معرفی 10 برند لباس خارجی


حسنا درویشی 1401-12-24 12 دقیقه مطالعه
معرفی 10 برند لباس خارجی

 

10 برند مطرح لباس خارجی

امروزه همه ما می‌خواهیم شیک پوش باشیم، به‌خصوص در عصر رسانه‌های اجتماعی که همه با سلیقه و مسلط به عرصه‌ی مد به نظر می‌رسند. اینفلوئنسرهای مد زیادی وجود دارند که افراد را به شیک پوش بودن و در نتیجه حمایت از برندهای مختلف مشتاق می‌کنند.

اگر به دنیای مد و فشن علاقه‌مند هستید مسلما با برندهای محبوب دنیا حداقل آشنایی را دارید. در ادامه با 10 برند لباس خارجی معروف بیش‌تر آشنا می‌شویم.

گوچی

این یک برند لوکس ایتالیایی از چرم و کالاهای مد است که در سال 1921 در فلورانس، توسکانی، توسط گوچیو گوچی تأسیس شد. گوچی در دهه 1970 به دلیل لباس‌های جذاب و شیک بسیار مشهور بود. لوگوی GG به خاطر کفش‌های راحتی، کمربند و لوگوی روی کیف پول، ژاکت و هر چیزی که ساخته‌اند، معروف است. سپس تام فورد گوچی را بر عهده گرفت. او آن را به برترین برند در دهه 2000 تبدیل کرد. این برند لباس خارجی نه تنها گران‌ترین برند لباس در جهان است، بلکه پرفروش‌ترین برند مد در جهان است. نقوش حشرات، خزندگان و حیوانات تزیین شده این برند به عنوان عاملی نام برده می‌شود که نسل قبلی آن را جذاب‌ترین می‌دانند.

برند لباس خارجی گوچی

برند جذاب گوچی

دیور

کریستین دیور اس ای که با نام دیور شناخته می‌شود، یک برند مد لوکس فرانسوی است. کریستین دیور این برند را در سال 1946 تأسیس کرد. اکنون برنارد آرنو، تاجر فرانسوی، کنترل و ریاست برند لباس خارجی دیور را بر عهده دارد. می‌توان دیور را مظهر صنعت مد نامید.

برند لباس خارجی دیور

برند خاص دیور

لویی ویتون

با نام LV شناخته می‌شود و یکی دیگر از شرکت‌ها و خانه مد فرانسوی کالاهای لوکس است که ژرژ لوئی ویتون در سال 1854 تأسیس کرد. این خانه یکی از اولین خانه‌های مد در جهان است و هنوز هم بسیار موفق و محبوب است. امروزه، این برند لباس خارجی، میراث خود را از طریق جسارت خلاقیت‌های خود، روحیه سخت نوآورانه خود و تقاضای مداوم خود برای برتری نشان می‌دهد. لویی ویتون به مدت 6 سال بدون وقفه از سال 2006 تا 2012 به عنوان ارزشمندترین برند لوکس در جهان نام گرفت. این برند دارای 460 فروشگاه در 50 کشور جهان است.

برند لویی ویتون

برند لویی ویتون

پرادا

ماریو پرادا در سال 1913 به عنوان یک فروشگاه کوچک کالاهای چرمی شروع به کار کرد. این برند لباس خارجی در زمینه لباس‌های آماده، کیف‌های دستی چرمی، عطر، کفش، لوازم جانبی مد و لوازم جانبی مسافرتی تخصص دارد. پرادا حمایت فرهنگی عناصر قابل توجه دانش فنی را با اصول زیست محیطی مدرن و ساخت اخلاقی ترکیب کرد.

برند پرادا

برند پرادا

بالنسیاگا

کریستوبال بالنسیاگا، این خانه مد لوکس میراث اسپانیایی، یک طراح اسپانیایی آن را در سال 1917 تأسیس کرد و در حال حاضر در پاریس مستقر است. این خانه مد اکنون به یک برند مد جهانی تبدیل شده است که لباس‌های خیابانی آن به سرعت در حال اجراست.

