استایل اگزوتیک، استایلی خاص و متفاوت


مبینا خادم حسین 1402-11-09 8 دقیقه مطالعه
استایل اگزوتیک، استایلی خاص و متفاوت

 

متفاوت‌ترین استایل، استایل اگزوتیک

اگر شما از دسته افرادی هستید که همیشه سعی دارید معقول و هم‌رنگ جامعه به نظر برسید و پیرو ترندهای معمول در جامعه باشید احتمالا تا به حال با استایل اگزوتیک آشنایی پیدا نکرده‌اید زیرا اگزوتیک از دسته استایل‌هایی است که عجیب و غریب به نظر می‌رسد و جز انتخاب هرکسی نمی‌باشد و بیشتر افراد جسور به سراغ استایل‌های این چنینی می‌روند. اصلا نگران نباشید در این مقاله سعی داریم استایل اگزوتیک را کامل بشناسیم شاید شما هم جزء دسته افرادی باشید که شیفته اگزوتیک می‌شوند.

استایل اگزوتیک

استایل اگزوتیک

استایل اگزوتیک یا عجیب و غریب به استایلی گفته می‌شود که در آن انواع آیتم‌هایی که شاید فکرش را نکنید می‌توانید در کنار هم ببینید در این استایل اغلب از گلدوزی‌ها، تکه‌دوزی‌ها، چاپ‌های عجیب و غریب، رنگ‌های تند و اکسسوری‌های خیره‌کننده استفاده می‌کنند به همین علت است که اسم این استایل را عجیب و غریب گذاشته‌اند.

استایل متفاوت اگزوتیک

استایل عجیب و غریب

از آن جایی که هرکس شجاعت پوشیدن این آیتم‌ها را در کنار هم ندارد و تنها افراد جسور و بااراده و کسانی که نگران غیرهم‌رنگی با جماعت نیستند به سراغ این استایل می‌روند چون این استایل پر از شگفتی و چیزهای عجیب غریب است که شاید در نگاه اول هیچ هم‌خوانی و وجه اشتراکی با هم ندارند.

این استایل مرد و زن نمی‌شناسد و برای هر قشری با هر سنی مناسب می‌باشد، در صورتی که آن فرد اعتماد به نفس انتخاب آن را داشته باشد زیرا از آن جایی که این استایل‌های عجیب و غریب خیلی در جامعه رایج نیستند و ممکن است به چشم عموم افراد عجیب غریب و فضایی به نظر برسند و مورد قبول همه‌ی افراد نباشد؛ بنابراین شما باید شخصیتی داشته باشید که نگاه و نظرات متفاوت دیگران درباره استایل شما تاثیری روی شما نداشته باشد؛ بیشتر افراد برونگرا و جسور این استایل را انتخاب می‌کنند.

استایل خاص و متفاوت اگزوتیک

استایل خاص و متفاوت اگزوتیک

تاریخچه استایل اگزوتیک

جالب است بدانید که استایل اگزوتیک از دسته استایل‌ها جدید و نوظهور نیست بلکه پیشینه‌ای طولانی و قدمتی چند هزار ساله دارد. با توجه به بررسی‌های انجام شده به این مسئله پی‌ میبریم که مبدا و خاستگاه اولیه این استایل رم باستان بوده است و از آن جا به دیگر اقصی نقاط جهان روانه شده است.

تاریخچه استایل اگزوتیک

تاریخچه استایل اگزوتیک

نقش رنگ‌ها در این استایل

رنگ‌ها در این استایل نقش پررنگی دارند به نحوی که در این استایل از انواع رنگ های شاد و جیغ درکنار هم استفاده می‌کنند، رنگ‌هایی که شاید در ظاهر اولیه کیلومترها از هم فاصله دارند و نتوان ترکیب آن‌ها را در میان دیگر استایل‌های رایج در جامعه پیدا کرد؛ همین ترکیبی که برای ما دور از انتظار است باعث انتقال حس جسارت و بی پروایی می‌شود. این ادغام رنگ‌ها گاهی در نقش و نگار پارچه خودش را نشان می‌دهد که پارچه‌هایی که برای دوخت لباس‌های مناسب این استایل هستند دارای پترن به هم‌­ریخته یا رنگین‌کمانی با رنگ‌های مختلف هستند.

رنگ‌ها در استایل اگزوتیک

تغییر رنگ‎‌ها در استایل اگزوتیک

اکسسوری‌ها، عضوهای جدانشدنی

اکسسوری‌ها از دسته عناصر جدایی ناپذیر این استایل هستند که به آن معنا میبخشند، افرادی که طرفدار استایل اگزوتیک هستند بیشتر به سمت اکسسوری‌های بزرگ و خیره‌کننده آن هم از نوع دست‌ساز می‌روند، همچنین بر خلاف دیگر سبک های مینیمال که شعارشان سادگی و به حداقل رساندن تعداد آیتم‌های موجود در استایل است در این استایل استفاده از چندین گرنبند و دستبند و دیگر اکسسوری‌ها با طرح‌های مختلف در کنار یکدیگر بسیار رایج است.

اکسسوری ها در استایل اگزوتیک

اکسسوری‌های استفاده شده در استایل اگزوتیک

از دیگر خصیصه‌های این استایل استفاده از النگوهای پهن و درشت نقش است که باعث می‌شود ظاهر استایل شما گاهی جلوه خاورمیانه‌ای و هندی به خود بگیرد.

استایل اگزوتیک

استایل اگزوتیک

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*