تیپ مشکی | تیپ سر تا مشکی و شیک‌پوش بودن


فاطمه روح الامینی 1402-05-30 10 دقیقه مطالعه
تیپ مشکی | تیپ سر تا مشکی و شیک‌پوش بودن

 

شیک‌پوشی با تیپ سر تا پا مشکی

تیپ مشکی یکی از پرطرفدارترین و جذاب­‌ترین استایل­‌ها در صنعت مد و فشن است و هیچ گاه از مد نمی‌­افتد. بسیاری از طراحان بزرگ و معروف دنیا هیچ‌گاه از رنگ مشکی چشم پوشی نمی‌­کنند و این رنگ جز رنگ­‌های ثابت و همیشگی آن­‌ها است. این رنگ همیشه در دسترس است و ست کردن آن بسیار آسان است. یکی از دلایل محبوبیت تیپ مشکی، کاربرد بسیار آن است. یکی از گزینه­‌های اصلی اکثر افراد در موقعیت‌های مختلف از جمله رویدادهای رسمی و اداری، مراسم‌­های عزا و شادی و غیره، تیپ مشکی است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که استایل سر تا پا مشکی در اولویت شما قرار دارد، خواندن این متن به شما کمک بزرگی می­‌کند تا استایل چشمگیرتری داشته باشید و با تیپ مشکی خود در میان جمع بدرخشید؛ در این مقاله همه نکات و راهنمایی­‌های لازم در رابطه با استایل تماماً مشکی برای شما عزیزان ذکر شده است.

تیپ مشکی

تیپ مشکی

روانشناسی رنگ مشکی

این رنگ نماد اقتدار، سلطه، پر رمز و راز بودن و قدرت است و شما را باوقار و محترم نشان می­‌دهد. برخی افراد مشکی را نماد غم، عزا و اندوه می­‌دانند، درحالی که رنگ مشکی می‌­تواند نشان‌دهنده ظرافت طبع و خوش ذوقی افراد باشد؛ همچنین این رنگ به شما اعتماد به نفس می­‌بخشد چون لباس‌­های مشکی شما را لاغر، کشیده و خوش اندام‌­تر نشان می­‌دهد.

رنگ مشکی تیپ کاملا مشکی

انتخاب اکسسوری

در تیپ مشکی، اکسسوری تکمیل کننده استایل شماست. انتخاب صحیح اکسسوری از اهمیت ویژه‌­ای برخوردار است و استایل شما را جذاب­‌تر می‌سازد، به طور کلی بهتر است به تضاد بین اکسسوری­‌ها و لباس خود توجه کنید؛ برای مثال اگر لباس‌­های مات بر تن دارید، به سراغ اکسسوری­‌های براق بروید یا اگر لباس‌­هایتان از جنس چرم براق هستند بهتر است کیف و کفش‌­هایتان را از جنس­‌های مات مانند جیر یا مخمل انتخاب کنید. استفاده از جواهرات در مراسم­‌های عزا توصیه نمی­‌شود اما در سایر موقعیت‌­ها با استفاده از اکسسوری­‌ها می­‌توانید استایلی زیباتر داشته باشید. در مراسم‌­های رسمی و جشن­‌ها می­‌توانید با به همراه داشتن یک گردنبند طلا یا مرواریدی خود را در مرکز توجه قرار دهید.

اکسسوری در تیپ مشکی

سایز مناسب

یکی از نکات قابل توجه برای داشتن یک تیپ مشکی جذاب، استفاده از لباس با سایز مناسب است؛ برای مثال اگر می­‌خواهید بلوزی آزاد بر تن داشته باشید بهتر است به جای استفاده از شلوارهای گشاد، از شلوارهای راسته یا دامن­‌های تنگ کوتاه استفاده کنید تا آراسته‌­تر به نظر برسید و یا بالعکس اگر شلوارهای بگ، اورسایز یا دامن‌های گشاد می‌پوشید، بلوزهای فیت و جذب را انتخاب کنید.

تیپ مشکی

لایه لایه لباس بپوشید

امروزه یکی از استایل­‌های پرطرفدار، لباس­‌های لایه لایه است. این استایل را با تیپ مشکی نیز امتحان کنید؛ برای مثال می‌­توانید در فصول سرد سال علاوه­ بر برتن داشتن کت و شلوار، پوشیدن کت یا پالتو‌های بلند و آزاد بر روی آن را نیز در نظر بگیرید یا پوشیدن ژاکت و انواع کت­‌های اسپرت را همراه با هودی، بلوز و پیراهن امتحان کنید.

تیپ مشکی

ترکیب جنس‌ها

از ترکیب لباس‌­ها و آیتم­‌هایی با جنس­‌های مختلف استفاده کنید؛ برای مثال ترکیب کت چرم و شلوار جین و کیف جیر را امتحان کنید یا بلوزهای بافت درشت را با شلواری از جنس کتان بپوشید. این ترفند از تکراری نشان دادن استایل شما جلوگیری می­‌کند و همچنین جذابیت تیپ مشکی شما را چندین برابر می­‌کند.

تیپ مشکی

بور نپوشید

یکی دیگر از نکاتی که چشم‌پوشی از آن سبب نامناسب نشان دادن ظاهر در تیپ مشکی می­‌شود و باعث کاهش جذابیت استایل می‌­شود، استفاده از لباس­‌های مشکی بور است. البسه کاملاً مشکی، زیبایی استایل شما را چندین برابر افزایش می­‌دهد و شما را آراسته‌­تر و شیک‌­تر نشان می‌­دهد. فراموش نکنید که علت اصلی محبوبیت و تمام زیبایی تیپ مشکی به پررنگ بودن آن است، پس همیشه از پررنگ‌­ترین تناژهای رنگ مشکی استفاده کنید.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*