همه چیز درباره استایل پرپی | استایل کالج


حسنا درویشی 1402-11-17 10 دقیقه مطالعه
همه چیز درباره استایل پرپی | استایل کالج

 

معرفی استایل پرپی

اگر به دنبال یک سبک رسمی برای لباس پوشیدن هستید که در مهمانی، جلسات مهم و فعالیت‌های روزمره استفاده کنید، پیشنهاد ما استایل پرپی است. استایل پرپی یا کالج یک گرایش زنانه است که الهام گرفته از سبک لباس پوشیدن دانشجوهاست. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به کت رسمی، پیراهن یقه‌دار با طرح چهارخانه اشاره کرد. در این استایل می‌توان از رنگ‌های متنوع استفاده کرد، همچنین نیازی به آرایش‌های تند و زننده نیست. در ادامه با این استایل بیشتر آشنا می‌شویم.

ست کردن تکه‌های لباس در استایل پرپی کمی دشوار است. برای مثال می‌توان یک کت چرم را با شلوار جین لوله‌ای البته با رنگ‌های مناسب پوشید. استایل پرپی در همه سنین مورد انتخاب افراد است.

استایل پرپی

استایل پرپی

چطور کالج استایل شویم؟

حالا که کمی با اصول اولیه استایل پرپی آشنا شدید، احتمال دارد بخواهید این سبک را امتحان کنید. پیراهن راگبی، ژاکت‌های ورزشی و ژاکت کشبافت پشمی از جمله عناصری هستند که در این استایل دیده می‌شوند. از ویژگی‌های مهم این سبک، سادگی و استفاده از لباس‌، کیف و کفشی که همیشه مد است می‌باشد. اگر هنوز با نحوه داشتن استایل پرپی آشنا نیستید با ما در ادامه همراه باشید.

پوشیدن کت بلیزر

برای داشتن یک استایل پرپی حتما باید یک کت بلیزر در کمد لباس خود داشته باشید. شلوارهای جین بهترین گزینه برای پوشیدن با این کت است. از دیگر ویژگی‌های این سبک، می‌توان به لباس‌های چهارخانه یا راه راه اشاره کرد. بیشتر افرادی که این سبک را انتخاب می‌کنند. یک جفت کفش کتانی و یک هدبند با رنگ تیره، تکمیل کننده این استایل است.

کت بلیزر در استایل پرپی

کت بلیزر در این استایل جذاب

انتخاب ژاکت ساده

یکی دیگر از کارهایی که استایل شما را به استایل پرپی تغییر می‌دهد، پوشیدن ژاکت‌های ساده است که بیشتر از جنس تریکو یا پشم طبیعی تهیه می‌شوند. این ژاکت‌ها یک گزینه بسیار مناسب برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی هستند. طراحی ژاکت‌های زنانه همواره با دکمه‌ همراه است و در قسمت ساق و مچ دست، تنگ و باریک می‌شوند. این ژاکت‌ها را می‌توانید همراه یک پیراهن دکمه‌دار بپوشید. برای زیباتر شدن استایل‌تان می‌توانید از رنگ‌های متضاد استفاده کنید.

استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار آستین بلند

برای داشتن یک استایل پرپی، وجود یک یا دو پیراهن یقه‌داردر کمد لباس‌تان ضروری به نظر می‌رسد. پیراهن‌هایی که در این استایل استفاده می‌شوند اغلب آزاد و در رنگ‌های روشن هستند. هر چند این پیراهن‌ها مناسب فصل‌های گرم سال است اما با پوشیدن یک ژاکت بافت پشمی، می‌توانید آن‌ها را در فصل‌های سرد سال نیز بپوشید. استفاده از یک شال گردنی نیز از ویژگی‌های سبک پرپی است. در این سبک می‌توانید از پیراهن‌هایی با طرح شطرنجی یا طرح اسکاتلندی استفاده کنید. در نهایت استفاده از یک پیراهن یقه‌دار به مرتب نشان دادن استایل‌تان کمک می‌کند.

استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار آستین بلند

استفاده از پیراهن‌های دکمه‌دار آستین بلند

استفاده از شلوار تنگ

استایل پرپی در خارج از کشور با دامن کوتاهِ طرح‌دار تکمیل می‌شود؛ اما در ایران شلوار جین جایگزینی برای دامن است. همچنین کفش کتانی کفش مناسب با این شلوار می‌باشد و ظاهر زیباتری به استایل شما می‌بخشد. شلوار جذب همراه با یک مانتو یا پالتوی کتی چهارخانه، مناسب‌ترین انتخاب استایل پرپی برای فصل زمستان و پاییز است.

انتخاب رنگ‌های خاص

به نظر شما چه رنگ‌هایی در این استایل استفاده می‌شوند؟ برخلاف استایل‌های دخترانه که از رنگ‌های فانتزی و شاد استفاده می‌کنند، در این سبک پرپی، رنگ عروسکی و شاد کاربردی ندارد و تنها موردی که می‌توانید در آن از رنگ‌های شاد استفاده کنید، پیراهن‌تان است. از آنجا که استایل پرپی، یک استایل رسمی است، رنگ‌های مورد استفاده در آن هم رسمی هستند. رنگ زرد، سبزهای تیره، زرشکی، قهوه‌ای روشن یا تیره، سورمه‌ای و… از جمله رنگ‌هایی هستند که در این سبک به چشم می‌خورند.

انتخاب رنگ‌های خاص در این استایل خاص

انتخاب رنگ‌های خاص در این استایل خاص

آرایش صورت در استایل پرپی

برای داشتن یک استایل پرپی، به هیچ عنوان به آرایش غلیظ و زننده نیازی ندارید. از آنجا که مدرسه و دانشگاه خواستگاه این استایل است، همواره با سادگی همراه است. در این سبک آرایش صورت، بسیار ساده و ملایم است؛ به نحوی که به سختی می‌توان آرایش صورت یک زن پرپی را تشخیص داد؛ همچنین رنگ موی بلوند هم طرفدارارن زیادی در این سبک ندارد و مو اغلب به رنگ طبیعی و یا تیره است. همچنین مدل آرایش مو باید ساده، کلاسیک و مرتب باشد. به همین دلیل شانه زدن مو و مرتب کردن آن جزء نکات ضروری در استایل پرپی است.

طرفداران این سبک اغلب از رنگ‌های قهوه‌ای، عسلی، خاکی و خاکستری برای لباس هایشان استفاده می‌کنند. این رنگ‌ها از مد نمی‌افتند و همیشه می‌توانید آن‌ها را دوباره از کمد لباس درآورید و بپوشید.

اصول آرایش صورت در استایل پرپی

اصول آرایش صورت در استایل پرپی

استفاده از اکسسوری و تزئینات

برای تبدیل شدن به یک پرپی استایل کامل، آخرین مورد استفاده از اکسسوری‌هایی است که طرفداران سبک پرپی استفاده می‌کنند. از جمله اکسسوری‌های استایل پرپی می‌توان به هدبند یا باندانا، ساعت، زیورآلات مرواریدی، کیف چرم، عینک آفتابی و کلاه اشاره کنیم.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*