همه چیز درباره‌ی سارافون | 7 مدل سارافون


فاطمه روح الامینی 1402-06-13 8 دقیقه مطالعه
همه چیز درباره‌ی سارافون | 7 مدل سارافون

 

مدل‌های مختلف سارافون

سارافون هرگز به تنهایی پوشیده نمی‌شود، آنچه زیر لباس می‌پوشید به اندازه خود لباس مهم است. این مدل لباس زیبا تاریخچه‌ای طولانی در مد دارد اما این لباس مسیر متفاوتی را برای تبدیل شدن به یکی از اقلام اصلی کمد لباس در پیش گرفت. چگونه لباس کودک به یک لباس مد فوق العاده شیک تبدیل شد و چند مدل لباس پینافور مختلف وجود دارد؟ اگر این سبک لباس کلاسیک زیبا را نادیده گرفته‌اید، زمان آن رسیده است که توجه بیشتری به آن داشته باشید.

انواع سارافون

انواع سارافون

سارافون یک لباس بدون آستین است که می‌تواند از هر جنسی تهیه شود، اگرچه پارچه‌های محکم مانند جین و کتان رایج‌تر هستند. این لباس از کناره‌ها باز است و به طور معمول، نیم‌تنه مستطیلی از پارچه است که به بندهایی که از روی شانه‌ها می‌رود متصل است. دامن می‌تواند از این جا صاف یا گشاد باشد و می‌تواند هر قدی باشد. در ادامه با چند مدل سارافون آشنا می‌شویم.

انواع سارافون

کلاسیک

در سبک کلاسیک پینافور، این لباس تقریباً تا زانو است و یک تنه صاف دارد و دامن آن گشاد نیست. نیم‌تنه صاف و بلند است و یک یا دو اینچ زیر استخوان یقه قرار دارد. بندهایی که عرض آن‌ها چند اینچ است، لباس را در محل شانه‌ها نگه می‌دارد. پشت و جلوی لباس در طرح کلاسیک تقریباً یکسان به نظر می‌رسد.

کلاسیک

مدل کلاسیک

جعبه‌ای چین‌دار

اگر انحنای بدن کمتری دارید، مدل جعبه‌ای چین‌دار ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد. دامن چین‌دار گشاد می‌شود و کمی به پایین‌تنه حجم می‌دهد. این می‌تواند به زنان ریزاندام کمک کند که توپرتر به نظر برسند. این مدل گشاد و پیش بندی است، در حالی که کمر به وضوح مشخص است.

InShot 20230829 172120167

مدل جعبه‌ای چین دار

مدل امپراطوری

مدل امپراطوری در زیر سینه کمی جذب هستند و پایین آن گشاد می‌شود. برای خانوم‌های باردار یا با شکم‌های بزرگ مناسب است و شکم را تا حدودی پنهان می‌کند.

InShot 20230829 172046046

مدل امپراطوری

دامن گشاد

سارافون با دامن گشاد ظاهر متمایز خود را دارد که تا حدودی با مدل کلاسیک آن متفاوت است. این مدل برای افرادی با تایپ بدنی مستطیلی مناسب نیست.

InShot 20230829 172314302

مدل دامن گشاد

بلند

سارافون کلاسیک تقریباً تا روی زانو است، اما این سبک را می‌توان در طرح‌های بلندتر نیز ساخت، از جمله طول لباس میدی و طول لباس ماکسی. اغلب، مدل‌های بلندتر سارافون در قسمت کمر بسته می‌شوند یا از کمربند استفاده می‌شود.

InShot 20230829 172433830

مدل بلند

مینی

یک سارافون که چند اینچ کوتاه‌تر از زانو است و یک لباس کوتاه است. مدل مینی معمولاً در استایل‌های صاف و بدون کمر ساخته می‌شوند، اما برخی از مدل‌ها با دامن‌های گشاد دوخته می‌شوند.

InShot 20230829 172830760

مدل مینی

یقه هفت

یقه‌ی سارافون‌ها معمولا صاف هستند و یک برش مربعی داریم با این حال برش‌ یقه هفت نیز در سارافون‌ها دیده می‌شود که معمولاً این کار با دو نوار پهن به دست می‌آید که تا کمر شکافته شده و از روی سینه بالا می‌آیند تا شانه‌ها را بپوشانند. از آن جایی که لباس پینافور همیشه روی برخی از انواع بلوز یا تاپ پوشیده می‌شود، اشکالی ندارد که طرح یقه V پوشش زیادی ایجاد نکند.

زیر سارافون چه چیزی بپوشیم؟

چیزی که در مورد سارافون عالی است این است که می‌توانید هر نوع تاپ یا بلوزی را زیر آن بپوشید و استایل خود را کاملاً تغییر دهید. از ترکیب و تطبیق سارافون خود با بلوزهای مختلف برای ایجاد انواع ظاهر لذت ببرید. یقه‌اسکی آستین بلند، بلوز یقه V ، تاپ ، تیشرت، بلوز ساتن یقه بلندو… . خلاق باشید و با بافت‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف بازی کنید.

InShot 20230829 173045787

انواع سارافون‌های مختلف

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*