ست کردن لباس طرح دار


حسنا درویشی 1402-05-21 10 دقیقه مطالعه
ست کردن لباس طرح دار

 

چگونگی ست کردن لباس طرح دار

اضافه کردن لباس‌ طرح دار به استایلتان اگر درست انجام شود، از نشانه‌های این است که واقعا برای آن وقت گذاشته‌اید و با فکر لباس‌هایتان را انتخاب کرده‌اید.

در ادامه انواع لباس طرح دار را معرفی می‌کنیم و اصولی را توضیح می‌دهیم که راحت‌تر بتوانید لباس طرح‌ دار خود را در یک استایل شیک و جذاب جا بدهید. برای جست‌وجو اقلامی مشابه استایل مورد نظرتان می‌توانید به سایت طوبی‌مد بروید و عکس مورد نظرتان را در قسمت جست‌وجو آپلود کنید.

طرح‌های پرطرفدار روی لباس

راه راه

راه راه از طرح‌های پرطرفدار در لباس‌های زنانه و مردانه است. یک لباس راه راه همیشه پرطرفدار و شیک است و قابلیت انکار نشدنی‌ای برای ترکیب شدن با طرح‌های دیگر دارد.

لباس راه راه

لباس راه راه

چهارخانه

لباس‌های چهارخانه‌ی درشت مورد علاقه‌ی همه در فصل زمستان هستند. چهارخانه‌ی ریز در لباس‌های تابستانه‌ی نخی زنانه زیاد دیده می‌شود و محبوب است.

لباس چهارخانه

پیراهن‌های چهارخونه

طرح‌های حیوان

طرح‌های پلنگی، گورخری یا گاوی از نمونه طرح‌هایی هستند که در استایل‌‌‌هایی با لباسی طرح دار زیاد دیده می‌شوند. پوشیدن لباس با طرح‌‌های حیوانی شجاعت و ریسک پذیری زیادی می‌خواهد و اعتماد بنفس از عوامل مهم هنگام پوشیدن این نوع از لباس طرح دار است.

طرح حیوان

لباس‌هایی با طرح حیوانات

گل دار

لباس گل دار در میان لباس‌های زنانه همیشه محبوب بوده و هست. ظرافت و زیبایی را می‌توانید با پوشیدن این نوع لباس طرح دار به استایلتان اضافه کنید.

لباس گل‌دار

لباس گل‌دار

خال خالی

لباسی با دایره‌های ریز همیشه جذابیت زیادی دارد و در شومیزهای مجلسی، دامن‌ها و پیراهن‌های ساحلی زیاد دیده می‌شوند.

لباس خال خالی

لباس خال خالی

بته جقه

از نقش‌های ایرانی که در لباس‌هایی با طرح سنتی استفاده می‌شوند. معمولا روی لباس‌های ابریشمی و روسری‌ها بیش‌تر دیده می‌شوند.

طرح بوته جقه

طرح بته جقه

چگونه لباس طرح دار را ست کنیم؟

1-یک لباس طرح دار زیر چیزی خنثی و ساده بپوشید.

ساده ترین راه برای گنجاندن یک لباس طرح دار در کمد لباس فعلی شما این است که لباسی را پیدا کنید که بتوانید آن را زیر چیزی بپوشید؛ مثلاً یک لباس طرح دار زیر کت. کت قسمت زیادی از لباس شما را مخفی می‌کند و برای اضافه کردن لباس طرح دار به استایلتان شروع خوبی است.

2- با یک تکه ظریف از لباس شروع کنید!

اگر پیراهن یا لباس طرح دار بیش از حد به نظر می‌رسد، با جوراب، کیف دستی یا روسری شروع کنید. اکسسوری‌های طرح‌دار می‌توانند به ظاهر شما جذابیت بیشتری ببخشند.

نکاتی برای ترکیب طرح‌ها

معمولا به نظر مسخره می‌رسد که یک لباس طرح دار را با لباس طرح‌ دار دیگری ترکیب کنید اما بسیاری از خاص‌ترین و جذاب‌ترین استایل‌ها در دنیای فشن از ترکیب طرح‌ها به وجود آمده‌اند. ترکیب طرح‌ها در استایل از نشانه‌های اعتماد بنفس شخص است.

1- با لباس طرح دار ساده‌تر شروع کنید.

با طرح‌های ساده مانند راه راه، چهارخانه یا گل‌دار به عنوان لباس طرح دار پایه شروع کنید و لایه‌ی بعدی را طرحی شلوغ‌تر انتخاب کنید. برای مثال یک تیشرت راه راه را با ژاکتی با طرح‌های هندسی بزرگ‌تر ترکیب کنید یا شلواری شلوغ بپوشید.

شروع با لباس طرح‌دار ساده‌تر

شروع با لباس طرح‌دار ساده‌تر

2- تناقض‌ها رو دوست داشته باشید.

همیشه لازم نیست طرح‌ها را تطبیق بدهید گاهی دو لباس طرح دار با طرح‌های متناقض و بدون وجه اشتراک قدرت زیادی به استایل شما می‌دهند. می‌توانید ظاهرتان را با یک آیتم خنثی مانند کتی مشکی کامل کنید.

دوست داشتن تناقض‌ها

دوست داشتن تناقض‌ها

3- طرح‌ها با سایزهای مختلف را ترکیب کنید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای استایل کردن لباس طرح دار استفاده از سایزهای مختلف یک طرح در سایزهای مختلف است.

ترکیب طرح‌ها با سایزهای مختلف

ترکیب طرح‌ها با سایزهای مختلف

4- به رنگ‌ها توجه کنید.

در استایل کردن لباس طرح دار به رنگ‌ها توجه زیادی داشته باشید. برخی طرح‌های درشت در لباس‌هایی با رنگ خنثی می‌تواند لباسی با رنگ‌های جیغ و طرح متفاوتی را بالانس کند. در ترکیب کردن طرح‌های مختلف گاهی لازم است به دنبال رنگ غالب مشترک در آن‌ها باشید یا یک پالت رنگی محدود برای استایلتان انتخاب کنید.

توجه به رنگ‌ها

توجه به رنگ‌ها

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*