برند لباس خارجی بالنسیاگا

برند بالنسیاگا

سنت لوران

Yves Saint Laurent که بیشتر با نام Saint Laurent شناخته می‌شود، یک برند مد فرانسوی است که در سال 1961 توسط Yves Saint Laurent و Pierre Berge تاسیس شد. برند لباس خارجی Yves Saint Laurent به طور مخفف YSL نام‎‎‌گذاری شده است.

Saint Laurent | برند سنت لوران

برند سنت لوران

آرمانی

Giorgio Armani S.p.A که بیشتر با نام آرمانی شناخته می‌شود، یک خانه مد لوکس در ایتالیا است. این شرکت در سال 1975 توسط جورجیو آرمانی تأسیس شد. این خانه مد طراحی، توزیع، تولید، خرده فروشی آماده پوشیدن، مد لباس، کفش، کالاهای چرمی، جواهرات، ساعت، عینک، لوازم داخلی منزل، لوازم آرایشی و لوازم جانبی را انجام می‎‌دهد. این خانه مد از طریق نام تجاری خود آرمانی، اعتبار و پیچیدگی جاودانه را در صنعت مد منتقل کرده است. در سال 2021، درآمد سالانه تخمینی این برند لباس خارجی، حدود 2.97 میلیارد دلار برآورد شد.

armani | برند آرمانی

برند آرمانی

ورساچه

Gianni Versace S.r.l که به سادگی با نام ورساچه شناخته می‌شود، همچنین یک برند تجاری و مد لوکس ایتالیایی است که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تأسیس شد. به دلیل طراحی خلاقانه‌اش با رنگ‌های روشن و چاپ‌های پر زرق و برق با سبک شناخته شده است. لوگوی این برند لباس خارجی بسیار جالب است زیرا آن‌ها آن را از اساطیر یونان – مدوسا – گرفته‌اند. آن‌ها آن را به عنوان لوگوی خود انتخاب کرده‌اند زیرا مردم در نگاه اول عاشق او می‌شوند و راه بازگشتی نداشتند و شرکت می‌خواست همان تأثیر را روی کسانی که محصولات آن‌ها را خریداری می‌کنند داشته باشد.

برند لباس خارجی ورساچه

برند لباس خارجی ورساچه

باربِری

این یکی از قدیمی‌ترین خانه‌های مد لوکس بریتانیا است که در سال 1856 توسط توماس باربری تاسیس شد. این برند لباس خارجی، یکی از برترین برندهای مد بریتانیا از نظر ارزش است. در ابتدا، این برند بیشتر بر روی لباس‌های فضای باز متمرکز بود، اما در سال‌های اخیر باربری به سمت مد و لوازم جانبی چشمگیر حرکت کرده است. علاوه بر این، این شرکت به خاطر کت‌های ترنچ خود معروف و مشهور است، اما همچنین محصولات آماده پوشیدن را طراحی و توزیع می‌کند که شامل کالاهای چرمی، عینک، لوازم آرایشی، عطر و لوازم جانبی مد می‌شود.

برند باربِری

برند باربِری

شنل

Chanel عملا مترادف با پاریس است و در سال 1910 در آنجا تأسیس شد، زمانی که هنوز پوشیدن بلوز با شلوار برای زنان نامتعارف محسوب می‌شد. گابریل «کوکو» شانل شروع به طراحی کلاه کرد و لباس‌هایی را طراحی کرد که برای زنان هم شیک و هم راحت بود، از زمانی که لباس‌های زنانه هنوز بسیار محدودکننده بود.

برند لباس خارجی شنل

برند لباس خارجی شنل

دز وب سایت طوبی‌مد ویژگی جذابی به نام مدل‌یاب وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن برندهای خارجی معروف و مشابه‌های ایرانی آن‌ها را مشاهده کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*