انواع کیف مردانه


لاچین زمانی 1402-05-22 10 دقیقه مطالعه
انواع کیف مردانه

 

معرفی انواع کیف مردانه

اگر چه همیشه به کیف‌های مردانه کم توجهی شده و معمولا جزئی از استایل آقایان شمرده نمی‌شوند، اما نمی‌توان انکار کرد همیشه کاربردی و ضروری بوده‌اند؛ در ادامه با انواع کیف‌های مردانه آشنا می‌شویم.

اگر به دنبال خرید کیف مردانه هستید می‌توانید از قسمت کیف‌های مردانه در سایت طوبی‌مد بازدید کنید و انتخاب کنید.

کوله پشتی مردانه

کوله پشتی یک کیف مردانه‌ی کاربردی به خصوص برای حمل لپتاپ است. این کیف مردانه بی‌شک میان دانشجویان محبوب است و جزوی از استایل کژوال و خیابانی شده است. کوله پشتی برای باشگاه رفتن و کوهنوردی نیز همیشه کاربردی بوده‌ است. کوله پشتی‌های چرمی برای سرکار و مسافرت نیز بسیار مناسب هستند؛ هیچ گاه از مد نمی‌افتند و تا حدودی رسمی هستند. کوله پشتی‌ها در طرح و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند و لازم است با توجه به کاربردی که می‌خواهید و کیفیت و بودجه‌ای که در نظر دارید این کیف مردانه‌ ضروری را تهیه کنید.

کوله پشتی مردانه

کوله پشتی مردانه

کیف مسافرتی (ساک) مردانه

کیف مسافرتی دستی معمولا به شکل استوانه‌ای است و مناسب هر نوع آب و هوایی است و معمولا از پارچه‌های گوناگونی از جمله چرم، پلی‌استر و نایلون ساخته می‌شود. و همچنین چند جیب در جلوی کیف وجود دارد که دسترسی به پاسپورت یا کارت و هر وسیله ضروری را آسان می‌کند. حمل کردن این کیف مردانه آسان است و مانند چمدان نیاز به تحویل بار دادن در مسافرت‌ها با هواپیما ندارد. این کیف مناسب مسافرت‌های کوتاه مدتی است که وسایل زیادی برای حمل ندارید.

کیف مسافرتی مردانه

کیف مسافرتی مردانه

کیف اسناد یا سامسونت مردانه

کیف‌های سامسونت در گذشته محبوب بودند و برای حمل اسناد از آن‌ها استفاده می‌شد و از آنجایی که قفل رمزی داشتند تا حدودی امنیت را به همراه داشتند. کیف مردانه اسناد و مدارک مناسب اداره و قرارها و جلسات کاری است زیرا دسترسی راحت به کاغذها و مدارک را فراهم می‌کند. کیف اسناد می‌توانند چرمی یا برزنتی باشند اما این کیف مردانه اگر از جنس چرم باشد شیک‌تر است و با استایل رسمی سازگارتر است. این کیف‌ها برای حمل کردن لپ‌تاپ نیز مناسب هستند ولی بهتر است در ابتدا از محکم بودن دسته و کیفیت کلی کیف اطمینان حاصل کنید.

کیف سامسونت

کیف سامسونت مردانه

کیف دوشی مردانه

این کیف‌ها که از کیف پستچی‌ها الهام گرفته شده برای حمل مدارک یا  بسته به سایز حتی کتاب به کار می‌رود. در سایزهای کوچک‌تر بیش‌تر به عنوان کیف پاسپورتی استفاده می‌شود. این کیف مردانه بیش‌تر در جنس چرم محبوب است و نه تنها برای استایل رسمی بلکه برای استایل کژوال نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف دوشی مردانه

کیف دوشی مردانه

کیف دستی مردانه

این کیف مردانه مناسب اسناد و پاسپورت است و معمولا در قرارهای کاری و مسافرت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف معمولا ساده است و جیب‌‌های زیادی ندارد. این کیف با استایل رسمی به خوبی ترکیب می‌شود.

کیف دستی مردانه

کیف دستی مردانه

کیف کمری مردانه

کیف کمری معمولا جزئی از استایل کژوال و خیابانی بسیاری از آقایان است. این کیف امکان حمل وسایل مورد نیازتان را فراهم می‌کند و به خصوص برای افرادی مناسب است که در طول روز رفت و آمدهای زیادی دارند و شغلشان اداری نیست. جنس این کیف‌ها معمولا برزنتی است که مقاومت زیادی دارد و می‌توانند از وسایل شما به خوبی محافظت کنند و احتمال گم شدن وسایلتان را کمتر می‌کند. این طرح از کیف‌ها را مخصوصا وقتی در سایز بزرگ‌تر هستند می‌توانید به صورت اریب روی شانه‌تان بیندازید و جلو یا پشتتان قرار بدهید.

کیف کمری مردانه

کیف کمری مردانه

ساک ورزشی مردانه

ساک ورزشی، کیف مردانه پرکاربردی است که تمام ورزشکاران به آن نیاز دارند. این کیف حمل حوله، لباس‌های ورزشی و بطری آب را برای شما آسان‌تر می‌کند.

کیف پول مردانه

کیف پول مردانه این روز‌ها به دلیل استفاده‌ی کم‌تر از پول نقد کم‌تر استفاده می‌شود و جاکارتی جایگزین آن شده. با این حال هنوز هم محبوب و شیک است و در داشتن استایلی جذاب اهمیت زیادی دارد.

کیف پول

کیف پول مردانه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*