استایل کودکان شیک‌پوش


فاطمه روح الامینی 1402-07-03 10 دقیقه مطالعه
استایل کودکان شیک‌پوش

 

استایل مناسب کودکان شیک‌پوش

استایل کودکان یک واحد خاص و مجزا در صنعت مد و فشن است که امروزه اهمیت ویژه­‌ای پیدا کرده است. طراحان مدرن، مجموعه­‌های کاملی از لباس­‌های کودکان را ارائه کرده­‌اند و لباس­‌های کودکان مدت طولانی است که دیگر خسته‌کننده و یکنواخت نیستند؛ علاوه بر این موضوع، باتوجه به این که استایل کودکان در اکثر مواقع توسط والدین انتخاب می­‌شود و کودکان کمی حساس‌­تر از بزرگسالان هستند، ممکن است انتخاب لباس برای کودکان کمی دشوار باشد، این مقاله تمام راهنمایی­‌ها و نکات لازم برای استایل کودکان را در اختیار شما عزیزان قرار می­‌دهد.

کودکان شیک پوش

کودکان شیک پوش

چرا استایل کودکان اهمیت دارد؟

شاید فکر کنید که انتخاب لباس‌های کودکان مسئله مهمی نیست و در این مورد نباید خیلی سخت بگیریم، ولی بهتر است بدانید که استایل کودکان تأثیر بسیاری بر اعتماد به نفس آن­‌ها دارد و کودکان نیز درست مانند بزرگسالان، به شیک‌پوشی و مد روز علاقه­‌مند هستند؛ علاوه بر این، استایل جذاب و زیبای کودکان نشان­‌دهنده خوش سلیقه بودن والدین و اهمیت ویژه آن­‌ها به فرزندشان است، پس نباید این موضوع را دست کم گرفت.

راحت بودن لباس­‌ها

در مورد بزرگسالان شاید راحت بودن لباس در اولویت نباشد ولی لباس کودکان باید کاملاً راحت و اندازه آن‌­ها باشد و بتوانند به راحتی آن را بپوشند، هرگز لباسی که سبب آزردگی آن­‌ها می‌شود ولی بسیار زیبا و شیک است را به یک لباس راحت ترجیح ندهید. هنگام خرید لباس برای کودکان، از آن­‌ها بخواهید لباس را پوشیده و با آن حرکت کنند، بشینند و بالا و پایین بپرند تا مطمئن شوید که لباس از لحاظ سایز و راحت بودن برای آن­‌ها مناسب است.

لباس‌های راحتی در استایل کودکان شیک پوش

استفاده از رنگ‌­های شاد

از رنگ­‌های شاد و جذاب در استایل کودکان استفاده کنید و آن­‌ها را محدود به رنگ­‌های خاصی نکنید؛ همچنین جنسیت را در رنگ لباس نادیده بگیرید، اجازه دهید کودک همه رنگ­‌ها امتحان کند، برای مثال رنگ صورتی فقط مختص دختران نیست و پسران نیز می­‌توانند از آن استفاده کنند یا رنگ آبی در لباس دختران نیز می­‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. به تناسب رنگ­‌ها در استایل کودکان نیز توجه کنید، رنگ لباس بالاتنه کودک با لباس پایین‌تنه باید متناسب باشد تا استایل شیکی داشته باشند.

رنگ‌های شاد در استایل کودکان

رنگ‌های شاد در استایل کودکان

استفاده از اکسسوری‌­های مناسب

کیف‌ها، اکسسوری خاص و دوستداشتنی در استایل کودکان

کیف‌ها، اکسسوری خاص و دوستداشتنی در استایل کودکان

لوازم جانبی و اکسسوری­‌ها، در زیباتر جلوه دادن استایل کودکان تأثیر بسزایی دارند اما کودکان باید حدالامکان از اکسسوری‌های محدود و مناسب سن­شان استفاده کنند.

اکسسوری باندانا مناسب کودکان

اکسسوری باندانا مناسب کودکان

اکسسوری­‌های کودکان شامل عینک آفتابی، شال گردن، کیف، کمربند، ساعت، باندانا، گردنبند، تل و … است.

عینک آفتابی یک اکسسوری جذاب برای کودکان

عینک آفتابی یک اکسسوری جذاب برای کودکان

لباس­‌های متناسب با فصل

یکی دیگر از ویژگی­‌های مهم استایل کودکان، متناسب با فصل بودن لباس‌­ها است، کودکان به علت این که بدن حساس­‌تری نسبت به بزرگسالان دارند، بیشتر در معرض بیماری­­‌ها هستند؛ بنابراین لباس­‌های کودک را حتماً طبق فصل و دمای هوای مکانی که قصد رفتن به آن را دارید، انتخاب کنید. برای احتیاط، بهتراست یک یا دو دست لباس اضافه برای کودک، به همراه داشته باشید و در فصل­‌های سرد، یک ژاکت یا کاپشن و کلاه نیز ببرید.

کودکان شیک پوش

در نظر گرفتن مناسبت و موقعیت

استایل کودکان شیک پوش باید متناسب با موقعیت و شرایط باشد، برای مثال در استایل مخصوص مهمانی باید رسمی­‌تر از لباس مناسب پارک و تفریح او باشد، البته فراموش نکنید که استایل رسمی کودکان نیز علاوه بر شیک و جذاب بودن، باید برای آن­‌ها راحت نیز باشد. استایل‌­های روزمره و ساده‌­تر او را از استایل­‌های رسمی جدا کنید و به او بیاموزید که هر مکان و شرایطی لباس مخصوص خود را دارد.

استایل کودکان متناسب با موقعیت

استایل کودکان متناسب با موقعیت

سلیقه و شخصیت کودک

درست است که شما در فرایند انتخاب لباس‌­های کودک و هماهنگی میان اجزای آن دخیل هستید، اما چون در نهایت لباس­‌ها را کودک به تن می‌­کند، استایل او باید متناسب با شخصیت و سلیقه شخصیش باشد، بنابراین هنگام خرید لباس، به کودک اجازه دهید لباس مورد علاقه‌­اش را انتخاب کند و از همین سن پایین، داشتن استایل شخصی خاص را به فرزند خود آموزش دهید.    کوچولو گوگولی

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*