همه چیز درباره کرم دور چشم


فاطمه روح الامینی 1402-10-18 8 دقیقه مطالعه
همه چیز درباره کرم دور چشم

 

تأثیرگذاری کرم‌ دور چشم

کرم دور چشم گام مهمی برای حفظ ناحیه دور چشمی است که صاف، هیدراته و جوان به نظر برسد. تحقیقات نشان می‌دهد که پوست اطراف چشم نه تنها نازک‌ترین پوست صورت، بلکه نازک‌ترین پوست در کل بدن است. این ناحیه از صورت شما فوق‌العاده ظریف است. به دلیل اینکه دائماً در حال حرکت و قرار گرفتن در معرض اشعه‌های مضر خورشید هستید، طبق مطالعات انجام شده، این عوامل می‌توانند پوست اطراف چشم‌های شما را مستعد چروک‌ و مستعد نشانه‌های قابل مشاهده پیری و خستگی (از جمله خشکی ، پف، حلقه‌های تیره، تیرگی، و خطوط ریز) کنند، اینجاست که یک کرم دور چشم هدفمند وارد عمل می‌شود.

کرم دور چشم

کرم دور چشم

حقایق مهم درباره کرم دور چشم

کرم‌های دور چشم مرطوب کننده‌هایی هستند که به‌طور خاص برای استفاده در پوست ظریف اطراف چشم شما طراحی شده‌اند. مرطوب کننده‌های صورت و کرم‌های دور چشم همیشه قابل تعویض نیستند. همیشه اول برچسب محصول را بخوانید و با دقت فرمول‌هایی را انتخاب کنید که برای استفاده در اطراف چشم مناسب هستند. پوست اطراف چشم نازک‌ترین لایه پوست در کل بدن شماست. طبق تحقیقات انجام شده، این امر آن را شکننده‌تر و مستعد خشکی، کدر شدن و علائم مختلف پیری و خستگی می‌کند. استفاده‌ی مداوم از کرم دور چشم در روتین مراقبت از پوست می‌تواند تا در به حداقل رساندن عالائم پیری این ناحیه از جمله پف و حلقه‌های تیره کمک کند.

کرم دور چشم

همه چیز در مورد کرم دور چشم

 کرم دور چشم چه می‌کند؟

کرم‌های دور چشم محصولات مرطوب‌کننده‌ای هستند که با توجه به نیازهای خاص ناحیه ظریف چشم شما فرموله شده‌اند. افزودن کرم دور چشم به روتین پوستی روزانه می‌تواند به مرطوب نگه داشتن این پوست برای جلوگیری از خشکی کمک کند، در حالی که به حفظ یک سد پوستی سالم و ترویج پوست زیر چشم که صاف‌تر، حجیم‌تر و محکم‌تر به نظر می‌رسد کمک می‌کند. کرم دور چشم همچنین می‌تواند به کاهش ظاهر علائم متعدد پیری و خستگی در اطراف چشم کمک کند و رطوبت و مراقبت مهمی را برای این ناحیه شکننده ارائه دهد.

آیا می‌توان از مرطوب کننده‌های صورت برای دور چشم هم استفاده کرد؟

هنگامی که از محصولات مرطوب کننده صحبت می‌شود، مهم است که به یاد داشته باشید که این محصولات از فرمولاسیون یکسان برخوردار نیستند اگرچه ممکن است بعضی افراد فکر کنند که می‌توانند از کرم مرطوب کننده صورت برای دور چشم هم استفاده کنند اما کرم‌های دور چشم و مرطوب کننده‌های صورت را می‌توان از لحاظ بافت، غلظت و ترکیبات بسیار متفاوت فرموله کرد.

کرم دور چشم یا مرطوب‌کننده‌ها

کرم دور چشم یا مرطوب‌کننده‌ها

آیا واقعا کرم‌های دور چشم موثر هستند؟

در یک پاسخ کوتاه بله! اگر کرم دورچشم را به روتین پوستی روزانه‌ی خود اضافه کنید تغییرات قابل توجهی را در پوست اطراف چشمتان مشاهده خواهید کرد. تصمیم برای استفاده از کرم دور چشم با توجه به نوع پوست و ترجیحات هر شخص می‌تواند استفاده شود. استفاده از کرم دور چشم ضروری نیست اما توصیه می‌شود برای داشتن ظاهری سالم، کرم دور چشم را به برنامه مراقبتی خود اضافه کنید، اگر پوست اطراف چشمتان حساس است لازم است قبل از استفاده از کرم دور چشم به متخصص پوست مراجعه کنید و از او بخواهید تا کرم مناسب پوستتان و دفعات استفاده را به شما آموزش دهد.

تاثیر کرم‌های دور چشم

تاثیر کرم‌های دور چشم

آیا برای استفاده از کرم دور چشم باید سن خاصی داشته باشیم؟

در واقع سن دقیقی وجود ندارد که بتوان گفت از آن سن به بعد باید استفاده از کرم‌ دور چشم را شروع کرد. استفاده از کرم دور چشم فواید خاص خود را دارد و تاکید متخصصان پوست بر استفاده مداوم از کرم دورچشم است اما اگر ترجیح می‌دهید فعلا از کرم دورچشم استفاده نکنید یا استفاده از آن را به سنین میانسالی موکول کنید باید بدانید که بعد از بروز چین و چروک و تیرگی در اطراف چشم از بین بردن آن نیاز به استفاده منظم و طولانی مدت دارد و ممکن است در دوره‌های بعدی نتیجه دلخواه را نگیرید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*