رنگ سال 2024 | هلویی، زردآلویی و صورتی هلویی


مبینا خادم حسین 1402-08-24 10 دقیقه مطالعه
رنگ سال 2024 | هلویی، زردآلویی و صورتی هلویی

 

رنگ سال 2024 اعلام شد

با نزدیک شدن ماه دسامبر و سال نو میلادی زمزمه‌هایی درباره رنگ سال 2024 به گوش می‌رسد. همان طور که می‌دانید بیش از 20 سال است که هرسال قبل از شروع سال جدید موسسه پنتون رنگ سال جدید را معرفی می‌کند تا طراحان مد و استایل و طراحان دکوراسیون داخلی طرح‌هایی مطابق با رنگ سال ارائه دهند. اما رنگ امسال چیست؟ رنگ سال 2024 به عنوان هلویی، زردآلویی یا صورتی هلویی معرفی شده است. جالب است بدانید موسسه پنتون هرساله همراه با معرفی رنگ سال جدید دلایل انتخاب آن را نیز بیان می‌کند. به این ترتیب با هر بار دیدن این رنگ فلسفه انتخاب آن را به یاد می‌آوریم.

اگر به مد علاقه دارید با ما همراه باشید تا وارد دنیای رنگ‌ها شده و بیشتر با رنگ سال جدید آشنا شویم.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024

دلایل انتخاب رنگ هلویی به عنوان رنگ سال 2024

معمولا رنگ سال با توجه به احساساتی که مردم دنیا بیشتر درگیر آن هستند انتخاب و توسط پنتون اعلام می‌شود. رنگ سال 2024 هلویی معرفی شده است که خیلی از افراد آن را با نارنجی اشتباه می‌گیرند. باید گفت که این رنگ نوعی رنگ نارنجی می‌باشد که از ترکیب رنگ قرمز و زرد ایجاد شده است که با کد رنگ 024-65-27 در پالت رنگ‌های پنتون مشخص می‌شود. این رنگ اثر زیادی دارد و ست کردن آن با رنگ‌های دیگر بسیار راحت می‌باشد.

استفاده از این رنگ در دکوراسیون و لباس موجب افزایش انرژی، بهبود روابط و انتقال حس گرما به مخاطب می‌شود. رنگ سال 2024 یک رنگ سرشار از آرامش است که برای ایجاد امنیت و آرامش در دنیا انتخاب شده است.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 – رنگ هلویی

ایجاد احساس آرامش

رنگ هلویی بسیار آرامش‌بخش است و به خاطر رنگ آرام و گرمی که دارد می‌تواند احساس آرامش، سبکی و تعادل را در ما زنده کند. استفاده از این رنگ در دکوراسیون و لباس خود باعث کاهش استرس و نگرانی می‌شود.

افزایش انرژی

رنگ جذاب هلویی از طیف رنگ‌های نارنجی است که انرژی فوق‌العاده‌ای دارد. استفاده از این رنگ در دکوراسیون یا لباس خود علاوه برآن که منجر به کسب احساس آرامش می‌شود، همچنین باعث شده احساس مثبت اندیشی، انرژی و شادمانی در شما بیشتر شود.

افزایش احساسات عاشقانه

در این دوران سرد سال که دنیا به دوستی نیاز دارد رنگ هلویی به کمک ما آمده است. این رنگ نماد عشق است و استفاده از آن حس عاشقانه، دوستی و اتحاد را در ما تقویت می‌کنند. این رنگ حس علاقه و دوست داشتن را افزایش داده و احساسات عاشقانه را برانگیخته می‌کند.

