لباس بچه‌ها برای عید امسال | 6 ایده شیک و زیبا


فاطمه روح الامینی 1402-11-29 8 دقیقه مطالعه
لباس بچه‌ها برای عید امسال | 6 ایده شیک و زیبا

 

ایده لباس بچه‌ها برای عید

با نزدیک شدن به عید نوروز، عید باستانی ایرانیان یکی از دغدغه‌های پدر و مادرها تهیه لباس بچه‌هاست. بسیاری از والدین تجربه زیادی در خصوص انتخاب لباس کودکشان ندارند. آیتم‌های زیر می‌توانند در تهیه لباس کودک به خوبی کمک‌تان کند.

لباس بچه‌ها برای عید نوروز

لباس بچه‌ها برای عید نوروز

آیتم‌های لباس بچه

پیراهن چین‌دار

اگر فرزند شما دختر است، پیراهن چین‌دار زیباترین و مناسب‌ترین انتخاب است. پیراهن چین‌دار را می‌توانید به رنگ‌های بهاری و طرح‌های زیبای دخترانه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با توجه به اندام و سلیقه شخصی خودتان لباس‌های قد بلند یا قد کوتاه با مدل‌های مختلف آستین را انتخاب کنید، البته اگر آستین سه ربع انتخاب شما باشد ممکن است دیگر کودکتان احساس سرما نکند و با خیال راحت در روزهای بهاری این لباس را بپوشد. با این استایل می‌توانید ار یک کفش عروسکی و دخترانه هم استفاده کنید.

پیراهن چین دار

پیراهن چین دار

پیراهن و شلوار جین

از پرطرفدارترین آیتم‌ها می‌توان به پیراهن و شلوار جین اشاره کرد که با توجه به مدل آن، مناسب دختران و پسران است، همچنین می‌توانید از ترکیب شلوار جین و تیشرت هم استفاده کنید. برای تکمیل کردن این استایل می‌توانید از کفش اسنیکرز استفاده کنید.

پیراهن و شلوار جین

پیراهن و شلوار جین

تیشرت و شلوارک

در روزهای گرم فصل بهار داشتن یک دست تیشرت و شلوار راحتی برای کودک مناسب‌ترین گزینه است. ست تیشرت و شلوار خنک مناسب روزهای گرم سال و حتی بهار است و از آن‌جایی که یک استایل اسپرت است هم دختران و هم پسران می‌توانند از آن استفاده کنند. این استایل را هم می‌توانید با اسنیکرز یا کفش‌های اسپرت بنددار کامل کنید.

تیشرت و شلوارک

تیشرت و شلوارک

ست کژوال

همانطور که می‌دانید ست کژوال یا غیر رسمی امسال هم برای کودکان همانند بزرگسالان ترند شده است. این استایل بسیار راحت و کاربردی است و مناسب کودک با هر سنی است، بهتر است از این استایل در مهمانی‌های غیر رسمی استفاده کنید. انتخاب کفش در این استایل بسیار مهم است و توصیه ما به شما خرید یک کفش عروسکی است.

ست کژوال برای بچه‌ها

ست کژوال برای بچه‌ها

لباس‌های طرح‌دار

این دسته از لباس بچه در سال‌های اخیر بسیار ترند شده از این رو طراحان لباس کودک هم تصمیم به طراحی لباس با این نوع از پارچه‌ها گرفتند. این لباس‌ها با طرح‌های مختلفی مثل شخصیت‌های انمیشنی، گل‌دار، راه راه، رنگین کمان و… در بازار عرضه شده‌اند. که می‌توانید طرح مناسب سلیقه خودتان یا کودکتان را از میان انواع طرح‌ها انتخاب کنید.

لباس طرحدار

لباس طرح‌دار

بلوز و دامن پفکی

همانطور که می‌دانید اغلب دختران عاشق لباس‌ها و دامن‌های پفکی و عروسکی هستند که با پوشیدن آن بتوانند به شخصیت انیمیشن دلخواه خود شبیه شوند و چه بهتر است که اگر کودکتان علاقه‌مند به این سبک از لباس‌هاست با خریدن یک دامن توری و پفکی یا پیلی دار با بلوز آستین سه ربع یا آستین کوتاه استایل زیبایی بسازید. این ست را با یک کفش عروسکی یا کفش تابستانی مدل گلادیاتوری استایل کنید.

نکاتی که در هنگام خرید لباس بچه باید به آن دقت کنید:

قبل از خرید لباس حتما سایز لباس بچه‌تان را اندازه بگیرید. سعی کنید لباس‌هایی با پارچه‌های نرم و مناسب فصل مورد نظر انتخاب کنید.

لباس‌های خیلی تنگ یا خیلی گشاد برای کودکتان انتخاب نکنید.

سعی کنید لباس‌های کمر کش‌دار یا زیپ‌دار که باز کردن و بستن آن برای کودک سخت است، انتخاب نکنید.

در هنگام خرید برای کودکان بالای ۴ سال حتما از کودکتان نظر بخواهید و از او هم رنگ و مدل مورد علاقه‌اش را بپرسید.

در هنگام خرید لباس بچه اگر بین دو سایز شک داشتید سایز بزرگ‌تر را انتخاب کنید.

در فصول سرد سال سعی کنید لباس‌های تیره و در فصول گرم لباس‌های روشن برای کودک‌تان تهیه کنید.

هنگام خرید کفش حتما کودک‌تان را با خودتان ببرید و به سایز کفشی که از قبل می‌دانید اکتفا نکنید.

هنگام خرید کفش قبل از زیبایی حتما راحتی کودک را در نظر بگیرید.

کفش‌های خیلی خشک و سفت ممکن است به پای کودکتان آسیب برساند.

به هیچ وجه برای کودکتان کفش پاشنه بلند نخرید حتی به اصرار خودش.

لباس عید برای بچه‌ها

لباس عید برای بچه‌ها

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*