همه چیز در مورد پرو لباس + 4 توصیه مهم


مبینا خادم حسین 1402-07-14 10 دقیقه مطالعه
همه چیز در مورد پرو لباس + 4 توصیه مهم

 

نکات مهم هنگام پرو لباس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید لباسی به دلایل مختلف مانند خرید آنلاین یا خرید برای شما توسط دیگران یا عدم وجود اتاق پرو، نتوانسته باشید پرو لباس را قبل از خرید انجام دهید و بعد از خرید به دلیل مشکلات ظاهری و عدم هماهنگی با فرم بدن شما و خوش استایل نبودن آن لباس را در قعر کمدتان رها کرده باشید که در این صورت هم فضای کمدتان را با لباس‌های بلااستفاده اشغال کرده‌اید و هم پول خود را هدر داده‌اید.

پرو لباس در فروشگاه‌ها

بنابراین برای این که این مشکلات بعد از خرید پیش نیاید بهتر است سعی و تلاشتان را کنید که اگر به پرو لباس قبل از خرید احتیاج دارید آن را پرو کنید و حتی‌الامکان از جایی خرید کنید که قابلیت پرو کردن برای شما فراهم باشد.

حال این مشکل به عدم وجود اتاق پرو مربوط است اما فرض کنید از فروشگاهی خرید می‌کنید که اتاق پرو نیز دارد و می‌توانید قبل از نهایی کردن خریدتان آن را تن بزنید و فرم آن را ببینید اما گاهی اوقات این مشکل پیش می‌آید، علی‌رغم اینکه لباس را هنگام خرید پرو کرده‌اید بعد از خرید و زمانی که با شوق و ذوق می‌خواهید خرید هایتان را بپوشید و تست کنید می‌بینید که اصلا به شما نمی‌آید و یا مشکلاتی در لباس وجود دارد که هنگام پرو لباس متوجه آن نشده‌اید.

به راستی مشکل چیست؟ با این حال که لباس را پرو کرده‌اید اما در آن لحظات فقط به زیبایی ظاهری توجه کرده‌اید و با عجله، نگاه اجمالی و کلی به لباستان داشته‌اید و به نکات مهم اهمیت نداده‌اید. در این مقاله ما سعی داریم نکات مهمی را که هنگام پرو لباس باید توجه کنید تا خرید بهتری داشته باشید را با هم بررسی کنیم تا با استفاده از این نکات بهترین خرید را داشته باشید.

نور و آینه اتاق پرو

از مهم‌ترین نکاتی که هنگام پرو لباس باید به آن توجه کنید این است که سعی کنید فضایی را برای پرو لباس انتخاب کنید که از نور کافی برخوردار باشد زیرا اگر نور آن کم باشد به راحتی نمی‌توانید عیب‌ها و مشکلات لباس را تشخیص دهید و اگر نور آن به شدت زیاد باشد ممکن است در انتخاب رنگ لباس شما را به مشکل بیاندازد و اگر نور‌های تزئینی رنگی در آن جا به کار رفته باشد نیز باعث اختلال در انتخاب رنگ خواهد شد، نکته بعدی آن است که اگر آینه نامناسب باشد ممکن است ظاهر شما را به خوبی نشان ندهد و شما را چاق‌تر یا لاغرتر از حد معمول نشان دهد .

توجه به نور اتاق پرو لباس

عادی بایستید، حرکت را فراموش نکنید.

در هنگام پرو لباس سعی کنید همانطور که در زندگی روزانه و روزمره حرکت می‌کنید، می‌نشینید و می‌ایستید رفتار کنید تا ببینید لباسی که انتخاب کرده‌اید هم از نظر ظاهری مناسب شما باشد و هم اینکه بتوانید به راحتی در آن حرکت کنید و بنشینید، بنابراین سعی نکنید برای گول زدن خودتان سعی به تغییر لحظه‌ای فرم بدنتان بدهید تا در آینه اتاق پرو بهتر به نظر برسید، در یک جمله می‌توان گفت : خودتان باشید.

طرز ایستادن هنگام پرو لباس

نکات پیش از پرو

قبل از اینکه قصد رفتن به مرکز خرید را داشته باشید حتما دوش بگیرید و نکات مربوط به بهداشت فردی را رعایت کنید با انجام این کار حقوق اجتماعی دیگران را زیر پا نمی‌گذارید و شخصیت خودتان را نیز حفظ خواهید کرد.

پرو لباس

اگر قرار است لباس مد نظر را با کفش خاص یا آیتم خاصی استایل کنید حتما آن را همراه خود داشته باشید تا هنگام پرو از آن استفاده کنید، همچنین اگر قصد خرید لباس مجلسی دارید کفش مناسب، گن لاغری و همه این موارد را همراه داشته باشید.

نکات هنگام پرو لباس

به خوبی همه چیز را بررسی کنید، می‌توانید از خودتان در آینه عکس بگیرید تا با دقت بیشتری بتوانید روی جزییات تصویر زوم کنید و نواقص احتمالی را پیدا کنید. اگر خرید کردن به تنهایی برایتان سخت و دشوار است می‌توانید فردی خوش سلیقه که نظرش همسو با خودتان است را همراه خودتان ببرید تا با نظرهای مفیدش شما را هنگام انتخاب لباس مناسب راهنمایی کند.

پرو لباس

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*