شناخت انواع عطر مردانه | 8 عطر پرفروش مردانه


حسنا درویشی 1402-11-22 12 دقیقه مطالعه
شناخت انواع عطر مردانه | 8 عطر پرفروش مردانه

 

عطر مردانه

برای انتخاب یک عطر مردانه پرفروش و پرطرفدار رعایت دو نکته لازم است؛ نکته اول این است که عطرهای مردانه پرطرفدار دنیا ممکن است کاملا مطابق نظر و سلیقه شما نباشند و نکته دیگر این است که با وجود عدم هماهنگی میان رایحه این عطر مردانه و سلیقه شما این احتمال وجود دارد که رایحه ان عطر بازخورد خوبی را از اطرافیان برای شما به همراه داشته باشد. بنابراین هنگام خرید یک ادکلن مردانه به این نکته توجه کنید که می‌خواهید محصولی مطابق سلیقه خود انتخاب کنید و یا قصد دارید بازخورد خوبی از دیگران دریافت کنید؟

در اینجا برای شما توصیه هایی داریم که میتواند به شما در انتخاب عطر مردانه مورد نظرتان کمک کند. پس تا انتها با ما همراه باشید.

۸ عطر مردانه پرطرفدار و پرفروش

لالیک انکر نویر

لالیک مشکی یا همان لالیک انکر نویر همیشه به عنوان یکی از عطرهای خاص مردانه به شمار می‌رفته است؛ این عطر مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال 2006 توسط یک کمپانی فرانسوی به همین نام به بازار معرفی شد و به دلیل داشتن رایحه چوبی معطری که داشت مورد توجه مردان سخت پسند قرار گرفت. در میان انواع عطرهای مورد علاقه مردان، لالیک از پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در دهه‌های اخیر بوده است.

در این عطر پرطرفدار مردانه، رایحه سرو در نت آغازین، خس‌خس در نت میانی و مشک و چوب کشمیر در نت پایانی به مشام می رسد. وجود رایحه‌هایی همچون چوب کشمیر و سرو در این عطر باعث شده است که این عطر مردانه با بوی خاص، عطری با پخش بو و ماندگاری قابل قبول باشد.

عطر مردانه لالیک انکر نویر

عطر مردانه لالیک انکر نویر

کرید اونتوس

یکی از عطرهای پرطرفدار مردانه در دنیا، کرید اونتوس مردانه است که مورد استقبال بسیاری از مردان لوکس پسند و لاکچری قرار گرفته است. این عطر که تولید فرانسه است از سال 2010 که وارد بازار شد، همواره جزء پرفروش‌ترین عطرهای مردانه در سراسر جهان بوده است. کرید اونتوس، عطری خنک و با رایحه چایپر میوه‌ای است که هم برای استفاده روزانه و هم در مناسبت‌های رسمی قابل استفاده است و با پخش بوی فوق العاده اش باعث جذب دیگران به سوی شما می‌شود. رایحه ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس، رز، نعناع هندی، یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و عنبر از جمله رایحه‌های موجود در این عطر هستند.

کرید اونتوس

کرید اونتوس

دیور هوم اینتنس

یکی دیگر از عطرهای مردانه پرفروش و پرطرفدار، دیور هوم اینتنس، محصول سال 2007 فرانسه است. این عطر مردانه گرم در ایران نیز جزء پرفروش‌ترین عطرها است که در طول سال‌های اخیر بسیار مورد توجه آقایان جوان و شیک پوش برای مناسبت‌های رسمی قرار گرفته است. دیور اینتنس به دلیل ترکیب رایحه‌های شگفت‌انگیز آن همچون کهربا، وانیل، خس‌خس، سدر و زنبق دارای رایحه‌ای خاص و مرموز می‌باشد.

دیور هوم اینتنس

دیور هوم اینتنس

تق هرمس پرفیوم

اگر به دنبال یک عطر پرطرفدار و پرفروش و البته ارزان قیمت هستید، عطر تق هرمس پرفیوم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. تق هرمس، رایحه‌ای چوبی و معتدل دارد و به همین دلیل انتخابی مناسب برای همه فصل‌های سال می‌باشد. تق هرمس پرفیوم که که در ایران نیز جزء عطرهای پرفروش است، دارای پخش بو و ماندگاری مناسبی است که می‌تواند موجب جلب نظر افراد شود و مناسب قرارهای عاشقانه یا مهمانی‌های خاص دوستانه است. رایحه پرتقال و گریپ‌فروت در نت آغازین، رایحه خاص سنگ آتش‌زنه در نت میانی و رایحه لوبان در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی در نت پایه این عطر مردانه رایحه خوبی در فضا ایجاد می‌کند.

