پیراهن ساحلی و هر آنچه باید در مورد آن بدانید


لاچین زمانی 1402-05-01 10 دقیقه مطالعه
پیراهن ساحلی و هر آنچه باید در مورد آن بدانید

 

انواع پیراهن ساحلی

اگر شما هم در این گرمای تابستان دنبال لباس خنکی می‌گردید که حداقل کمی از دست این گرما فرار کنید حداقل باید چند دست پیراهن ساحلی در کمد خود داشته باشید؛ ما در این مقاله سعی می‌کنیم انواع لباس ساحلی را معرفی کنیم و مدل‌های مختلف آن را بررسی کنیم.

انواع پیراهن ساحلی

لباس ساحلی چیست؟

لباس ساحلی در واقع به پیراهن یا لباس‌هایی گفته می‌شد که بانوان در ساحل و به روی مایو خود می‌پوشیدند اما امروزه این لباس کاربردهایی دیگر هم دارد. پیراهن ساحلی از دسته لباس‌هایی که سن نمی‌شناسد و انواع طرح و رنگ‌های آن با تنوع بالا در بازار وجود دارد که هم دخترهای کوچک و بانوان می‌توانند از آن استفاده کنند. با توجه به این که این لباس در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد از پارچه‌هایی با جنس های مختلف دوخته می‌شود اما اغلب از پارچه‌های خنک و لطیف برای دوخت ساحلی‌ها بهره می‌گیرند.

این لباس می‌تواند انتخاب راحتی برای منزل باشد و هم این که با انتخاب نوع پارچه مناسب و انتخاب پیراهن‌های بلند می‌توان در فصول گرم سال آن‌ها را در خیابان و مکان‌های عمومی پوشید و تا یک استایل خیابانی جذاب و خنک داشته باشید.

کاربردهای پیراهن ساحلی

شاید اسم این لباس را که بشنوید، فکر کنید که فقط می‌توان آن را در کنار دریا و ساحل پوشید اما سخت در اشتباه هستید؛ زیرا با تنوع زیادی که این مدل از لباس‌ها دارند می‌توانید پارچه‌های مختلف و مدل‌های متفاوت بسته به نیاز خود پیدا کنید. اگر به شهر‌های ساحلی سفر می‌کنید حتما چند دست پیراهن ساحلی در رنگ های مختلف در چمدانتان بذارید که آن‌ها را می‌توانید با اکسسوری‌های مختلف مثل کلاه و صندل‌ها ست کنید و استایل‌های متفاوتی بزنید بنابراین این لباس را می‌توانید در کنار ساحل و در منطقه شمالی و جنوبی کشور در لب دریا بپوشید.

پیراهن ساحلی و استایل‌های خاص

لباس‌های ساحلی می‌توانند انتخاب مناسبی برای لباس‌های راحتی در  منزل باشند و به جای تیشرت و شلوارها همیشگی ظاهری متفاوت را با لباس‌های ساحلی اما با جنس راحتی و خانگی امتحان کنید. از این لباس‌ها برای استریت استایل خود هم می‌توانید استفاده کنید زیرا می‌توانید این پیراهن‌ها را با قد بلند و تا روی مچ یا روی کفش با پارچه های خنک که بدن نما نیستند هم پیدا کنید و با یک شال مناسب اکسسوری‌های متنوع آن را ست کنید می‌توانید هم با کلاه و صندل یک استریت استایل تابستانه داشته باشید

یا این که با برای یک پیاده‌روی ساده یا خرید روزانه لباس خود را با یک کتانی سفید یا رنگی که در لباستان هست ست کنید تا علاوه برا خنکی و زیبایی استایلی راحت و بی دردسر داشته باشید.

استایل مونوکروم با پیراهن ساحلی

اگر نمی‌دانید که چه رنگی را با چه چیزی ست کنید یا نمی‌خواهید در گیر ست کردن آیتم های مختلف شوید با استفاده از پیراهن ساحلی می‌توانید یک استایل مونوکروم بی‌نظیر داشته باشید، از آن جایی که این مدل‌ها یک پیراهن یکسره هستند، شما دیگر دغدغه انتخاب شلوار، مانتو، تیشرت، شومیز و دردسر پیچیدگی آیتم‌ها را نخواهید داشت. می‌توانید از کلاه، شال یا اکسسوری‌های مو مثل باندانا، دستمال سر برای تکمیل کردن استایل مونوکروم خود استفاده کنید.

استفاده از اکسسوری‌ها با پیراهن ساحلی

برای داشتن یک استایل ساحلی بهتر استفاده از اکسسوری‌ها می‌تواند بسیار کمک کننده باشد؛ مثلا از ترندهای امروزه کلاه و کبف‌های کنفی است که به خوبی با صندل‌های چرم یا کنفی ست می‌شوند بنابراین برای استایل تابستانه خود می‌توانید از این ترند‌ها استفاده کنید. یعنی برای استایل خود از کیف‌های دستی کوچک استفاده کنید یا اگر به ساحل می‌روید می‌توانید از ساک‌های ساحلی استفاده کنید.

اکسسوری‌های پیراهن ساحلی

پیراهن‌های ساحلی به همراه اکسسوری‌های آن (کلاه و کیف)

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*