور کلی تمام افراد با لباس‌­های رنگ روشن چاق­‌تر و با لباس­‌های تیره لاغرتر به نظر می­‌آیند؛ بنابراین اگر از لاغر بودن خود راضی نیستید و دوست دارید لباسی که بر تن دارید شما را درشت‌­تر نشان دهد، سراغ رنگ­‌های روشن مانند سفید، آبی روشن، زرد، صورتی و … بروید. رنگ لباس­‌های بالاتنه و پایین‌تنه خود را با هم ست کنید و با یک استایل رنگی شیک، با اعتماد به نفس بالا و خوش استایل به نظر برسید.

رنگ‌های روشن مسبب چاق نشان دادن افراد

رنگ‌های روشن مسبب چاق نشان دادن افراد

لباس‌های طرح‌دار

یکی دیگر از ترفندهایی که می­‌تواند باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه چاق­‌تر نشان دادن افراد شود، طرح لباس است. در مقابل برخی طرح­‌ها از جمله خطوط عمودی در لباس، ممکن است باعث لاغرتر دیده شدن بدن شما شوند؛ پس در انتخاب طرح لباس توجه کنید. لباس­‌هایی با خطوط افقی، خطوط و طرح‌­های خاص در نواحی کمر و شانه و همچنین طرح­‌های برجسته در برخی از بخش‌­های لباس، برای افراد لاغر مناسب است.

لباس طرح‌دار مناسب برای چاق نشان داده شدن

لباس طرح‌دار مناسب برای چاق نشان داده شدن

انواع کت

از پوشیدن کت نیز غافل نشوید. همه افراد لاغر حتماً باید حداقل یک دست کت در کمد خود داشته باشند. کت‌­ها به علت پارچه صاف و ضخیمی که دارند باعث پر و چاق­‌تر دیده شدن اندام می‌­شوند. کت‌­ها انواع مختلفی دارند و در این بین، کت­‌های دارای پد یا اپل در ناحیه سرشانه با پارچه­‌های دارای ایستایی بالا برای آقایون و خانم­‌های لاغر بهترین انتخاب هستند.

انواع کت

انواع کت

شلوار بگ و دامن

شلوارهای بگ و دامن، به خصوص دامن­‌های پف‌دار، لاغر بودن پاهای شما را پنهان می‌­کند و شما را خوش استایل­‌تر و چاق‌­تر می­‌کند. شلوار بگ و دامن را بهتر است به همراه لباس‌­های فیت و کوتاه در ناحیه بالاتنه ست کنید و پوشیدن لباس بلند به همراه آن­‌ها ممکن است ظاهر زیبایی نداشته باشد؛ اما اگر از بازوهای لاغر خود راضی نیستید می­‌توانید برای مثال لباسی فیت ولی با آستین­‌های پف‌دار را به همراه دامن­تان بپوشید.

دامن و شلوار بگ موثر در چاق نشان دادن افراد

دامن و شلوار بگ موثر در چاق نشان دادن افراد

کاپشن و کت‌های پف‌دار

بهترین لباس برای افراد لاغر لباس‌­های گشاد و پف‌دار فصل پاییز و زمستان است. اگر برای این فصول لباس می‌­خرید کار شما بسیار راحت می­‌شود؛ کاپشن و کت­‌های پف‌دار بدن را چاق‌­تر نشان می‌­دهد. برای این که استایل جذاب­‌تری داشته باشید به همراه لباس­‌های پف‌دارتان شلوار فیت یا راسته بپوشید و هرگز شلوار بگ یا گشاد را با کاپشن به خصوص کاپشن‌‌های بلند ست نکنید.

کاپشن پف‌دار برای چاق به نظر رسیدن

کاپشن و کت پف‌دار مناسب برای افراد لاغر

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*