InShot 20240211 204130397

توسکان لدر

اگر می‌خواهید بدانید پرطرفدارترین عطر مردانه دنیا چیست، بهتر است بدانید که توسکان لدر نه تنها یک عطر پرطرفدار بلکه پرفروش‌ترین عطر مردانه هم می‌باشد. کمپانی آمریکایی تام فورد در سال 2007 این عطر گرم چرمی را به بازار عطرهای مردانه معرفی کرد و بسیار سریع توجه آقایان جوان و اهل استایل‌های کلاسیک را به خود جلب کرد. تنوع رایحه‌های موجود در این عطر باعث افزایش ماندگاری و پخش بوی بهتر آن شده و موجب شده است که این عطر تقریبا برای هیچ کس با سردرد همراه نباشد.

روایح فوق‌العاده و خاصی همچون آویشن، تمشک و زعفران در نت آغازین توسکان لدر شامه نوازی می‌کنند، درحالی که رایحه یاس با صمغ کندر در نت میانی آن جا گرفته است و رایحه های جادویی همچون کهربا، چرم و جیر در کنار روایح چوبی نت های پایه‌ای خاصی را به وجود آورده‌اند.

توسکان لدر

توسکان لدر

شنل بلو

شنل بلو به‌ عنوان یک عطر مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال 2010 توسط ژاک پولژ و در کمپانی فرانسوی‌‌اش به بازار عرضه شد و توانست توجه آقایان خاص پسند در گروه‌های سنی مختلف را به ‌خود جلب کند. شادابی، دلفریبی، سادگی و سرزندگی این عطر باعث شده‌ است که شنل بلو یک انتخاب عالی برای آقایان شیک پوش و خاص پسند برای استفاده در روزهای گرم سال باشد. وجود رایحه لیموترش در کنار نعناع، خس‌خس، سدر، چوب صندل سفید، یاس، گریپ‌فروت، لابدانیوم، جوز، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی باعث شده است که بسیاری از افراد این عطر را با عنوان پادشاه تابستان بشناسند و آن را بهترین گزینه برای فصل تابستان بدانند.

شنل بلو

شنل بلو

دیور ساوج

نام دیور ساوج همواره در بین عطرهای پرطرفدار در ایران مشاهده شده است. این عطر مردانه پرطرفدار و پرفروش در سال 2015 وارد بازار شد و در گروه عطرهای مرکباتی معطر، معتدل و پرطرفدار جای گرفت و در سال‌های 2017 و 2018 جزء پرفروش‌ترین عطرهای سال بود. این عطر در فصل‌های بهار و پاییز می‌تواند یک گزینه بی‌نظیر باشد، زیرا در این فصل‌ها جلوه‌های دیور ساوج به خوبی نمایش داده می‌شوند. رایحه ترنج و فلفل در نت آغازین، رایحه نعناع هندی، اسطوخودوس، خس‌خس، شمعدانی، لامی، فلفل صورتی و فلفل سیچوان در نت میانی و همچنین رایحه سدر در کنار لابدانیوم و آمبروکسان در نت پایه این عطر شیک مردانه به خوبی می‌درخشند.

دیور ساوج

دیور ساوج

ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه در سال 2010 توسط یک کمپانی ایتالیایی تولید و به بازار عرضه شد و از زمان حضورش در بازار جزء پرفروش‌ترین عطرها به شمار آمده است. این عطر معطر فوژه و معتدل، توانست توجه بسیاری از آقایان جوان یا حتی نوجوان را به خود جلب کند. در طول دهه اخیر، بسیاری از آقایان جوان و سرزنده از این عطر در روزهای بهار و پاییز استفاده کرده‌اند. ظرافت رایحه سیب، لیموترش و نعناع در نت آغازین، لطافت رایحه دانه تونکا، شمعدانی و آمبروکسان در نت میانی و جلوه‌های شیک رایحه وانیل، خزه درخت بلوط، خس‌خس و سدر در نت پایانی این ادکلن مردانه پرطرفدار و پرفروش باعث شده‌اند که نظر بسیاری از افراد به این عطر جلب شود.

ورساچه اروس مردانه

ورساچه اروس مردانه

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*