چگونه تیپ و استایل دانشجویی داشته باشیم؟


فاطمه مرادیان 1402-06-22 10 دقیقه مطالعه
چگونه تیپ و استایل دانشجویی داشته باشیم؟

 

استایل دانشجویی

با نزدیک شدن به فصل دانشگاه‌ها یکی از دغدغه‌های دانشجویان داشتن استایلی مناسب و در حین حال شیک برای دانشگاه است. استایل دانشجویی از آن جایی بسیار مورد توجه است که با توجه به فضای خاص دانشگاه و قاعده و قوانین خاصی که دارد نمی‌توان هر لباسی را پوشید و باید متناسب با فضای موردنظر استایل مناسب را پیدا کرد. در این مقاله سعی داریم نکاتی را مورد بررسی قرار دهیم که به شما کمک می‌کنند استایلی شیک و بی نقص را تجربه کنید.

استایل دانشجویی

مقنعه

یکی از اصلی‌ترین آیتم‌هایی که نماد استایل دانشجویی است مقنعه می‌باشد که می‌توانید هم از مقنعه‌های رنگی یا طرح‌دار استفاده کنید و به سراغ همان رنگ همیشگی یعنی مقنعه مشکی بروید. سعی کنید مقنعه خود را بر حسب اینکه در فصل سرد یا گرم سال هستید با جنس مناسب آن فصل انتخاب کنید تا زمانی که به مدت طولانی مجبور به استفاده از مقنعه هستید دچار کلافگی نشوید.

مقنعه جزئی جدانشدنی از استایل دانشجویی

مقنعه جزئی جدانشدنی از استایل دانشجویی

کیف و کوله

یکی دیگر از آیتم‌های اصلی استایل دانشجویی کیف و کوله‌ها هستند که علاوه بر ظاهر مناسب و شیک باید به آن نکته هم توجه کنید که اگر برای کلاس‌هایتان نیاز به حمل لپ‌تاپ یا کتاب‌های سنگین و قطور هستید کوله‌ای را انتخاب کنید که جادار و مقاوم باشد همچنین از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد.

کیف و کوله برای استایل دانشجویی

کیف و کوله برای استایل دانشجویی و مناسب دانشگاه

کتانی

از آن جایی که استایل دانشجویی باید راحت و کژوال باشد و برای اینکه در رفت آمد‌های طولانی خسته نشوید در انتخاب کفش خود باید دقت و توجه بسیاری داشته باشید که یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این استایل، کتانی‌ها هستند. برای انتخاب کتانی مناسب می‌توانید به سراغ کتانی‌های ترند مانند نیوبالانس 530، نیوبالانس 9060، جردن، ونس سفید، ایرفورس سفید یا کانورس‌ها بروید؛ بنابراین کتانی‌ها می‌توانند جزء بهترین انتخاب‌های شما در همه فصول سال باشند و می‌توانید علاوه بر زیبایی، استایلی راحت برای پیاده‌روی‌های خسته‌کننده را انتخاب کنید.

کتانی‌ها در استایل دانشجویی

مانتو فری سایز، اورسایز

استفاده از لباس‌های اورسایز در این استایل بسیار رایج است. لباس‌های اورسایز هم در استایل مردانه و هم استایل‌های دخترانه قابل استفاده هستند.

مانتو اورسایز دز این استایل جذاب

مانتو اورسایز و فری سایز در این استایل جذاب

لباس‌های اورسایز باعث می‌شوند که فرد حس راحتی و آزادی را تجربه کند همچنین برخلاف تصور اولیه که به نظر می‌رسد به علت گشاد بودن باعث چاق‌تر نشان دادن افراد می‌شود. لباس‌های اورسایز باعث لاغرتر نشان دادن شما خواهند شد.

شلوار جین

آیتمی دوست داشتنی که همه جا کاربرد دارد که در این بخش چند مدل از شلوارهای ترند امروزه که مناسب استایل دانشجویی می‌باشد را به شما معرفی کرده‌ایم.

مدل‌های مختلف شلوار جین مناسب این استایل

مدل‌های مختلف شلوار جین مناسب این استایل

شلوار بگ

از ترندهای امروزه شلوارهای بگی هستند که در استایل دانشجویی هم به به وفور دیده می‌شوند. می‌توانید با انواع رنگ‌ها استایل‌های مختلفی را تجربه کنید همچنین از دسته استایل‌های راحت است که می‌تواند برای روزهای طولانی دانشجویی انتخاب مناسبی باشد.

استفاده از شلوار‌های بوت‌ کات

شلوارهای بوت‌ کات از دسته شلوارهای راسته‌ای هستند که در زیر زانو کمی گشاد می‌شوند. در واقع این شلوارها نوعی شلوار دمپا گشاد به حساب می‌آیند. شلوارهای بوت‌ کات دارای مدل‌های مختلفی هستند که راسته بودن این مدل شلوار سبب می‌شود پاها خوش‌فرم و بلندتر از حالت اصلی‌شان به نظر برسند.

شلوار بوت کات در استایل دانشجویی

شلوار بوت کات در استایل دانشجویی

آرایش نود

از آن جایی که در محل کار یا دانشگاه نسبت به مهمانی‌ها باید محتاطانه برخورد کرد می‌توانید برای این استایل‌ها از آرایش با رنگ‌های نود نیز بهره بگیرید. در این سبک از آرایش می‌توان از سایه‌هایی با رنگ‌های طیف نود و مناسب پوستتان و رژلب‌هایی با رنگ‌های لایت و طبیعی استفاده کنید. بسته به استایلتان این نوع ارایش می‌تواند انتخاب خوبی برای استفاده روزانه محل کار و دانشگاه باشد.

آرایش نود برای استایل دانشجویی

آرایش نود برای استایل خاص

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*