8 عطر زنانه معروف با رکورد فروش جهانی و ماندگاری بالا


حسنا درویشی 1402-09-13 10 دقیقه مطالعه
8 عطر زنانه معروف با رکورد فروش جهانی و ماندگاری بالا

 

معرفی انواع عطر زنانه

به عنوان بک خانم استفاده از عطر زنانه جذابیت و زیبایی شما را دو چندان می‌کند و جلوه‌ای از شخصیت و روحیه شما را به دیگران نشان می‌دهد و موجب افزایش اعتماد به نفستان می‌شود. انتخاب و خرید یک عطر خوب برای خودتان یا دیگران ممکن است در ظاهر کار دشواری باشد اما با کمی مطالعه در مورد عطرها و شخصیت افراد به راحتی می‌توانید عطر محبوبتان را پیدا کنید. عطرها بسته به رایحه‌هایی که دارند ماندگاری متفاوتی دارند. بعضی عطرها چند ساعت و بعضی دیگر تا چند روز ماندگاری دارند. رایحه‌های نت پایه میزان ماندگاری عطرها را مشخص می‌کنند.

انواع عطر زنانه

انواع عطر زنانه

بهترین و ماندگارترین عطرهای زنانه با پخش بوی عالی:

1- عطر لانکوم:

بهترین انتخاب عطر زنانه که رایحه شکوفه‌های بهاری را دارد، عطر لانکوم است. این عطر درسال 2012 رونمایی شده و از آن زمان تا کنون بسیار پر فروش بوده است. از این عطر به عنوان نمادی از سادگی و زیبایی یاد می‌شود و شیشه این عطر در عین زیبایی سادگی خاص خود را حفظ کرده است. در نت پایه این عطر از رایحه وانیل و نعناع هندی استفاده شده است. این عطر طبع گرم و شیرینی دارد که باعث شده در فصول زمستان انتخاب مناسبی باشد. این عطر در لیست با کیفیت‌ترین و ماندگارترین عطرها قرار می‌گیرد.

عطر لانکوم، یک عطر زنانه

عطر لانکوم، یک عطر زنانه

2- Black Opium

این عطر مناسب شخصیت‌های جسور و فعال است و عطری مناسب دختران است. رایحه‌ی این عطر به سرعت نشاط و شادابی را به شما هدیه می‌کند. اسانس اولیه این عطر گلابی و شکوفه پرتقال است و با رایحه شیرین و گرمی که دارد مناسب استفاده در فصول سرد است.

عطر black opium

عطر black opium

3- Coco Mademoiselle

این عطر سه سال پیاپی رتبه بهترین عطر را از آن خود کرده است. این عطر در سال 2001 به بازار عطر و ادکلن زنانه معرفی شد و با رایحه اعجاب انگیز و ماندگاری بالایش خانم‌های زیادی را علاقه‌مند به خود کرد. این عطر در لیست بهترین عطرهای زنانه جای دارد و طرفداران عطر از این عطر حمایت می‌کنند و آن‌ها بر این باورند که این عطر بهترین گزینه برای خانم‌های متشخص است. نت‌های اولیه این عطر شکوفه درخت پرتقال، نارنج و عصاره پرتقال است. این عطر رایحه‌ای نسبتا شیرین و شادی بخش برای شما به همراه می‌آورد و انرژی مثبت و حس اعتماد به نفس را به شما هدیه می‌دهد.

عطر Coco Mademoiselle

عطر Coco Mademoiselle

4- دیور جادور ادو پرفیوم (ژادور)

دیور جادور ادو پرفیوم رایحه شگفت‌انگیزی دارد و مناسب استایل‌های رسمی در مهمانی‌های رسمی است. این عطر درسال 1999 معرفی شد و با یکبار اسپری این عطر تا ساعت‌ها رایحه نت پایه آن باقی می‌ماند و بوی خوش آن به مشامتان می‌رسد. نت اولیه این عطر هلو، طالبی، مگنولیا، ترنج و… می‌باشد که رایحه‌ی شگفت‌انگیزی و ماندگاری بالایی دارد. رایحه این عطر شیرین و ملایم است و مناسب روزهای سرد است. این عطر شیشه‌ی بسیار زیبایی دارد که عالی‌ترین هدیه برای عزیزان شماست و دارای رایحه شیرین و ملایم است و مناسب فصول سرد سال است.

عطر زنانه دیور جادور ادو پرفیوم

عطر زنانه دیور جادور ادو پرفیوم

5- Gucci Bloom

این عطر مناسب افرادی است که از رایحه‌های گل به خصوص مریم و یاس لذت می‌برند. رایحه خنک و دلپذیری که حس اعجاب انگیزی را در شما ایجاد می‌کند. نت‌های پایه این عطر ریشه زنبق، گل مریم و یاس است.

عطر Gucci Bloom

عطر زنانه Gucci Bloom

6- Tome ford black orchid

این عطر مناسب خانم‌ها و آقایانی است که شخصیتی سرشار از آرامش دارند و شما را فردی آرام و متین در برابر دیگران جلوه می‌دهد. این عطر رایحه گرم و ملایم دارد و مناسب روزهای سرد سال است. نت‌های اولیه و اصلی این عطر یاسمن فرانسوی با مقدار کمی از عود عربی است که در این عطر به مشام می‌رسد. همچنین در فرمول خود رایحه مشک دارد و این باعث محبوبیت زیاد این عطر در بین آقایان شده است‌. نت اولیه این عطر شامل یاسمن ، ترنج ،لیمو، انگور سیاه است و در گروه رایحه‌های گرم و کمی تلخ قرار می‌گیرد.

عطر Tome ford black orchid | عطر زنانه

عطر Tome ford black orchid

7- Versace bright crystal

این ادکلن پرطرفدار از برند ورساچه است، این ادکلن در سال ۲۰۰۶ به بازار معرفی شد. نت‌های اولیه این عطر شامل میوه یوزو ، انارو نت‌های آبی و دریایی است که حس خنکی و نشاط به شما می‌دهد. این رایحه خنک سبب می‌شود که کارشناسان این عطر را به عنوان بهترین عطر خنک برای روزهای گرم سال معرفی کنند.

عطر زنانه Versace bright crystal

عطر زنانه Versace bright crystal

8- Victorias secret Bombshell

ویکتوریا سکرت هم از خوشبوترین عطرهای زنانه است که مناسب خانم‌های جوان و جسور است. این عطر زنانه در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و جزء پرفروش‌ترین عطرهای خنک قرار گرفت، این عطر ماندگاری بالایی دارد‌. نت اولیه این عطر زنانه تمشک بویسن است و طبع تلخ و خنک دارد و مناسب روزهای گرم سال است‌. علاوه بر این برندها و عطرهای مشهور، رایحه‌های جذاب و دلپذیر زیادی وجود دارند که هر فردی با توجه به سلیقه و شخصیت خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

عطر زنانه Victorias secret Bombshell

عطر زنانه Victorias secret Bombshell

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*