رنگ بهاری پرطرفدار 1402


فاطمه روح الامینی 1401-12-06 8 دقیقه مطالعه
رنگ بهاری پرطرفدار 1402

 

رنگ بهاری امسال

در جهان مد از مدت‌ها پیش هر فصل پالت رنگی مخصوص به خودش را داشته است؛ به عنوان مثال، رنگ‌های پاییزی منعکس کننده تغییر برگ‌ها هستند. به رنگ شرابی گرم، زرد خردلی، نارنجی زنگ زده و قهوه‌ای پوست درخت فکر کنید. از سوی دیگر رنگ‌ بهاری الهام‌بخش ما برای ماه‌های گرم‌تر پیش‌رو است و شامل زرد ملایم آفتابی و همچنین صورتی و آبی می‌شوند. استفاده از رنگ گل‌ها، رنگ‌های پاستلی برای بهار جدید نیستند ولی به این معنی نیست که عاشق پوشیدن این رنگ‌ها در بهار نیستیم.

رنگ‌های بهاری خیلی خاص و زیبا

رنگ‌های بهاری خیلی خاص و زیبا

کلیشه‌های مد به دلیلی تبدیل به کلیشه شدند؛ آن‌ها امتحان خود را پس داده‌اند و محبوب باقی مانده‌اند. البته اگر به دنبال چیزی برای پوشیدن خارج از هنجارهای رنگ بهار هستید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

آبی تخم مرغ رابین(سینه سرخ)

Robin’s Eggs Blue یا فیروزه‌ای روشن،  رنگ‌ بهاری و ملایم است که ترکیب زیبایی با رنگ کرم-قهوه‌ای می‌سازد و استایل خاص و کلاسیکی به شما می‌دهد. این رنگ با طرح‌های گلدار نیز می‌تواند استفاده شود و ترکیبش با سفید استایل سرزنده و بهاری می‌سازد.

استایل بهاری با رنگ‌های بهاری آبی رابین

رنگ آبی تخم مرغ رابین(سینه سرخ)

بنفش اسطوخودوس

این یک رنگ خنثی، آرام بخش، دعوت کننده و کلاسیک است، اما اگر به درستی استایل شود، می تواند واقعاً هیجان انگیز باشد. بنفش اسطوخودوس را می‌توان به روش‌های مختلفی ترکیب کرد: ژاکت، کیف، کفش، جواهرات، روسری و غیره. ترکیب این رنگ با رنگ سفید حس خنکی را القا می‌کند. استفاده‌ی این رنگ با دیگر رنگ‌های پاستلی مانند سبز روشن نیز در دنیای فشن دیده شده و بی‌شک استایل خاصی را ایجاد می‌کند.

استایل بهاری با رنگ‌ بهاری بنفش

رنگ بنفش اسطوخودوس

رنگ بهاری زیر از انتخاب‌های استایلیست‌ها برای بهار امسال است. می‌توانید از قابلیت سرچ تصویری طوبی‌مد برای پیدا کردن لباس‌هایی با رنگ‌های مشابه استفاده کنید؛ کافیست عکس‌ موردنظرتان را در قسمت جست‌وجو بارگذاری کنید تا کلی لباس‌ با رنگ بهاری خاص پیدا کنید.

آبی غیر متعارف 

 آبی نامتعارف، رنگی منحصر به فرد و چشم‌گیری است که موردعلاقه‌ی بسیاری از افراد در فصل بهار است. این رنگ، آبی‌ای است که به نظر می‌رسد ترکیبی از رنگ‌های دیگر در آن وجود دارد و کمی از رنگ‌های بهاری روشن فاصله می‌گیرد و استایلی خاص به شما می‌دهد. با رنگ سفید و تناژهای دیگر آبی می‌تواند ترکیب زیبایی بسازد. ترکیب آن با رنگ سبز یا نارنجی نیز جذاب است و استایلی شجاعانه برای شما می‌سازد.

استایل بهاری با رنگ آبی غیر معمول

رنگ آبی غیر متعارف

صورتی پاستلی 

صورتی پاستلی از رنگ‌های بهاری است که هیچوقت در این فصل از مد نمی‌افتد. این رنگ به خوبی طراوت و تازگی شکوفه‌های بهاری را به رخ می‌کشد و شما را شخصی با انرژی مثبت و جوان نشان می‌دهد. با رنگ‌های سفید و طوسی بهترین ترکیب را می‌سازد. اکسسوری‌های ظریف و مینیمال می‌توانند جلوه‌ی زیادی به استایل شما با این رنگ بهاری بدهند.

استایل بهاری با رنگ خاص صورتی پاستلی

رنگ صورتی پاستلی

سبزآبی

از رنگ‌های بهاری جسورانه و پرانرژی است که به راحتی می‌تواند در پاییز نیز استفاده شود. این رنگ بیش‌ از حد سنتی یا زنانه نیست؛ با همه‌ی چهره‌ها خوب به نظر می‌رسد و ترکیبش با رنگ‌های فراوانی مانند سفید‌، مشکی، آجری یا کرم جذاب است.

 

 

جذابیت رنگ بهاری سبز آبی در استایل خانم ها

رنگ سبزآبی

می‌توانید از قابلیت فیلتر رنگ در طوبی‌مد برای پیدا کردن لباس‌هایی با رنگ‌های خاص استفاده کنید؛ کافیست رنگ مورد نظرتان را در فیلتر رنگ انتخاب کنید تا همه لباس‌ها را با رنگ مد نطرتان مشاهده کنید.

قابلیت فیلتر رنگ طوبی مد

ویژگی فیلتر رنگ در وب سایت طوبی مد

پرتقالی خونی

رنگ بهاری غیرمنتظره است که هر کسی شجاعت پوشیدن آن را ندارد. می‌توان آن را با رنگ‌های نئون یا خنثی ست کرد. کسانی که از پوشیدن رنگ‌های جیغ می‌ترسند بهتر است با کفش یا اکسسوری شروع کنند و آن را به لباس‌های رنگ خنثی اضافه کنند. با رنگ‌های سفید‌ و بژ نیز ترکیب زیبایی می‌سازد.

استایل های متفاوت بهاری با رنگ نارنجی

رنگ پرتقالی خونی

سرخابی ویوا

رنگ سرخابی چغندری رنگ بهاری است که توسط مجله‌ی پنتون به عنوان رنگ سال 2023 شناخته شده است. رنگ قدرتمندی است که اعتماد بنفس و شجاعت را نمایش می‌دهد و رنگی شادی‌آور است. این رنگ تعادلی از سردی و گرمی را در خود دارد و  رنگ بهاری پرطرفدار 1402 محسوب می‌شود. سرخابی ویوا با رنگ سفید یا به صورت مونوکروم ست می‌شود.

استایل شیک خانم‌ها با رنگ منتخب سال 2023

رنگ سرخابی ویوا

نارنجی خاکی

رنگ بهاری نارنجی خاکی،رنگی نزدیک به شتری است و برای کسانی که طرفدار رنگ‌های جیغ نیستند مناسب است. با ترکیب این رنگ با سفید‌، مشکی یا کرم می‌توانید ترکیبی زیبا و باوقار داشته باشید. تا به امروز این رنگ معمولا در لباس‌های پاییزه بیش‌تر دیده می‌شد ولی امسال می‌توانید با ترکیب آن با رنگ‌های روشن استایلی بهاری داشته باشید.

یک استایل شیک خانومانه با رنگ بهاری

رنگ نارنجی خاکی 

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*