10 ایده کادو ولنتاین


حمید دلدار 1401-11-23 10 دقیقه مطالعه
10 ایده کادو ولنتاین

 

کادو ولنتاین چی بخرم؟

کادو ولنتاین اولین فکری است که با شنیدن آن، ذهن هر عاشقی درگیرش می‌شود. تصور دسته گل‌های زیبا، بادکنک‌های قلبی شکل قرمز و مشکی، کارت‌ پستال‌های عاشقانه به عنوان کادو ولنتاین قلب را به لرزه در می‌آورد.

ولنتاین

آیا تا به حال به شکل‌گیری ولنتاین فکر کرده‌اید؟

تاریخچه روز ولنتاین:

روز ولنتاین 25 بهمن برابر 14 فوریه است. منشا این روز در دوران باستان بود، زمانی که ولنتاین به خاطر شجاعت و قلب پاکش مورد ستایش قرار گرفت. اسقف ولنتاین که برخی او را طرفدار عشق می‌نامیدند، به طور مخفیانه و برخلاف میل امپراطور برای سربازان رومی مراسم ازدواج برگزار می‌کرد، سر انجام این کار به اعدام و زندانی شدن وی ختم شد. ولنتاین در شب پیش از اعدام نامه‌ای به دختر زندانبانش که عاشق او بود نوشت و فاش این حقیقت سبب نجات او از اعدام، توسط امپراطور کلادیوس شد. رواج این داستان عاشقانه در سراسر جهان دلیلی شد که عشاق بخواهند این روز را جشن بگیرند.

روز ولنتاین

14 فوریه روز ولنتاین

ایده‌های خوب برای انتخاب کادو ولنتاین

دادن کادو ولنتاین نشانی برای قدردانی از افراد خاص زندگی است. بخش دشوار آن ایده‌هایی است که عشق منحصر به فرد شما را نشان دهد و با سوال‌هایی مثل چه چیزی دوست دارد؟ چه مدت از باهم بودنتان می‌گذرد؟ چه مقدار دوست دارید هزینه کنید؟ شروع می‌شود.

کادو ولنتاین برای خانم‌ها

1.اکسسوری طلا

یک هدیه غافلگیرکننده به خانم‌ها طلا می‌باشد. همان‌طور که همه می‌دانیم، خانم‌ها اکسسوری‌های طلا دوست دارند؛ بنابراین یک گردنبند یا انگشتر طلا در روز ولنتاین هدیه‌ی بسیار جذابی است.

2.ست کیف و کفش چرم

ست‌های کیف و کفش چرم برای هدیه دادن به عنوان کادو ولنتاین بسیار شیک و زیبا هستند و تنوع بالای آن‌ها این امکان را به شما می‌دهد که انتخابی درست و مقرون به صرفه داشته باشید. محصولات چرمی فراوانی در فروشگاه‌های اینترنتی و پیج‌های اینستاگرامی هستند که همه‌ی این محصولات در طوبی مد گردآوری شده‌اند. یک ویژگی هوشمند به نام لنز در وب‌سایت طوبی مد وجود دارد، در صورتی که از کیف یا کفش خاصی در تصویری خوشتان آمده است می‌توانید با گزینش آن، به همه‌ی محصولات مشابه دست یابید.

قابلیت لنز برای ایده کادو ولنتاین

قابلیت لنز در طوبی مد

3.عطر و ادکلن

استشمام یک عطر خاطرات یک روز خاص را یادآوری می‌کند. خرید یک ادکلن باتوجه به سلیقه و حسی که نسبت به فرد مورد علاقتان دارید، می‌تواند یک هدیه خاطره برانگیز باشد.

4.ست لوازم آرایشی

علاقه خانم‌ها به آرایش کردن غیرقابل انکار است؛ آن‌ها به زیبایی و مراقبت از خود بسیار اهمیت می‌دهند و همیشه دوست دارند چهره‌ای دلنشین و زیبا داشته باشند. با هدیه دادن ست لوازم آرایشی آن‌ها را خوشحال کنید.

5.عروسک‌های خرسی

دوست داشتنی‌ترین بخش کادو ولنتاین برای خانم‌ها عروسک‌های خرسی است. هوش بالا و احساسات زیاد خرس‌ها باعث شده است که برخی از افراد این عروسک‌ها را به عنوان کادو ولنتاین انتخاب کنند یا در پک‌های مخصوص ولنتاین از عروسک‌های خرسی استفاده کنند.

کادو ولنتاین برای آقایان

1.کنسول بازی

علاقه‌ی زیاد آقایان به گیمینگ باعث شده است که کنسول بازی یک هدیه هیجان انگیز برای روز ولنتاین باشد. کمتر کسی پیدا می‌شود که با هدیه گرفتن آن به وجد نیاید؛ اما اگر بودجه کافی برای خرید به روزترین کنسول بازی ندارید، پیشنهاد می‌شود که کنسول‌های نوستالژیک با قیمت پایین‌تری را خریداری کنید.

2.هدفون و ایرپاد

اگر به دنیای تکنولوژی علاقه داشته باشید؛ ایرپاد و هدفون می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی برای کادو ولنتاین باشد تا هر بار که از آن استفاده می‌کنند یاد و خاطره شما برای آن‌ها تداعی شود.

3.کراوات و دکمه سردست

یکی از هدایای رسمی و شیک که برای آقایان در روز ولنتاین می‌توان به لیست کادوها اضافه کرد کروات و دکمه سردست است؛ این هدیه آن‌ها را خوش استایل می‌کند.

4.هودی

یکی از پرطرفدارترین گزینه‌های خرید کادو ولنتاین برای آقایان، هودی‌ها هستند که طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانند استایل‌های مختلفی را داشته باشند.

5.ماگ

بسیاری از افراد عاشق نوشیدن چای یا قهوه در طول روز برای رفع خستگی خود هستند؛ بنابراین ماگ یا لیوان برای کادو ولنتاین مرسوم است.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*