10 مدل مو مردانه | جدیدترین مدل موهای ترند مردانه


حسنا درویشی 1403-02-29 8 دقیقه مطالعه
10 مدل مو مردانه | جدیدترین مدل موهای ترند مردانه

مدل مو مردانه

در دنیای امروزی مدل مو مردانه تغییرات زیادی داشته است  و هر سال تعدادی مدل جدید برای کسانی که به دنبال تیپ کلاسیک و یا هر مدل تیپ دیگری هستند با هر نوع سبک و سلیقه‌ای، رونمایی می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم جدیدترین مدل موهای ترند ۲۰۲۴ برای آقایان را بررسی کنیم.

10 مدل از ترندترین مدل‌ مو‌های پسرانه و مردانه 2024

مدل مو مردانه پومبادور

مدل مو پومبادور،مدل مویی است که در قسمت بالای پیشانی و در قسمت جلویی سر، موها بسیار بلندتر از سایر قسمت‌ها می‌باشند. در این مدل، معمولاً موهای قسمت جلویی سر که بلندتر می‌باشند با برگشت به سمت پشت سر حالت می‌گیرند. مدل پومپادور، همیشه مُد بوده و امسال هم با کمی بافت بالا و سایه زدن طرفین، جذاب‌تر میشه!
مدل مو مردانه پومبادور

مدل مو مردانه پومبادور

مدل مو مردانه متوسط

این مدل ایده‌آلی برای آقایانی‌ است که می‌خواهند موهایشان به طور طبیعی حالت بگیرد. چه موها کمی موج داشته باشد و چه کاملا فر باشد، این مدل به شما کمک می‌کند تا به استایلی راحت، بی‌دردسر و در عین حال جذاب دست پیدا کنید. با کمی محصول حالت‌دهنده و به کمک انگشتان می‌توانید به سادگی به موهایتان نظم دهید و ظاهری ساحلی و امروزی را برای خودتان بسازید.
مدل مو مردانه متوسط

مدل مو مردانه متوسط

مدل مو مردانه کراپ

این مدل موی شیک و کوتاه، برای افرادی است که دوست ندارند و یا وقت ندارند تا زمان زیادی را برای حالت دادن به موهای خود صرف کنند، کم هزینه و ایده ‌آل است. مدل “کراپ بافت‌دار” امسال خیلی طرفدار دارد. مدلی کوتاه است و به راحتی می‌توان مرتب نگهش داشت و برای افرادی که دوست ندارند و یا وقت ندارند تا زمان زیادی را برای حالت دادن به موهای خود صرف کنند عالی است.
مدل مو مردانه کراپ

مدل مو مردانه کراپ

مدل مو مردانه کویف آشفته

علاقه‌مند به مدل موی کمی ژولیده هستید؟ پس «کوئیف آشفته» (Messy Quiff) گزینه ایده‌آلی برای شماست. این مدل مو تعادل خوبی بین مرتب بودن و راحتی ایجاد می‌کند و برای موقعیت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است.

مدل مو مردانه کویف آشفته

مدل مو مردانه کویف آشفته

مدل مو مردانه فرق کج

مدل همیشه محبوب «فرق کج» در سال ۲۰۲۴ با ظاهری براق و مرتب، تجدید قوا می‌کند. این مدل برای کسانی که به دنبال استایلی باکلاس و آراسته هستند ایده‌آل بوده و با انواع مو سازگاری دارد.

مدل مو مردانه فرق کج

مدل مو مردانه فرق کج

مدل مو مردانه بازکات

مدل موی «بازکات» امسال ترند شده و به آقایان جسور و علاقه‌مند به استایل‌های خاص، امکان ابراز خود را می‌دهد. با استفاده از طرح‌های خلاقانه و الگوهای متنوع، این مدل موی ساده را به انتخابی منحصر به فرد و چشم‌نواز تبدیل کنید.

مدل مو مردانه بازکات

مدل مو مردانه بازکات

مدل مو مردانه تیپر‌فید

 این مدل مو با محو شدن تدریجی موهای کناره سر به سمت بالا، ظاهری تمیز و آراسته را ایجاد می‌کند و در عین حال، به موهای بلندتر روی سر آزادی عمل می‌دهد تا هر استایلی که دوست دارید را امتحان کنید. فرقی نمی‌کند ساده به سمت بالا باشد، فرق کج باشد یا حتی حالت موج‌دار به آن بدهید، این مدل مو به راحتی با هر فرمی خودش را وفق می‌دهد. انعطاف‌پذیری بالای این مدل باعث می‌شود که مناسب هر سلیقه‌ای باشد و به راحتی بتوانید آن را شخصی‌سازی کنید و استایل خاص خودتان را بسازید.

مدل مو مردانه تیپر‌فید

مدل مو تیپر‌فید

مدل مو مردانه بافتنی

مدل‌های بافتنی برای آقایان همچنان در سال ۲۰۲۴ ترند هستند و طرح‌های زیبا و پیچیده‌ای را به نمایش می‌گذارند. چه بخواهید یک بافت ساده، چند بافت خطی یا ترکیبی از مدل‌های مختلف داشته باشید، مدل‌های بافتنی به استایل شما جلوه‌ای منحصربه‌فردی می‌بخشند.

مدل مو مردانه بافتنی

مدل مو بافتنی

مدل مو مردانه فاکس هاوک

مدل فاکس هاوک با یک تغییر امروزی برگشته است! سایه زدن کناره‌های مو به این مدل کلاسیک، ظاهری مدرن و جذاب می‌دهد و آن را زیبا جلوه می‌دهد.

مدل مو مردانه فاکس هاوک

مدل مو فاکس هاوک

مدل مو مردانه فر

امسال مدل موی فر و موج‌دار مد شده است؛ مدل‌هایی که با حالت طبیعی موهایت جور درمی‌آید و زیبایی شما را دوچندان می‌کند.

مدل مو فر

مدل مو فر

با شروع سال جدید، مدل موهای ترند ۲۰۲۴ برای آقایان، مجموعه‌ای متنوع از گزینه‌ها را ارائه می‌دهند تا هر مردی بتواند مدل موی ایده‌آل خود را پیدا کند که با شخصیتش مطابقت داشته باشد. چه به دنبال ظاهری کلاسیک باشید و چه به سمت انتخاب‌های جسورانه‌تر تمایل داشته باشید، سال ۲۰۲۴ نویدبخش سالی هیجان‌انگیز و پر از مدل‌های موی خلاقانه برای مردان مدرن است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*