10 استایل بهاری زنانه 1403


حسنا درویشی 1403-02-17 8 دقیقه مطالعه
10 استایل بهاری زنانه 1403

 

چند ایده استایل زنانه برای بهار

با یک استایل بهاری جذاب همه‌ را از استایل‌ خود شگفت زده کنید! در فصل بهار شما می‌توانید استایل‌ بهاری جذابی را برای سال جدید ترکیب کنید؛ با ما همراه باشید و با استفاده از این ایده‌ها همه را جذب استایل خود کنید.

استایل بهاری

استایل بهاری

 

با شلوار بگ بهترین استایل بهار خود را بسازید

در استایل با این مدل شلوار می‌توانید حتی ساده‌ترین لباس‌های خود را چشم‌ گیر و جذاب نشان دهید. شلوار بگ امروزه یکی از ترندترین مدل‌های شلوار است که می‌توانید با این مدل شلوار استایل‌‌ بهاری خاص خود را بسازید!

شلوار بگ در استایل بهاری

شلوار بگ در استایل بهاری

 

استایل بهاری با شلوار جین ذغالی

یکی از گزینه‌های پرطرفداری که انتخاب و پوشیدن آن سن و سال ندارد و همه افراد هم خانم‌ها و هم آقایون می‌توانند از انواع ست‌ها و استایل‌های شلوار جین زغالی با تیشرت، پیراهن، مانتو و لباس‌های مختلف در استایل‌های خود بهره ببرند.

استایل بهاری با شلوار جین ذغالی

استایل بهاری با شلوار جین ذغالی

 

سرهمی جین انتخابی فوق‌العاده

ترکیب شلوار‌های پیش‌بندی با تیشرت آن هم در فصل تابستان و بهار یک تیپ خیلی خفن برای شما می‌سازد. علاوه بر تیشرت، شومیز و یا پیراهن‌های روشن نیز می‌تواند انتخابی مناسب برای این ست جذاب باشد. تیشرت سفید لانگ یکی از انتخاب‌های بسیار خاص برای استایل بهاری است.

پس اگر می‌خواهید در این فصل یک استایل بهاری دخترانه و در عین حال شیک و ترند داشته باشید این استایل توصیه می‌شود.

استایل زنانه بهاری با سرهمی جین

استایل زنانه بهاری با سرهمی جین

 

با کت تک بهاره استایلی خاص داشته باشید!

کت تک از دسته آن آیتم‌هایی است که هر خانم باید تعدادی از آن با انواع رنگ و طرح‌های مختلف را در کمد لباس‌­هایش داشته باشد. ترکیب رنگ این ست را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید، همچنین استفاده از صندل یا کفش پاشنه بلند همراه این ست بسیار شیک خواهد بود.

کت تک در استایل زنانه بهاری

کت تک در استایل زنانه بهاری

شلوار جین نیاز همیشگی

شلوار جین یکی از موارد جدایی‌ناپذیر از کمد دختران و خانم‌ها است و یکی از ترندترین مدل‌های شلوار امسال شلوار بگ است، این مدل به راحتی با تمامی بلوز‌ها و پیراهن‌ها قابل ست کردن است و یک استایل بهاری جذابی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

شلوار جین یک همراه همیشگی در استایل زنانه بهاری

شلوار جین یک همراه همیشگی در استایل زنانه بهاری

استایل جذاب با شومیز سفید

شومیز سفید یکی از آیتم‌های ضروری و همه‌گیر در پوشش خانم‌ها و دختر خانم‌ها است. شومیزها در روزهای بهاری و گرم تابستان لباسی مکمل برای شلوارهای گشاد، دامن و… هستند. با پوشیدن شومیز سفید در فصل بهار استایلی خیره کننده در انتظار شماست!

استایل زنانه بهاری با شومیز سفید

استایل زنانه بهاری با شومیز سفید

با کت‌ جین یک استایل بهاری شیک بسازید

ترکیب کت‌ جین و تیشرت یک استایل اسپرت کاربردی برای اواخر پاییز و بهار است. در این استایل تیشرت لانگ و کت جین اورسایز را امتحان کنید. شلوارجین بگ یا نیم بگ بهترین گزینه برای ترکیب در این استایل است و برای کفش هم به سراغ کفش‌های ورزشی اسپرت بروید و با این استایل بدرخشید!

استایل زنانه بهاری با کت جین

استایل زنانه بهاری با کت جین

 

استایل بهاری شیک با شلوار و تیشرت سفید

رنگ سفید یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل بهار است. ترکیب تیشرت سفید با شلوار سفید یکی از گزینه‌های مناسب افراد سخت پسند است؛ استفاده از شلوار بگ و تیشرت لانگ سفید یکی از بهترین گزینه‌های این استایل است.

استایل زنانه بهاری با تیشرت سفید

استایل زنانه بهاری با تیشرت سفید

 

کت شلوار یک انتخاب همیشگی

کت شلوار بهاره یکی از انتخاب‌های همیشگی است که میان بانوان شیک پوش طرفداران زیادی دارد.

استایل زنانه بهاری با کت و شلوار

استایل زنانه بهاری با کت و شلوار

ست های بهاری انتخابی راحت و بسیار شیک

یکی از نیاز‌های همیشگی بانوان لباس‌های ست بهاری است. ست‌های بهاری بسیار راحت و شیک است که به شما اجازه می‌دهد در طول روز احساس راحتی کنید. در این فصل ست‌هایی به رنگ‌های روشن مانند آسمانی، صورتی، سبز و سفید مناسب هستند.

استایل زنانه بهاری راحت و شیک

ست‌های بهاری راحت و شیک

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*