انواع کیف مدرن و جذاب برای خانم‌ها


حسنا درویشی 1402-02-05 10 دقیقه مطالعه
انواع کیف مدرن و جذاب برای خانم‌ها

 

آشنایی با مدل‌های مختلف کیف مدرن و جذاب برای خانم‌ها

کیف همواره یکی از اکسسوری­‌های ضروری و کاربردی به خصوص برای خانم­‌ها بوده‌ است. این آیتم جذاب علاوه بر کاربردهایی که دارد، بر استایل شما نیز تأثیر به خصوصی می‌­گذارد و یکی از مباحث مهم در دنیای مد و فشن است. البته مدل‌­های آن بسیار متنوع و زیاد هستند به طوری که اگر برای خرید این اکسسوری به بیرون بروید با انواع زیادی مواجه می‌­شوید و نمی­‌توانید تصمیم بگیرید که چه مدلی را خریداری کنید.

اگر شما هم قصد خرید این اکسسوری خاص را دارید، بهتر است قبل از این که به خرید بروید به خوبی راجع به انواع و اقسام آن‌ها اطلاعات کسب کنید و از قبل تصمیم بگیرید که چه مدل کیفی برای استایل شما مناسب است. در ادامه با انواع کیف­‌های جذاب زنانه بیشتر آشنا می‌­شویم.

دوشی (Shoulder)

از محبوب­‌ترین و پرکاربردترین مدل­ می‌­توان به مدل دوشی اشاره کرد، البته برندهای مختلف، انواع زیادی با اندازه­‌ها و طرح­‌های متفاوت از مدل دوشی تولید می­‌کنند. تقریباً هر خانومی حداقل یک کیف دوشی در کمد خود دارد.

کیف دوشی

مدل‌های دوشی

این نوع کیف بر روی شانه قرار می­‌گیرد، معمولاً دارای چندین قسمت مختلف است که به راحتی می­‌توانید وسایل خود را به صورت مجزا داخل آن قرار دهید و برای استفاده­‌های روزانه و تقریباً هر موقعیتی مناسب است.

کمری (Belt)

استفاده از این مدل در گذشته بیشتر در میان مردان رواج داشت ولی امروزه با توجه به راحتی و زیبا بودن آن، توسط خانوم­‌ها نیز مورد استفاده قرار می­‌گیرد و در دنیای مد بسیار ترند شده است. این مدل معمولاً کوچک و ظریف است، بر روی کمر مانند کمربند بسته می­‌شود و تنها موبایل یا وسایل کوچک را می‌­توان در آن قرار دارد و بیشتر جنبه زیبایی دارد تا کاربردی.

کیف کمری

مدل کمری

کراس بادی (Cross Body)

مدل کراس بادی یا بندی، دارای بند بلندی است که بند آن از شانه آویخته شده و به طور ضربدری روی بدن یا عمودی در کنار بدن قرار می­‌گیرد. کیف کراس بادی علاوه بر کاربردی بودن، بسیار راحت و سبک است و برای خرید، گردش یا استفاده­‌های معمولی روزانه مناسب است. سایزها و انواع مختلفی از آن در برندهای متفاوت وجود دارد ولی این مدل­‌ها معمولاً کوچک هستند.

کیف کراس بادی

مدل کراس بادی

کلاچ (Clutch)

کلاچ نوعی کیف دستی کوچک و معمولاً بدون بند است و حالتی مستطیل شکل و تخت دارد. این اکسسوری بیشتر در مراسم­‌ها و مجالس خاص مانند عروسی و مهمانی مورد استفاده می­‌گیرد و بیشتر جنبه تزئینی و مد دارد و جذابیت خاصی به استایل شما می­‌بخشد.

کیف مجلسی کلاچ

مدل کلاچ

توصیه می­‌شود کیف کلاچ را با کفش پاشنه بلند بپوشید و آن‌ها را با هم ست کنید.

کوله پشتی (Backpack)

کیفی که همه بدون توجه به جنسیت از آن استفاده می­‌کنند و هر فردی حداقل یک مدل از آن را دارد کوله پشتی است. کوله پشتی به صورت تک بند یا دو بند در پشت حمل می­‌شود و برای مدرسه، دانشگاه، سفر و… کاربرد دارد. البته مدل­‌های کوچک و فانتزی آن نیز وجود دارد که بسیار سبک هستند و در موارد دیگر مانند خرید نیز استفاده می­‌شوند.

کوله پشتی

کوله پشتی (Backpack)

ساتچل (Satchel)

کیف ساتچل اندازه تقریباً بزرگی دارد، جادار است و مستطیلی شکل است. این کیف محفظه­‌های بسیاری دارد که وسایل­تان را به صورت مجزا می­‌توانید در آن­‌ها قرار دهید و برای خانم­‌هایی که وسایل زیادی را با خود حمل می­‌کنند مناسب است. مدل ساتچل برای دانشگاه، سرکار و سفر کاربرد دارد.

کیف ساتچل

مدل ساتچل

گرد (Round)

کیف گرد مانند کراس بادی است با این تفاوت که طراحی این مدل به صورت دایره‌ای شکل است. این کیفِ فانتزی، جذابیت و زیبایی خاصی به استایل شما می­‌دهد.

کیف گرد

مدل گرد

باکت (Bucket)

کیف باکت نیز یکی از مدل­‌های ترند است و طرفداران خاص خود را دارد. قسمت کف این مدل معمولاً به صورت دایره یا مستطیل است و قسمت بالای آن با یک بند کشیده و بسته می­‌شود.

کیف باکت

مدل باگت

 

برچسب‌ها :

One thought on “انواع کیف مدرن و جذاب برای خانم‌ها”

  1. زهرا

    مرسی از مطلب خوبتون 🙂

    اتفاقا من میخواستم کیف‌های کلاچ رو توی سایت طوبی مد شما سرچ کنم ولی نمیدونستم چطوری باید پیداشون کنم. الان اسمشون رو یاد گرفتم 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*