افزایش خلاقیت و نوآوری

رنگ هلویی به شکوفا شدن خلاقیت شما کمک بسزایی می‌کند. این رنگ موجب می‌شود تا ایده‌های جدید و نوآورانه‌ای در ذهن شما ایجاد شود.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 – رنگ زردآلویی

رنگ سال 2024 را با چه رنگهایی ست کنیم؟

هلویی و سرمه‌ای

می‌توانید رنگ هلویی را با رنگ سرمه‌ای ست کنید؛ برای این کار توصیه می‌شود از یک شلوار جینِ سرمه‌ای تیره یا کت سرمه‌ای به همراه یک شومیز یا بافت هلویی استفاده کنید.

هلویی و سفید

یکی از رنگ‌هایی که به راحتی با همه رنگ‌ها ست می‌شود، سفید است؛ استفاده از رنگ هلویی و سفید در کنار هم برای طراحی دکوراسیون انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای است و باعث ایجاد آرامش می‌شود.

هلویی با طوسی روشن

رنگ هلویی و طوسی روشن ترکیب شگفت‌انگیز و جذابی است که می‌توانید هم در استایل و هم در دکوراسیون منزل خود از آن بهره ببرید.

هلویی و صورتی

رنگ هلویی و صورتی را با هم ست کنید و یک ترکیب هیچان انگیز و زیبا خلق کنید؛ این ترکیب علاوه بر اینکه هارمونی جذابی با هم دارند باعث ایجاد احساس شادی و هیجان در شما می‌شود.

هلویی و مشکی

برای آن که یک استایل گرم و شیک داشته باشید رنگ‌های هلویی و مشکی را با هم ست کنید؛ ترکیب رنگ هلویی که احساس امنیت و شادی ایجاد کرده همراه با رنگ محافظه کار و جدی مشکی هارمونی جدید و زیبایی می‌سازد.

رنگ هلویی با طیف‌های مختلف رنگ نانجی و سبز

با ست کردن رنگ سال 2024 با تناژهای مختلف رنگ نارنجی و سبز به یک تعادل بصری زیبا و چشم نواز دست پیدا می‌کنیم. می‌توانید این رنگ را نارنجی روشن ست کرده و یک استایل جذاب و خیره‌کننده در فصل‌های پاییز و زمستان داشته باشید، علاوه بر این ترکیب رنگ هلویی با رنگ سبز جذابیت خاص خودش را دارد و حس بازیگوشی را در شما اضافه می‌کند.

رنگ هلویی با آبی روشن و تیره

رنگ هلویی ظاهری جسورانه و جذاب دارد و در کنار طیف‌های مختلف رنگ آبی ترکیبی پرانرژی و خیره کننده ایجاد می‌کند، می‌توانید از این ترکیب برای انواع لباس‌های رسمی و راحتی خود استفاده نمایید.

رنگ هلویی با تناژهای پررنگ از رنگ‌های قرون وسطایی

با ست کردن رنگ هلویی با رنگ‌هایی مانند سبز فیروزه‌ای، آووکادو، نارنجی سوخته، آبی مات و قهوه‌ای یک ظاهر زیبا، ظریف و زنانه بدست آوردید. این ترکیب رنگ‌ها یک استایل جسورانه و پرانرژی تنظیم می‌کند که باعث می‌شود سبک متفاوت و زیبایی داشته باشید.

رنگ سال 2024

رنگ سال 2024 – رنگ صورتی هلویی

کلام آخر

نه تنها در دنیای مد و فشن رنگ Apricot Crush به عنوان رنگ سال 2024 اثر می‌گذارد، بلکه در سایر دسته‌ها از جمله دکوراسیون داخلی خانه، سلامتی، محصولات زیبایی و مراقبت از پوست و محصولات فناوری نیز اثر بسزایی دارد. همان گونه که اشاره شده است، این رنگ فواید زیادی دارد که با رنگ‌های بسیاری ست شده و ترکیب جذابی را ایجاد می‌کند. حال نظر شما درباره رنگ سال انتخاب شده برای سال 2024 چیست؟ آیا این انتخاب غافلگیرکننده‌ای است یا انتظار انتخاب این رنگ را داشتید؟

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*