معرفی 8 مدل ست پیراهن و شلوار مردانه


لاچین زمانی 1402-07-23 12 دقیقه مطالعه
معرفی 8 مدل ست پیراهن و شلوار مردانه

 

ست پیراهن و شلوار مردانه

چه پیراهنی را با چه شلواری بپوشم؟ سوالی که احتمالا زیاد برایتان پیش آمده. در ادامه به اصول اولیه‌ی ست پیراهن و شلوار می‌پردازیم و پیشنهادات ساده‌ای را ارائه می‌دهیم، اگر به دنبال خرید لباس هستید به سایت طوبی‌مد سری بزنید.

ست پیراهن و شلوار مردانه

ست پیراهن و شلوار مردانه

ست پیراهن و شلوار – تک رنگ

یک گزینه سبک عالی ولی کم‌تر استفاده شده. این نوع ست پیراهن و شلوار، بدن را بلندتر و لاغرتر نشان می‌دهد، زیرا شکل بدن را از وسط به دو نیم نمی‌کند، از آن جایی که این یک ظاهر گاه به گاه مرتب و ساده است، راهی عالی برای برجسته کردن اکسسوری‌های مورد علاقه مانند کفش یا کمربند عالی است.

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

در حین انتخاب کمد لباس پایه‌ای خود، از رنگ‌های آبی و خنثی استفاده کنید؛ شما گزینه‌های بیشتری برای استایل کردن این لباس خواهید داشت و تطبیق پذیری آن باعث می‌شود وقتی زمان اضافه کردن رنگ و طرح فرا می‌رسد، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

ست پیراهن و شلوار – تناژ‌های متفاوت

لباس‌های غیررسمی با تناژ‌ متفاوت، نسخه‌ای عالی از لباس‌های تک رنگ هستند. تفاوت اندک در رنگ بین بالاتنه و پایین‌تنه می‌تواند تفاوت زیادی در احساس لباس ایجاد کند. شلوار سرمه‌ای با پیراهن آبی روشن نمونه‌ای کلاسیک از لباس‌های تناژ متفاوت است. گزینه‌ها بی‌پایان هستند، اما سایه‌های خاکستری ظاهری بسیار مدرن را ایجاد می‌کند.

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

مطمئن شوید که رنگ‌ها با هم مطابقت دارد، به عنوان مثال همه رنگ‌ها می‌توانند تناژ گرم یا سرد داشته باشند. اگر آبی می‌پوشید مطمئن شوید که هر دو آبی گرم یا هر دو آبی سرد هستند (آبی سرد، رنگ سبز یا زرد دارد و آبی گرم،اندکی قرمز، نارنجی، صورتی یا بنفش دارد).

InShot 20231015 160104949

ست پیراهن و شلوار – شلوار خنثی

پیراهن رنگی ساده‌ترین راه برای افزودن رنگ به استایل کژوال شما می‌باشد و برای رنگ پیراهن، آبی، زیتونی و شرابی را توصیه می‌کنیم. نئون یا رنگ‌های دیگری که ممکن است مورد سوال شما باشد، مناسب این استایل نیست.

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

برای یک استایل غیررسمی و جدی از رنگ‌های تیره استفاده کنید – رنگ‌های جواهری تیره در تمام طول سال برای مردان عالی هستند.

ست پیراهن و شلوار

ست پیراهن

ست پیراهن و شلوار – شلوار رنگی

پیراهن خنثی برعکس بالا، این استایل بهتر است با شلوار جین یا رنگ‌های کلاسیک انجام شود. شلوار سبز زیتونی یک گزینه عالی برای این استایل است، زیتونی را می‌توان به عنوان یک لباس خنثی در نظر گرفت.

نکته کلی برای ست پیراهن و شلوار:

پوشیدن پیراهن رنگی و شلوار رنگی، اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند شلوغ یا نامرتب و ناهماهنگ به نظر برسد؛ بهتر است پیراهن‌های رنگی را با شلوارهای خنثی یا شلوارهای رنگی را با پیراهن‌های خنثی هماهنگ کنید.

ست پیراهن و شلوار – شلوار خنثی،پیراهن خنثی

اغلب کمتر از این ترکیب استفاده می‌شود، یک نمونه محبوب آن شامل شلوار کتان روشن با پیراهن خاکی تیره است. تناژهای خاکستری می‌تواند ظاهری مدرن را نشان بدهند و مناسب استایل غیررسمی هستند.

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

در اکثر مواقع، جین سنگ ‌شور شده را می‌توان به عنوان یک جین خنثی استفاده کرد – مردان امروزی جین را در استایل روزانه خود پذیرفته‌اند.

ست پیراهن و شلوار – پیراهن سفید

مانند ترکیبات خنثی، سفید آن قدر همه کاره و کلاسیک است که شایسته دسته‌بندی خاص خود است؛ این باید یک ترکیب اصلی در کمد لباس‌های معمولی مردانه باشد.

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

پیراهن سفید

پیراهن سفید

رنگ‌های روشن بپوشید تا حالتی شادتر و سبک‌تر داشته باشید. قدرت پیراهن سفید ممکن است هرگز به درستی درک نشود. پیراهن سفید در کنار شلوارهای کتان روشن یا جین رنگ روشن، یکی از بهترین لباس‌های غیررسمی مردان امروزی را می‌توانند بسازند.

ست پیراهن و شلوار – پیراهن مشکی

سیاه با همه چیز ست می‌شود، این چیزی است که همه می‌گویند؛ اغلب پیراهن غیررسمی مشکی کم‌تر استفاده می‌شود. این استایل برای هر مرد، با هر رنگ پوست و تیپ بدنی ضروری است، شما واقعاً نمی‌توانید در این استایل اشتباه کنید.

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

برای داشتن ظاهری غیررسمی، پیراهن مشکی را با شلوارهای رنگ روشن ست کنید. شلوار تیره‌تر، رسمی‌تر به نظر می‌رسد.

InShot 20231015 155137633

ست پیراهن و شلوار – پیراهن طرح‌دار

این یک شروع برای داشتن سطح بالاتری از استایل‌های غیررسمی است که به جذابیت می‌افزاید، اغلب اکسسوری‌های شما، مانند ساعت و کمربند، این وظیفه را انجام می دهند. هنگامی که می‌خواهید استایلتان را ارتقا بدهید، لباس طرح‌دار یک راه حل ساده است. به یاد داشته باشید که از طرح‌های کلاسیک شروع کنید و سپس استایلتان را گسترش دهید. یک پیراهن خال‌دار ساده یک انتخاب عالی برای این است.

پیراهن طرح‌دار - ست پیراهن و شلوار

پیراهن طرح‌دار

نکته مورد استفاده در این نوع ست پیراهن و شلوار:

از چهارخانه‌هایی که بیش‌تر از دو رنگ در پارچه‌شان دارند، دوری کنید. درک این مفهوم برای اکثر مردان سخت است. چهارخانه یک ترند است، بیش از حد استفاده می‌شود و در حال خارج شدن از دور است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*