راهنمای خرید لباس زیر زنانه


فاطمه روح الامینی 1402-04-17 10 دقیقه مطالعه
راهنمای خرید لباس زیر زنانه

 

نکات خرید لباس زیر زنانه

از آن جایی که لباس زیر ارتباط مستقیم با پوست و نقاط حساس بدن دارد باید در هنگام خرید بیشتر از، زیبایی و ظاهر دل­‌فریب به دنبال لباس زیر با کیفیت و جنس خوب باشیم.

همان طور که می‌دانیم، شورت به مدت طولانی با پوست ارتباط مستقیم دارد و در محیط تاریک و مرطوب امکان رشد و فعالیت باکتری‌ها بیشتر است و همچنین امکان ایجاد بیماری‌های پوستی مانند اگزما و حساسیت پوستی وجود دارد؛ بنابراین بهتر است لباس زیر خود را از جنس پارچه‌هایی با الیاف طبیعی، نخی، پنبه‌ای انتخاب کنید و از خرید لباس‌هایی که درصد پلاستیک آن‌ها بالاست خودداری کنید، زیرا لباس زیر‌هایی که از جنس الیاف‌های مصنوعی و پلاستیکی هستند به علت تعریق و عدم جذب رطوبت بدن باعث به وجود آمدن بیماری‌های عفونی، قارچی و باکتریایی می‌شوند و باعث ایجاد درد، سوزش، خارش و مشکلات دیگر در ناحیه تناسلی می‌شوند .

لباس زیر زنانه، سوتین

سوتین‌های فانتزی

نکته بعدی برای خرید بهتر این است که لباس زیری را انتخاب کنید که برای پوشش طولانی مدت با آن احساس راحتی بیشتری دارید و با اطلاع از سایز دقیق مناسب خودتان از خرید لباس‌های تنگ و چسبان خودداری کنید، زیرا لباس‌های تنگ با عدم امکان تنفس به پوست باعث تعریق زیاد، اصطکاک و سایش بین پاها ایجاد سوزش و بیماری‌های پوستی می‌شوند. سعی کنید لباس زیری که انتخاب می‌کنید در ناحیه کشاله ران دارای کش‌ها پهن و سفت و محکم نباشد زیرا هم باعث جا انداختن به روی بدن، خارش و سوزش ناحیه کش و همچنین عرق سوز شدن زیر کش می‌شوند.

شرت، لباس زیر زنانه

بهترین انتخاب این است که از لباس‌هایی که در ناحیه ران کش ندارند استفاده کنید و در کل در هنگام خرید دقت کنید که دیگر کش‌های لباس زیرتان از کش‌های دارای خاصیت لاستیکی باشند و همچنین استفاده از کش نازک و باریک‌تر راحت‌­تر است زیرا کش‌های ضخیم ممکن است از روی لباس شما دیده شوند.

لباس زیر فانتزی جدای از جذابیت و زیبایی که دارند اگر به جای استفاده محدود و در مواقع خاص از آن‌ها به عنوان پوشش روزانه خود استفاده کنید باعث به خطر انداختن سلامتی شما خواهند شد زیرا نوع دوخت و متریال به کاربرده شده در این مدل لباس زیر‌ها که اغلب مدل‌های چسبان و تنگ و یا تزیینات سنگ و مروارید و …. دارند مناسب استفاده روزمره نیستند.

لباس زیر زنانه

بهترین انتخاب برای استفاده روزمره خود لباس‌هایی از جنس نخ و الیاف طبیعی با دوخت ساده هستند که باعث می‌شوند در طول شبانه روز احساس راحتی بیشتری داشته باشید و سلامت شما را نیز تهدید نخواهند کرد.

همان اندازه که به نوع پارچه لباس زیر دقت می‌کنید باید به نوع رنگ آن هم توجه ویژه داشته باشید زیرا بعضی از لباس‌ها با رنگ‌های شیمیایی و غیر استاندارد رنگ شده‌اند که هنگام شست و شو رنگ می‌دهند همین امر نشان می‌دهد که احتمالا کیفیت رنگ مناسب نیست و ممکن است بدن شما با رنگ این پارچه واکنش نشان دهد و باعث ایجاد آلرژی و حساسیت شود بنابراین اگر لباسی در هنگام شستشو یا در هنگام استفاده به شلوارتان رنگ می‌دهد بهتر است برا حفظ سلامت خود دیگر از آن لباس استفاده نکنید.

در فصل­‌های گرم سال سعی کنید از لباس‌­هایی که قابلیت تنفس بیشتری دارند مانند پارچه‌های نخی، توری، پنبه‌ای استفاده کنید.

لباس زیر زنانه

نکات کلی انتخاب سوتین لباس زیر مناسب

درهنگام خرید سوتین متناسب خود اولین نکته انتخاب سایز مناسب است زیرا اگر سوتین کوچک‌تر انتخاب کنید باعث فشرده‌تر شدن سینه‌های شما خواهند شد و اگر بزرگ‌تر باشند باعث بد فرم به نظر رسیدن سینه‌های شما خواهند شد.

سوتین، لباس زیر زنانه

دقت کنید که کش و بندهای سوتین خیلی سفت یا گشاد نباشند زیرا بیش از حد سفت بودن باعث جا انداختن روی بدن شما خواهد شد.

لباس زیر زنانه

سعی کنید جنس سوتین خود را از بین پارچه‌های نخی، پنبه‌ای، نرم و لطیف انتخاب کنید تا باعث حساسیت و بیماری‌های پوستی نشود. بعد از خرید لباس زیرهای خود حتما آن‌ها را با دست و آب خنک بشویید زیرا از مرحله تولید تا عرضه و رسیدن محصول به شما ممکن است آلودگی‌های مختلفی را به خود جذب کرده باشد بنابراین با شستشو پیش از پوشیدن و استفاده از آن‌ها از حساسیت‌های احتمالی جلوگیری خواهید کرد.

لباس زیر زنانه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*