اهمیت کمربند بر روی لباس + 4 توصیه طوبی‌مد برای شما


فاطمه مرادیان 1402-03-16 8 دقیقه مطالعه
اهمیت کمربند بر روی لباس + 4 توصیه طوبی‌مد برای شما

 

دلایل اهمیت کمربند

در نگاه اول شاید به نظر برسد که کمربند فقط برای محکم و فیکس نگه داشتن شلوار یا دامن استفاده می‌شود اما اگر از جنبه دیگری به این آیتم نگاه کنیم متوجه می‌شویم که نه تنها کاربری بالا را دارد بلکه با طراحی و تولیدهای مختلفی که در بازار وجود دارند جنبه تزیینی به خود گرفته است.

امروزه یکی از اکسسوری­‌هایی است که هم برای تکمیل کردن و هم برای زیبایی بخشی به استایل ساده، رسمی یا کژوال آقایان و بانوان استفاده می‌شود. با انتخاب مناسب آن بر اساس میزان پهنا، جنس، کیفیت، طراحی متناسب و فرم بدن خود می‌توانید با بستن و قرارگیری آن در جای مناسب، بدن خود را کشیده‌تر، لاغرتر و استایل خود را با ویژگی‌­های مطلوب دیگری که در نظر دارید بسازید.

اهمیت کمربند

مدل‌های مختلف برای خانم‌ها

انتخاب کمربند بر اساس فرم اندام

کمربندهای ضخیم انتخاب مناسبی برای بانوانی با بالاتنه بلند است که قصد دارند با یک اکسسوری بالاتنه خود را کوتاه­‌تر نشان دهند.

توجه به فرم بدن در انتخاب کمربند

توجه به فرم بدن

کمربندهایی با ضخامت کمتر و ترجیحا همرنگ با لباس، برای بانوانی با بالاتنه کوتاه مناسب است و  با این کار می‌توانند بالاتنه خود را بلندتر نشان دهند و باعث می‌شود که فاصله بین کمربند تا پاها کشیده‌تر به نظر برسد. در کل اگر قد کوتاهی دارید انتخاب یک آیتم باریک و همرنگ با لباستان می‌تواند انتخاب خوبی برای کشیده‌تر نشان دادن بدنتان باشد.

اهمیت کمربند روی لباس

اهمیت این اکسسوری جذاب روی لباس‌های مختلف

افراد چاق برای لاغرتر نشان دادن خود و ایجاد انحنا در بدن خود می‌توانند از کمربندهای باریک روی خط کمر خود بهره گیرند.

InShot 20230530 142123215

 

کمربندهای بزرگ و داری زیور و زینت آلات براق و خیره کننده به علت ظاهر خاصشان بسیار توجه­‌ها را به خود جلب می‌کنند لذا اگر اندامی دارید که در قسمتی که کمربند بسته می‌شود چاق و پر است و دوست ندارید که در مرکز توجه قرار گیرد بهتر است که برای استایل خود این اکسسوری را با تزیینات کمتر و ساده‌تر انتخاب کنید تا جلب توجه نکند، اما افرادی که اندام ساعت شنی دارند به راحتی می‌توانند از این آیتم به صورت بزرگ و داری زیور استفاده کنند.

 

InShot 20230530 142209801

نکاتی تکمیلی درباره کمربند

اگر در استایل خود از کمربندهایی با سگک­‌های درشت و چشم­‌نواز استفاده می‌کنید بهتر است با انتخاب دیگر اکسسوری‌­های به نسبت کوچک و ساده­‌تر تعادل را در استایل خود برقرار کنید.

 

InShot 20230530 142235674

 

اگر کمربندی که در اختیار دارید پس از بستن آن به دور کمر خود مقدار زیادی از بندش آویزان می‌ماند برای جلوگیری از این که استایتان آشفته به نظر برسد و همچنین دوست دارید که استایلی کژوال داشته باشید می‌توانید با هرمدل و زاویه‌­ای که می‌پسندید قسمت پایانی آن و بند آویزانش را گره بزنید تا ظاهری متفاوت از یک اکسسوری معمولی به خود بگیرد. به این نکته توجه داشته باشید که  برای این کار نیازمند کمربندهایی باریک­‌تر با جنسی لطیف و نرم هستید که به راحتی گره بخورد مثلا اگر جنس آن چرم خشک و نامناسب باشد ممکن است بعد از گره زدن دچار ترک و پوسته‌ ­پوسته شدن شود.

بستن متفاوت کمربند

بستن متفاوت این اکسسوری مهم

همزمان با ترند شدن لباس‌های اورسایز، آزاد و گشاد می‌توانید با استفاده از یک کمربند مناسب بر روی شومیز، مانتو، کت، ژاکت و پیراهن خود جلوی چاق نشان داده شدن توسط لباس های اورسایز را بگیرید و باریکی و انحناهای اندام خود را به وسیله این اکسسوری مناسب برجسته کنید.InShot 20230530 142347686

  1. در کنار شلوارهای گشاد و فاق بلند راسته یا دمپا که به تازگی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته‌اند می‌توانید از کمربندهای باریک استفاده کنید.InShot 20230530 142417219

 

این اکسسوری جذاب یکی از انتخاب‌­هایی است که به کمک آن با هزینه‌­ای معقول و مناسب هم می‌توانید زیبایی دوچندان به استایل خود ببخشید و آن را از سادگی خارج سازید. با انتخاب مدل مناسب این آیتم زیبا و ایجاد خطای دید در اندام، می‌توانید در نگاه دیگران آنچنان که مایل هستید نشان داده شوید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*