مدل‌های مختلف شال و کلاه زمستانی


مبینا خادم حسین 1402-08-06 10 دقیقه مطالعه
مدل‌های مختلف شال و کلاه زمستانی

 

شال و کلاه زمستانی

با نزدیک شدن فصل سرد سال یعنی پاییز و زمستان باید به فکر خرید آیتم‌های مناسب باشید یکی از این آیتم‌ها شال و کلاه‌ هستند که علاوه بر زیبایی و جلوه دادن به استایل شما باعث محافظت از سر و گردن شما در برابر سرما می‌شوند و مانع از مریض شدن و سرما خوردن شما در سوز و سرمای زمستان خواهند شد. در این مقاله سعی داریم انواع مختلف آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم با شناخت کامل بهترین خرید را داشته باشیم.

شال و کلاه زمستانی

تاریخچه کلاه

کلاه‌ها در زمان‌های قدیم نشان‌دهنده وضعیت اجتماعی افراد بودند و برای آن‌ها یک مورد ضروری تلقی می‌شد. یکی از اولین کلاه‌های ثبت شده توسط مرد عصر برنز بود که بدن منجمدش در کوهی بین اتریش و ایتالیا پیدا شد که کلاه او چیزی شبیه یک کلاه روس بوده است و از جنس پوست خرس با بند روی چانه از چند تکه پوست به هم چسبیده ساخته شده بود.

اما امروزه استفاده از کلاه علاوه بر ویژگی‌های زیبایی، ویژگی‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهد. در ارتش، کلاه ممکن است ملیت، درجه خدمت یا درجه را نشان دهد. پوشیدن کلاه همچنین می‌تواند عملکرد محافظتی در برابر اشیا، نور خورشید یا سرما داشته باشد که به آن کلاه ایمنی می‌گویند اما ما در این مقاله سعی در بررسی انواع مختلف محبوب و ترند شال و کلاه‌ها زمستانی داریم.

انواع شال و کلاه زمستانی

مدل‌های مختلف کلاه

شال و کلاه برت، فرانسوی یا هنری (French/Beret Hat)

اگر می‌خواهید یک استایل کلاسیک، شیک و جذاب داشته باشید، حتماً از این کلاه استفاده کنید شاید برایتان جالب باشد که این کلاه به شما استایلی هنری می‌دهد و می‌توانید با دیگر آیتم‌های هنری اسنایلی کمیاب و بی‌نظیر بسازید. حتی اگر موهای کوتاهی دارید این کلاه جذابیت خاصی به صورت شما می‌بخشد. ترکیب کلاه فرانسوی با کت یا بارانی بلند و نیم بوت پاشنه‌دار می‌تواند استایلی کلاسیک و به شدت شیک را برای شما به ارمغان آورد!

شال و کلاه برت یا فرانسوی

شال و کلاه برت، فرانسوی یا هنری (French/Beret Hat)

شال و کلاه خزدار (Furry Hats)

کلاه خزدار یک راه حل عالی برای گرم ماندن در روزهای سرد زمستان است؛ همچنین این مدل برای کسانی که به دنبال استایل لوکس و شیک هستند و انتظار دارند که عالی به نظر برسند، پیشنهاد می‌شود. این مدل بسیار مناسب استایل کلاسیک همراه به کت و بوت چرم است. اگر اکسسوری‌های خزدار مورد علاقه شما هستند باید بدانید که امسال سال شماست! از چکمه گرفته تا کیف و کلاه، آیتم‌هایی با پارچه‌های خز در بازار موجود هستند که می‌توانید استایل خود را با آن‌ها تکمیل کنید. اگر از دسته افراد دوست‌دار طبیعت هستید می‌توانید از پارچه‌ها خز مصنوعی که با الهام از خزهای طبیعی تولید شده‌اند استفاده کنید.

شال و کلاه خزدار

شال و کلاه خزدار (Furry Hats)

شال و کلاه ترپر یا کلاه روسی ( Trapper Hat)

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان بزنید و فقط با یک کلاه گوش‌های خود را به خوبی گرم نگه دارید تا مانع ورود باد و سرما به گوش‌هایتان شود کلاه ترپر یک راه عالی برای محافظت از سر و گوش شما در برابر سرما است، همچنین می‌توانید با بستن بندهای زیر چانه مطمئن شوید که باد هنگام وزش باد، کلاه از روی سر شما تکان نمیخورد و به زمین نمی‌افتد. کلاه‌های ترپر می‌توانند از جنس مختلفی مانند خز، چرم و پارچه تدی ساخته شوند که می‌توانید با توجه به سلیقه و نوع استایل خود کلاه مناسب را برای روزهای بسیار سرد و زمستانی انتخاب کنید.

شال و کلاه روسی یا ترپر

شال و کلاه ترپر یا کلاه روسی ( Trapper Hat)

شال و کلاه باکت

در سال‌های اخیر کلاه باکت در خط مقدم ترندترین مدل کلاه‌ها قرار گرفته است. ست شال و کلاه باکت دارای جنس‌های مختلف است که می‌توانید بر حسب نوع استایلتان و متناسب با دیگر آیتم‌ها آن را انتخاب کنید؛ برای مثال مدل کلاه باکت خزدار که از پارچه‌های تدی و خزدار تولید شده است برای فصل زمستان بسیار پرطرفدار خواهد بود؛ همچنین مدل‌های چرمی یا پارچه‌های بارانی و شمعی برای مکان‌های بارانی در جهت جلوگیری از نفوذ آب کاربرد بیشتری دارند.

شال و کلاه باکت

شال و کلاه باکت

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*